Naapuri istutti minun pihalleni TUIJIA!!
Perkele inhoan tuijia ja tämä istuttaa niitä minun pihalleni!!! Ylittänyt rajaa ainakin 20cm ja kehtaa vielä väittää että piha-alue on hänen, vaikka tiedän tasan tarkkaan että se tuija on minun maallani. Sanoin hänelle kiukuissani kuinka ruma kukka tuija on ja hän myhäilee tyytyväisenä kuinka kaunis se on. Mielestäni tuijat ovat vain yksinkertaisesti rumia ja tuovat mieleen hautaijaiskasvin.
Mitä hemmettiä teen naapurin kanssa????
Kommentit (59)
Osoita, missä tonttien raja kulkee, ja ellei naapuri siirrä kasveja pois puoleltasi, voit tehdä sen itse.
Voit siirtää sinun puolellasi olevat kasvit. Jos puolellasi kasvaa rikkaruohoja, voit kitkeä ne.
Naapuri väittää sitä kukaksi vaikka olebn miljooona kertaa sanonut sen olevan kasvi!
Ap
Vaikka tämä tapahtuu selvästi Porvoossa, niin voit ottaa huomenna yhteyttä Maanmittauslaitokseen. Tulevat mittaamaan tarkasti tonttisi rajat. Mikäli tuijat ovat edelleen tontillasi, eikä naapuri niitä poista, voit soittaa poliisit paikalle.
Tarkastuta rajat virallisesti. Maksaa ja voi tulla yllätyksiä, mutta sittenpähän tiedätte.
Älä usko Tuijaa, Tuija sua puijaa...
Rakennustarkastajalta tarkistat aitamääräykset ja toimit niiden mukaan.
Mulla kävi huonompi tuuri. Naapuri istutti tuijia omalle puolelleen mutta ihan rajan tuntumaan. En voi niille siis mitään.
Viime viikolla naapuri suunnitteli istuttavansa vaahteran pari ja sekin tulisi olemaan minun tontillani. Vaikka kuinka huudan ja raivoan hänelle että menisi jakeluun, tyytyväisenä myhäilee tulevaa uutta hienoa "pihaansa"
Ap
Mun ei-porvoolainen naapuri taas puolestaan kävi kaivamassa tuijan maasta ihan selkeästi ja reippaasti omalta puoleltani, koska se nyt vaan ärystti häntä enkä suostunut siirtämään sitä hänen pyynnöistään huolimatta. Sitä seurasi kylmän sodan jälkeinen avoin sodankäynti, jonka seurauksena molemmat alkoivat etsiä uutta kotia.
Mikäs kukka se tuija on? No kuitenkin, ehkä naapuru ei jaksa katsella hapanta naamaasi, niin päätti istuttaa näkösuojaa. Ja oh noes, että ihan 20cm on sun pihan puolella. Ja lyödäänkö vetoa ettei kuitenkaan ole.
Onneksi ei kuusia. Ne tuppaa kaatumaan torpan päälle myrskyssä. Kuuset pihapuina pitäisi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä tapahtuu selvästi Porvoossa, niin voit ottaa huomenna yhteyttä Maanmittauslaitokseen. Tulevat mittaamaan tarkasti tonttisi rajat. Mikäli tuijat ovat edelleen tontillasi, eikä naapuri niitä poista, voit soittaa poliisit paikalle.
Ei ole porvoosta, toivoisin että olisi.
Soitan poliisit jos ei nypi niitä tuijiaan minun mailtani
Huoh...
20cm ei ole kovin paljoa, mutta liikaa kun kyseessä on kuitenkin minun tonttini. Naapuri saa istuttaa vaikka miljoona tuijaa omalle puolelleen, KUNHAN ei istuta niitä minun puolelleni, inhoan niitä niin paljon. Ja tuon puunkin suunnitteleminen on liikaa. Naapuri ei edrsbtunnu tajuavan mikä mättää
Vierailija kirjoitti:
Joo, koska poliiseilla ei ole parempaa tekemistä kun tulla ihmettelemään kahden mamman riitaa jostain tuijista xD
Laita niihin perkeleen tuijiin jouluvalot. Siinä on naapureilla ihmettelemistä. :D
Ei juma, törkeää. Miksi ei ole tarkistanut, missä tonttien rajat kulkee? Mulla menis niin hermo. Onneks ei oo naapureita.
Istuta sen pihallele kukkia joita hän inhoaa