Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parinvalinta: Etsiikö nainen erilaisia geenejä vai samanlaisia?

Vierailija
17.04.2017 |

Jos nainen on vaalea etsiikö hän mahdollisimman eriaisia geenejä, tällöin tummaihoinen mies olisi optimaalisin? Eikö samarotuisen kanssa lisääntymien ole parempi vaihtoehto?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin erilaisia. Tulee terveempiä lapsia. Jotkut traumatisoituneet naiset kyllä etsivät oman isänsä kaltaista miestä.

Vierailija
2/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietoisesti etsinyt erilaista mutta satuin rakastumaan mieheen jonka geenit on aivan erilaiset kuin mun. Meidän suvussa on molempien vanhempien puolelta tulleet mulle perintönä korkea otsa, kapeat kasvot ja ohuet hiukset. Mun mies on ihonväriltään keskiruskea, pyöreähköt kasvot ja matalampi otsa. Lapsista on tulleet meidän välimuotoja eli ei ole tuollaisia korostuneita piirteitä vaan kaikki kasvonpiirteet on sellaiset sopivan kokoiset ja kauniit, iho vaaleanruskea. Oon niin iloinen ettei mun tytär saanut tätä mun korkeaa otsaani josta itse olen kärsinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymiseen erilaisia, mutta yhteiselämä on helpompaa samanlaisen kanssa. Pari tällaista tapausta tiedän, että lapset on tehty varmaan juuri geneettisistä syistä, mutta myöhemmin nainen vaihtanut tuttuun ja samanlaiseen kuin itse on.

Vierailija
4/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehiä ne ettii eikä ernuja tai peilikuvia.

Vierailija
5/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta poistuu.

Vierailija
6/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin jännää saada tietää miesten keskimääräisiä testosteoni arvoja. Muistaakseni sotien aikaan suomalaisilla oli moninkertainen testomäärä kuin nykyään.

Vierailija
7/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennyt että lapseni saa todella hyvät älykkyysgeenit ja ihan ex miehen ansiota.

Vierailija
8/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonväri on aika merkityksetön, mutta nainen etsii tiedostamattaan, lähinnä hajuaistin ohjaamana miestä, jonka immuunijärjestelmä on mahdollisimman erilainen kuin hänen omansa. Tällöin lapsista tulee terveitä.

Vierailija
9/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään vaaleista hoikkarakenteisista miehistä, voi olla feminiiniset piirteet. Tällä ajattelen tulevien lasteni geenejä jotta olisivat nättejä. Rumien kiusaamista kun ei haluta lopettaa.

Vierailija
10/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin erilaisia. Tulee terveempiä lapsia. Jotkut traumatisoituneet naiset kyllä etsivät oman isänsä kaltaista miestä.

Näin on ja tulee yleensäkin lapsia. Olen tehnyt työtä joskus tutkimuryhmässä, jossa asiaa tutkittiin ja lapsettomuus on yleisempää niillä pareilla, joiden geeniperimässä on paljon yhteistä.

Pitäää ainakin paikkansa HLA-tyypin suhteen.

Vierailija
11/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonvärillä ei ole suurta merkitystä. Ei siihen ominaisuuteen mitkään terveyden kannalta tärkeät geenit vaikuta.

Erilainen (geneettisesti määräytyvä) immuniteetti on se millä on merkitystä, ei sillä mikä ihonväri miehellä on.

Vierailija
12/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaalea, allerginen, herkkä, huononäköinen, hyvin linnunluinen ja siro ja "heikkoa tekoa" kaikinpuolin, hampaatkin on reikäiset (pitänyt vaihtaa laminaatit), hiukset hyvin ohuet.

Olen koko ikäni tuntenut vetoa tummiin (länsimaalaista kulttuuriperimää oleviin) miehiin, ja oma aviomiehenikin on täysin päinvastainen minusta. Suomalainen on kyllä hänkin ja ns valkoihoinen (kaukaasialainen "rotu" vai mitä me suomalaiset nyt ollaankaan).

Mieheni on siis pitkä, isokokoinen (isot lihakset, luut, kokonaisuudessaan roteva), ruskeat hurjan paksut hiukset, tarkka näkö kuin haukalla, iho on vahva ja erittäin helposti ruskettunva, tummat ihokarvat, ei mitään allergioita, ei edes reikiä hampaissa eikä kylmänarka! Omat hartiani menevät jumiin jo pienestä kesätuulahduksesta tai sateen näkemisestä...

