Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri pissaa pihalleen säästääkseen vettä! Videokuvaan poliisia varten ja vaadin sakkoa

Vierailija
17.04.2017 |

Hullu naapuri on keksinyt, että kusemalla pihalleen hän säästää vettä. Olen parina päivänä kuvannut ikkunasta tätä toimintaa. Seuraavalla kerralla soitan poliisit, näyn videot ja vaadin sakkoa naapurille.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutkohan mun vanhassa kämpässä... Mukava oli nukkua kun vanha naapurin ukko kävi kuseksimassa meidän makkarin ikkunan vieressä. :)

Vierailija
22/24 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ilmoitus kameravalvonnasta tontilla ja naapuri kusee sun pihalle, asia kunnossa. Jos meet kuvaamaan kusevaa naapuria hänen omalla tontilla, ei sillä ole merkitystä onko kameravalvonta-tarroja, olet kusessa! Simple as that! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutkohan mun vanhassa kämpässä... Mukava oli dildoilla leikkiä kun vanha naapurin ukko kävi runkkaamassa meidän makkarin ikkunaan. :)

Vierailija
24/24 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaankaan ole minun naapuri, nimittäin tänne ei naapurista näe kuin kiikareilla, mutta minä ainakin käyn kusella ulkona päivittäin. Näin harvennan paskakaivon tyhjentämistä tuntuvasti. Sateella saatan kusta suoraan portailta. Näin nurmikkokin saa lannoitetta, kun sade lantraa kusen lannoitteeksi.