Miksi suomalaisilla on niin löysä seksuaalinen moraali?
Ulkomaiset seksituristit kertoo blogeissaan kuinka helppoa suomalaisessa yökerhossa on saada seksiä. Hävettää tuollainen maine kun itse ei tee sellaista.
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nykyään on ehkäisyt jne on se silti lajityypillisesi outoa käytöstä naiselta jos antaa jokaiselle.
Tätä en ymmärrä, että kuvitellaan helposti kuinka nainen antaa jokaiselle joka liehittelee. Varmasti näitäki on kai, mutta varmasti suurin osa tuntee oikeasti vetoa ja halua mieheen eikä vain anna huviksensa pillua jokaiselle joka sattuu pyytämään. Se vissiin miestä eniten ärsyttääki jos ei satu olemaan se haluttu joten helppo kääntää asia niin, että nainen antaa kaikille (mut ei tietty mulle)
Samaa mieltä. Pitkään sinkkuna ollessa jo tahdilla 2-4 miestä per vuosi tulee +30 ikään mennessä kymmeniä partnereita. Joidenkin miesten mielestä siis aivan liikaa. Seksiä on kuitenkin ollut harvemmin kuin kerran kuussa. Silti joku tulee aina väittämään, että sitä on annettu kaikille. Aika rankalla kädellä hyvännäköinen nainen joutuu torjumaan jos noissa luvuissa pyöritään. Jos kaikille halukkaille antaisi, niin puhuttaisiin sadoista miehistä per vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoat asiat, jotka tuossa mietityttää on ne papilloomatartunnat. Mitä enemmän mies on hässiny ympäriinsä, sitä enemmän häneltä löytyy näitä eri kantoja, jotka tartuttaa jokaiseen naiseen, jota panee. Vaikka käytettäisiin kondomia joka kerralla.
Eli sinänsä, miehen ympäriinsä paneminen lisää naisten kohdunkaulansyövän riskiä.
Toinen on tuo "liikaa" paneminen. Itse ainakin tiedän ihmisiä, jolle nainen ei ole ihminen enää ensinkään. Petikumppaneita on tässä vaiheessa ollu jotain 300. Koko suhde toiseen sukupuoleen on mennyt ihan sairaaksi. Kaikki käy, omien kavereiden tyttöystävät, kaikkia omia kumppaneita petetään. Ei myöskään uskota, että joku nainen ei haluakaan, vaan tässä tilanteessa sitten raiskataan. Ei se nyt kaikille hyvää tee, että on ollut kaikkien kanssa ja kumppani vaihtuu joka toinen päivä. Myös alaikäiset käy. Hän asettaa oman nautintonsa kaikkien muiden hyvinvoinnin edelle. Ei ihme, että on pahoja mielenterveysongelmia. Mutta toki muille miehille tää näyttäytyy jonain helvetin sankaruutena. Ihan kipeetä.
Te naisethan se olette, joille tuo näyttäytyy sankaruutena. Heti kostuu pillu, jos joku mies on kauhea pukki ja narsistinen naistenkaataja.
Suurin osa miehistä 1) ei ole pukkeja, 2) ei arvosta ympäriinsä nussimista, ja 3) ei mielellään ottaisi naista, joka nussii ympäriinsä.
Samaan aikaan suurin osa naisista 1) nussii ympäriinsä ainakin jonkin verran, 2) pitää sitä jotenkin hienona juttuna, ja 3) kostuu heti kun joku mies vaikuttaa narsistiselta ympäriinsä nussijalta.
Sori nyt vaan, mutta naisvihaaja ja täysin kokematon urpo nyt ei vain kiinnosta.
En ole kokematon, olen seurustellut ja tapaillut eri naisten kanssa. Kaikki tosin ympäriinsä nussineita ja itsensä pilanneita. Vastenmielistä.
Eli oletkin ympäriinsä nussinut ja itsesi pilannut? Yök, vastenmielistä. Ei ihme, että et kelpaa naisille enää.
1) Naiset ovat katkoneet turhaan suhteita, joten minä olen suhteissani ollut se vähemmän huaraava osapuoli, naiset enemmän
2) Ei minulla ole sellaisia määriä kumppaneita kuin mitä samanikäisillä kolmekymppisillä naisilla on. Kuvottavaa. Ja harrastaneet paljon kaikkea parisuhteen ulkopuolista seksiä, käytännössä kaikki. Mikseivät ryhdy suoraan maksullisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoat asiat, jotka tuossa mietityttää on ne papilloomatartunnat. Mitä enemmän mies on hässiny ympäriinsä, sitä enemmän häneltä löytyy näitä eri kantoja, jotka tartuttaa jokaiseen naiseen, jota panee. Vaikka käytettäisiin kondomia joka kerralla.
Eli sinänsä, miehen ympäriinsä paneminen lisää naisten kohdunkaulansyövän riskiä.
Toinen on tuo "liikaa" paneminen. Itse ainakin tiedän ihmisiä, jolle nainen ei ole ihminen enää ensinkään. Petikumppaneita on tässä vaiheessa ollu jotain 300. Koko suhde toiseen sukupuoleen on mennyt ihan sairaaksi. Kaikki käy, omien kavereiden tyttöystävät, kaikkia omia kumppaneita petetään. Ei myöskään uskota, että joku nainen ei haluakaan, vaan tässä tilanteessa sitten raiskataan. Ei se nyt kaikille hyvää tee, että on ollut kaikkien kanssa ja kumppani vaihtuu joka toinen päivä. Myös alaikäiset käy. Hän asettaa oman nautintonsa kaikkien muiden hyvinvoinnin edelle. Ei ihme, että on pahoja mielenterveysongelmia. Mutta toki muille miehille tää näyttäytyy jonain helvetin sankaruutena. Ihan kipeetä.
Te naisethan se olette, joille tuo näyttäytyy sankaruutena. Heti kostuu pillu, jos joku mies on kauhea pukki ja narsistinen naistenkaataja.
Suurin osa miehistä 1) ei ole pukkeja, 2) ei arvosta ympäriinsä nussimista, ja 3) ei mielellään ottaisi naista, joka nussii ympäriinsä.
Samaan aikaan suurin osa naisista 1) nussii ympäriinsä ainakin jonkin verran, 2) pitää sitä jotenkin hienona juttuna, ja 3) kostuu heti kun joku mies vaikuttaa narsistiselta ympäriinsä nussijalta.
Sori nyt vaan, mutta naisvihaaja ja täysin kokematon urpo nyt ei vain kiinnosta.
En ole kokematon, olen seurustellut ja tapaillut eri naisten kanssa. Kaikki tosin ympäriinsä nussineita ja itsensä pilanneita. Vastenmielistä.
Eli oletkin ympäriinsä nussinut ja itsesi pilannut? Yök, vastenmielistä. Ei ihme, että et kelpaa naisille enää.
1) Naiset ovat katkoneet turhaan suhteita, joten minä olen suhteissani ollut se vähemmän huaraava osapuoli, naiset enemmän
2) Ei minulla ole sellaisia määriä kumppaneita kuin mitä samanikäisillä kolmekymppisillä naisilla on. Kuvottavaa. Ja harrastaneet paljon kaikkea parisuhteen ulkopuolista seksiä, käytännössä kaikki. Mikseivät ryhdy suoraan maksullisiksi?
Miten niin turhaan katkoneet suhteita? Ne on varmaan vain saaneet selville, että sinulla on ollut muitakin - et olekaan puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä moraalista mutta todella epäviehättävän kuvan se antaa naisesta joka joka viikonloppu harrastaa eri miehen kanssa seksiä
Ne naiset ovat pääsääntöisesti niitä kaltoinkohdeltuja,lapsena hyväksikäytettyjä pikkutyttöjä joiden otsassa lukee : minua saa kohdella huonosti.Heitä on helppo käyttää omiin tarkoituksiinsa ja heittää sitten menemään.
Vaikea kuvitella rakastettuja, hyvästä perheestä tulevia naisia helppoina.Surullista, ettei kaikilla tytöillä ole mahdollisuutta oppia kunnioittamaan itseään.Se kun vaati aikuisen rakkautta ja huolenpitoa.
Mikä on helppo? Jos miehiä on yli kolmekymppisenä vaikka 50, niin toki tuollainen nainen on seksuaalisesti vapaamielinen, mutta helppous riippuu näkökulmasta - tahti on alle 2 miestä per vuosi ja jokaista irtosuhdetta kohden on todennäköisesti vähintään kymmeniä torjuntoja, jos käy baarissa usein niin enemmänkin. Silti jollain esim. 2-5% onnistumisella on helppo?
Menkää miehet itsenne ja pohtikaa hyvin pitkään sitä, mikä on oma torjuntaprosenttinne? Sehän se kertoo sen todellisen helppouden ja seksuaalimoraalin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin turhaan katkoneet suhteita? Ne on varmaan vain saaneet selville, että sinulla on ollut muitakin - et olekaan puhdas.
Puhtaampi olen ollut kuin kyseiset naiset, täysin henkisesti ja fyysisesti pilalle käytetyt. Ja naiset on olleet keskimääräisiä suomalaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhtaampi olen ollut kuin kyseiset naiset, täysin henkisesti ja fyysisesti pilalle käytetyt. Ja naiset on olleet keskimääräisiä suomalaisia naisia.
Jos kahden ihmisen välinen vapaaehtoinen kanssakäyminen on sinusta toisen käyttämistä, niin se kertookin ajatusmaailmastasi riittävästi. Ainakin sen, miksi noin myrkyllinen ihminen ei ole kelvannut niille siveellisille naisille.
Jos perustaa elämänsä valitusvirsille ja nauttii siitä sosiaalisesta orgasmista mitä uhriutuminen aiheuttaa niin sama valitus jatkuisi myös parisuhteessa. Usein ihminen näkee nopeasti kuka on mieleltään sairas ja täynnä tunnelukkoja.
Ei sellaisen kanssa voi harrastaa nautinnollista estotonta seksiä ja vaikka voisikin niin uhriutuja ei ikinä osaa olla onnellinen. Hänen onnensa perustuu valitusvirsille jopa parisuhteessa. Mikään ei ole koskaan hyvää. Parhaimmillaan tämä sairas yksilö ei pidä valitusvirsiään sisällä vaan antaa läheisten kuulla lohdutonta loputonta ulinaa ja se karkoittaa kaikki ympäriltä.
Sitten voikin olla yksin ja hyljätty ja surra nautinnollista kohtaloaan ja itkeä yksin kuulle.
Tässä kun kauhistellaan kaikkien suomalaisten olevan löyhämoraalisia, koen nyt henkilökohtaisesti loukkaantuneeni.
Olen ollut selibaatissa jo 12-vuotta, seksuaaliset haluni ovat kuihtuneet ja olen tästä kiitollinen - seksuaalisuus on liian yliarvostettua nykyään.
Tunnen olevani nyt puhdas kun esimurrosikäinen, ilman seksuaalisia ajatuksia ja haluja ja olen tästä kiitollinen, koska voin käyttää energiani luovuuteen, myötätuntoon, epäitsekkyyteen, toisten auttamiseen...olla kuin lapsi, mutta aikuisen ruumissa.
Vierailija kirjoitti:
No eipä nämä suomalaiset miehet motivoi pysymään neitsyenä avioliittoon. Sitäpaitsi ei miehiä edes kiinnosta ujot ja siveät naiset eikä avioliitto tai yhteen naiseen sitoutuminen todellakaan ole mikään miesten unelma.
Niin siis NAISIA itseään ei kiinnosta avioliitto eikä sitoutuminen, ja siksi projektoivat tämän kevytmielisyytensä miehiin. Miehistä hyvin suuri osa, sanoisinpa jopa jonkinlainen enemmistö esim. 60%, on todella kiinnostunut kunnollisesta parisuhteesta ja avioliitosta, mutta näitä on Suomessa lähes mahdoton löytää miehenä, kun naiset ovat kiinnostuneet vain yhden yön jutuista ja paneskelusuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tullut katkera mies, koska olen huomannut, että naiset eivät halua seksiä kanssani. Eivät ole oikeastaan ole koskaan hirveästi halunneet. Olen kohta 40-vuotias ja ollut vastentahtoisessa selibaatissa nyt jo yli kymmenen vuotta. Luen usein kateellisena naisten seksiseikkailuista ja mietin oikeastaan aina vaan, miksi tuollainen nainen ei kuitenkaan ole seksiä vailla minulta.
Kun olin vielä nuori ja ehkä vähän vetävämmän näköinen, vaikka en koskaan ollut varsinaisesti komea, tytöt eivät jostain syystä vielä olleet valmiita seksiin. Oli vain muutamia, joita ehkä sitten pidettiinkin helppoina, jotka harrastivat sitä ja kaikki tiesivät keneltä saa. Oli siis täysin vinoutunut kysynnän ja tarjonnan suhde. Kaikki pojat olisivat halunneet, mutta tytöt eivät, ainakaan näiden poikien kanssa.
Sitten kun ikää oli tullut 10 vuotta enemmän, ja naisilla alkoi tämä voimaantumisliike ottaa valtaa, että hekin voivat vapaasti harrastaa seksiä, eikä tarvise leimaantua, yksikään ei ole halunnut sitä minulta.
Kun lähipiirissäni tapahtui kymmenisen vuotta sitten tämä lopullinen vakiintumisvaihe, jossa yksi toisensa jälkeen meni naimisiin ja perusti perheen, huomasin olevani ainoa ilman parisuhdetta. Työkavereissakin suurin osa on naisia, suurimmalla osalla on perhe, mutta nekään, jotka ovat sinkkuja tai eronneet, eivät näytä olevan lainkaan kiinnostuneita minusta.
Toisaalta mukava, että pääsin edes silloin aikoinaan harrastamaan seksiä sydämeni kyllyydestä, mutta vähänhän tuo katkeroittaa mieltä, että ne ajat ovat selkeästi takanapäin. Halut on kuitenkin vielä aivan samat kuin teinipojalla. Tuntuu kurjalta, että pitäisi olla kiitollinen, että joku edes tuolloin oli valmis seksiin, kun niin moni jää nykyään kokonaan ilman.
Onko muita miehiä, jotka ovat kokeneet, että naisia haluttaa jotenkin varsin valikoiden siinä vaiheessa kun kyse olisi seksistä juuri sinun kanssasi? Muuten mennään tukka putkella ja jopa retostellaan, mutta kun omalle kohdalla sattuu, niin sitten halutaan olla vain platonisesti kavereita?
En ole mielestäni rasisti, mutta erityisen pahalta tuntuu jotenkin se, että naiset ottavat mieluummin vaikka jonkun ulkolaisen kuin minut. Itse en oikein ole innostunut muun maalaisen kanssa edes olemaan, ehkä joku pohjoismaalainen nainen vielä menisi, joka näyttää suht suomalaiselta. Mitään afrikkalaista tai aasialaista en kyllä haluaisi.
Oletko koskaan yrittänyt murtaa patoa suhteessa miehiin?
Vaikutat sulkeutuneelta ja syynä voi olla ettet ole täysin hetero ja piilottelet tunteitasi.
Kyllä normaalisti mies tutustuu ihmisiin aktiivisesti eikä murjota kuin mörkö metsän reunassa. Suosittelen tutkimaan sitä mahdollisuutta että saattaisit myös pitää miehistä. Vaikutat sellaiselta että sinulla on seksuaalielämässä tunnelukkoja ja kiellät itseltäsi onnen.
Vierailija kirjoitti:
No eipä nämä suomalaiset miehet motivoi pysymään neitsyenä avioliittoon. Sitäpaitsi ei miehiä edes kiinnosta ujot ja siveät naiset eikä avioliitto tai yhteen naiseen sitoutuminen todellakaan ole mikään miesten unelma.
Ulkomaalaiset miehet ovat suosittuja koska suomalaisten miesten taso on niin surkea. Minulle intoverttina sopii ihan hyvin muutaman kuukauden romanssi kivan vaihtarin kanssa. En haaveile perheestä tai avioliitosta.
Monien miesten ihanne on saada seksiä mahdollisimman monelta kauniilta naiselta. Koska monille tavisjampoille tämä "mahdollisimman moni" on kuitenkin lähes tai tasan nolla, niin aletaan keksiä moraalisääntöjä, joiden mukaan kukaan muukaan ei saisi tehdä sitä mitä itsekin tekisi jos vaan voisi.
Miksi kaihoisasti te miehet vahtaatte ja ihannoitte näitä "tyrkky" naisia kieli pitkällä? Jonka takia sitten katkerana leimaatte kaikki naiset samanlaisiksi. Typerykset
Miehissä pahin turn off on naisvihamielisyys, kaksinaismoralismi ja tuomitsevuus. En käy itse baareissa tai harrasta yhdenillanjuttuja ja olen melko hiljainen kotihiiri. Kuvottavin iskuyritys on ollut se kun mies alkoi haukkumaan ja syyllistämään "baareissa ravaavia kevytkenkäisiä naisia" ja samalla kehumaan minua miten olen niin erilainen ja täydellinen tuollaisiin naisiin verrattuna. Oikeaa "vaimomateriaalia" kuulemma.
Minulla on kuitenkin hyviä ystäviä jotka tykkäävät bilettää ja käydä paljon ulkona enkä voisi seurustella miehen kanssa joka halveksii ystäviäni ja minulle rakkaita ihmisiä. Kukaan meistä ei ole täydellinen ja haluan sen takia ympäröidä itseni empaattisilla ja ymmärtäväisillä ihmisillä. Myrkylliset muiden lyttääjät haluan pitää poissa elämästäni.
Sana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on naurettavaa, että joku (ulkomaalainen tai kotimainen) moralisoi saaneensa helpolla seksiä. Onhan hän itse siinä toisena osapuolena. Eikös silloin olla ihan tasaveroisesti syntisiä. Enkä muutenkaan ymmärrä seksin moralisointia. Seksi on perusvietti ja useimmat haluaa sitä joko oman kumppanin tai jonkun irtosuhteen kanssa. Ei kaikki löydä aviopuolisoa 18v, pitäisikö elää selibaatissa? Jotkut eivät löydä puolisoa koskaan ja jotkut eivät edes halua. Pettäminen on kyllä väärin, se on loukkaavaa.
Tämä kuvio (boldattu) tuli mieleeni heti aloituksen luettuani. Ihmiset ovat hämmästyttävän epäloogisia. Moraalisesti voidaan puhua tekopyhyydestä.
Minusta aloituksessa ei puhuta moralisoivista turisteista mitään. Se, että turisti kertoo että suomalaisnaisilta saa helposti seksiä ei nähdäkseni sisällä mitään moraalista kannanottoa ko. turistilta suuntaan eikä toiseen (ja yleensähän tämänsuuntaisia viestejä kerrotaan lähinnä positiiviseen sävyyn eli mainostetaan Suomea hyvänä matkakohteena sinkkumiehelle juuri siksi että seksiä saa helposti).
AP:han se tästä moraalisen ongelman tekee ja häpeää kanssasuomalaisiaan.
Ilmiön sinänsä tunnistan kyllä minäkin. Kestitsen aika usein firman ulkomaisia työntekijöitä ja asiakkaita Helsingin yöelämässä ja puhun itsekin opiskelutaustani johtuen lähes täydellistä brittienglantia ja kyllä tuolta se tietty naissegmentti tosiaan löytyy joilla pöksyt kostuu heti kun kieli vaihtuu suomesta englantiin. Toisin kuin AP, en kuitenkaan yleistä tuota koskemaan kaikkia suomalaisia naisia, enkä myöskään näe siinä mitään moraalista ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia naisia pidetään tunnetusti maailmalla kevytkenkäisimpinä ruotsalaisten jälkeen.Ulkomaalaisten opiskelijoiden ei olekaan varmaan missään muuaalla niin helppo saada maksutonta irtoseksiä kuin Suomessa. Suomalaiset naiset erottaa ulkomaalaisista täydellinen häpeämättömyys, itseä tykytetään paljastavasti pukeutuneena, tatuoinnit jotka ovat muualla alaluokan merkki ovat ylpeyden aihe ja humalassa suomalaisnainen menettää viimeisetkin estonsa.
Et ole tainnut koskaan käydä Briteissä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on naurettavaa, että joku (ulkomaalainen tai kotimainen) moralisoi saaneensa helpolla seksiä. Onhan hän itse siinä toisena osapuolena. Eikös silloin olla ihan tasaveroisesti syntisiä. Enkä muutenkaan ymmärrä seksin moralisointia. Seksi on perusvietti ja useimmat haluaa sitä joko oman kumppanin tai jonkun irtosuhteen kanssa. Ei kaikki löydä aviopuolisoa 18v, pitäisikö elää selibaatissa? Jotkut eivät löydä puolisoa koskaan ja jotkut eivät edes halua. Pettäminen on kyllä väärin, se on loukkaavaa.
Totta mutta nykyaikana pitäisi myös ajatella ettei seksi ole mikään tarvittava perusvietti. Ehkä luolamiesaikoina asia oli toisin. Mutta ihminen on evoluution myötä kehittynyt huimasti ja seksi ei ole enää niin suuri asia.
Vierailija kirjoitti:
Miehissä pahin turn off on naisvihamielisyys, kaksinaismoralismi ja tuomitsevuus. En käy itse baareissa tai harrasta yhdenillanjuttuja ja olen melko hiljainen kotihiiri. Kuvottavin iskuyritys on ollut se kun mies alkoi haukkumaan ja syyllistämään "baareissa ravaavia kevytkenkäisiä naisia" ja samalla kehumaan minua miten olen niin erilainen ja täydellinen tuollaisiin naisiin verrattuna. Oikeaa "vaimomateriaalia" kuulemma.
Minulla on kuitenkin hyviä ystäviä jotka tykkäävät bilettää ja käydä paljon ulkona enkä voisi seurustella miehen kanssa joka halveksii ystäviäni ja minulle rakkaita ihmisiä. Kukaan meistä ei ole täydellinen ja haluan sen takia ympäröidä itseni empaattisilla ja ymmärtäväisillä ihmisillä. Myrkylliset muiden lyttääjät haluan pitää poissa elämästäni.
Täysin samaa mieltä.
Ne naiset ovat pääsääntöisesti niitä kaltoinkohdeltuja,lapsena hyväksikäytettyjä pikkutyttöjä joiden otsassa lukee : minua saa kohdella huonosti.Heitä on helppo käyttää omiin tarkoituksiinsa ja heittää sitten menemään.
Vaikea kuvitella rakastettuja, hyvästä perheestä tulevia naisia helppoina.Surullista, ettei kaikilla tytöillä ole mahdollisuutta oppia kunnioittamaan itseään.Se kun vaati aikuisen rakkautta ja huolenpitoa.