Todellakin tekee mieli tehdä lapsia hänen(laisen) miehen kanssa. Tulisi varmaan näkymättömiä penskoja jos itseni kaltaisen kanssa tekisin.

Vierailija
13/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihonväri on aika merkityksetön, mutta nainen etsii tiedostamattaan, lähinnä hajuaistin ohjaamana miestä, jonka immuunijärjestelmä on mahdollisimman erilainen kuin hänen omansa. Tällöin lapsista tulee terveitä.

Montako yritysjohtajaa mustista on tullut? Otapa selvää afrikkalaisten perinnöllisistä taudeista, niin tiedät enemmän.

Muistan lukeneeni noita samoja sanoja mein kampf:ista aikoinaan.

Vierailija
14/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tulleessa ohjelmassa Rakkauden kemiaa oli juttua näistä. Todella mielenkiintoinen ohjelma.

Siinä kerrottiin myös että ns. yksiavioisilla on aivoissa pieni ero verrattuna niihin jotka rakastuvat useampiin ja vaihtavat kumppaneita.

Itse aloin miettimään että johtuukohan avioerojen periytyminen enemmän aivorakenteen periytymisestä kuin opituista malleista. Siitähän on tutkimustietoa, että eroperheiden lapset eroavat todennäköisemmin kuin muut.

Ohjelma saattaa löytyä Googlella netistä. Siis se Rakkauden kemiaa. Alkuperäinen nimi on The science of sex appeal.

Vierailija
15/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako yritysjohtajaa mustista on tullut? Otapa selvää afrikkalaisten perinnöllisistä taudeista, niin tiedät enemmän.

Muistan lukeneeni noita samoja sanoja mein kampf:ista aikoinaan.

Mitä yrität sanoa? Sitäkö että Hitlerin mielestä ihonvärillä ei ollut merkitystä? 😱

Vierailija
16/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen juuri niistä lapsista, joiden vanhemmat ovat eri kansallisuutta. Nämä ovat usein kauniita, älykkäitä ja selvästi enemmän kuin vanhempiensa summa. Eli kyllä geneettinen erilaisuus varmasti on lisääntymisessä etu.

Vierailija
17/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen juuri niistä lapsista, joiden vanhemmat ovat eri kansallisuutta. Nämä ovat usein kauniita, älykkäitä ja selvästi enemmän kuin vanhempiensa summa. Eli kyllä geneettinen erilaisuus varmasti on lisääntymisessä etu.

Eri kansallisuus ei takaa erilaista geeniperimää.

Tutkimusten mukaan itä-suomen ja länsi-suomen välillä ihmisistä väliset geneettiset erot ovat suuremmat kuin vaikka hollantilaisten ja saksalaisten välillä.

Vierailija
18/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan itä-suomen ja länsi-suomen välillä ihmisistä väliset geneettiset erot ovat suuremmat kuin vaikka hollantilaisten ja saksalaisten välillä.

Minä ajattelinkin ihan suomalaisia ja ulkomaalaisia. Järjenjuoksu ja reaktionopeuskin tuntuvat olevan tällaisilla hybrideillä nopeampia kuin kantasuomalaisilla.

Vierailija
19/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä ei ole hirveästi tekemistä kansallisuuden kanssa. Eri kansallisuutta edustavalla puolisolla voi olla samankaltainen immuunijärjestelmä ja naapurinpojalla erilainen.

Sitten vasta voi kansallisuudella olla merkitystä jos yhden kansan kaikki ihmiset ovat jollain tavalla sukua toisilleen.

Vierailija
20/23 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelinkin ihan suomalaisia ja ulkomaalaisia. Järjenjuoksu ja reaktionopeuskin tuntuvat olevan tällaisilla hybrideillä nopeampia kuin kantasuomalaisilla.

No tässäkin tapauksessa länsisuomalaisen geeniperimän omaavalla on enemmän samankaltainen perimä vaikka sen hollantilaisen kanssa kuin itäsuomalaisen geeniperimän omaavalla.

Jos ihan puhtaasti geenejä katsoo niin itäsuomalaisen ja länsisuomalaisen kannattaisi pariutua keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi