Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaisilla on niin löysä seksuaalinen moraali?

Vierailija
17.04.2017 |

Ulkomaiset seksituristit kertoo blogeissaan kuinka helppoa suomalaisessa yökerhossa on saada seksiä. Hävettää tuollainen maine kun itse ei tee sellaista.

Kommentit (241)

Vierailija
81/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaiset seksituristit kertoo blogeissaan kuinka helppoa suomalaisessa yökerhossa on saada seksiä. Hävettää tuollainen maine kun itse ei tee sellaista.

Mitä ihmettä, kuka lukee jotain seksituristien blogeja????????

Veikkaisin että tämä ikiaikainen 'helpon seksin' moittiminen miesten taholta juontaa juurensa siitä, että mies on ehdollistettu ajattelemaan, että jos mies ei ole pystyväinen ja halukas seksiin aina kun nainen haluaa, se on suunnaton miehinen häpeä. Naiset, jotka haluavat ja harrastavat seksiä halujensa mukaisesti ovat siis uhka ja  voivat viedä pohjan 'miehisen miehen' rutiininomaiselta vonkausbluffilta.   

Se tulee siitä että jokaisen miehen kosketus, saastuttaa naista, seuraavan miehen näkökulmasta. Vähän kuin naapurin Pertti olisi käynyt nuolaisemassa tikkaria ennen kuin Jaakko pistää sen suuhunsa. Mitä useampi Pertti, sen pahempi fiilis Jaakolla.

Vierailija
82/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisia naisia pidetään tunnetusti maailmalla kevytkenkäisimpinä ruotsalaisten jälkeen.Ulkomaalaisten opiskelijoiden ei olekaan varmaan missään muuaalla niin helppo saada maksutonta irtoseksiä kuin Suomessa. Suomalaiset naiset erottaa ulkomaalaisista täydellinen häpeämättömyys, itseä tykytetään paljastavasti pukeutuneena, tatuoinnit jotka ovat muualla alaluokan merkki ovat ylpeyden aihe ja humalassa suomalaisnainen menettää viimeisetkin estonsa.

Tämä on selvää. Epäselvää taas on se, miksi tämä on ongelma? Vai onko tämä ongelma vain niiden miesten mielestä, jotka eivät näiltä helpoilta naisilta onnistu saamaan? Että kaikille muille tuntuu irtoavan paitsi itselle, ja se vituttaa niin paljon, että syyllistetään sekä näitä helppoja naisia ja niitä "peli"miehiä, joille irtoaa.

Siltä tämä nyt haiskahtaa.

En ole kyllä ikinä kuullut miehen valittavan, että onpa harmi kun on liian helppoa tuo seksin saaminen.

Se ottaa päähän siinä vaiheessa kun yrittää etsiä luotettavaa elämänkumppania, mutta ei löydy kuin niitä löyhämoraalisia. Can't make a ho into a housewife.

Olen törmännyt samaan. Onhan se pettymys kun treffaillessa sitten selviääkin että nainen onkin baariprnsessa ja kyläpyörä. Mikähän siinä on että naiset eivät koskaan kerro noista treffisivustojen profiileissaan:D

Olet oikeassa. Minua yritti seurustelukumppaniksi viisi vuotta nuorempi mies, mutta kuultuani hänen seksihistoriastaan en olisi missään nimessä suostunut koskemaan miestä muuten kuin kumihanskoilla.

Ällöttävä seksitautitutkimuksissa juossut huoripukki, joten onneksi sain tietää hänen taustansa ajoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen suomalaisen naisen ainoa liikuntamuoto on kyläpyöräily. Valitettavasti.

Vierailija
84/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

touristi kirjoitti:

Humalassa harrastetaan irtoseksiä. Jos nainen olisi selvinpäin, tuskin hän lähtee tuntemattoman kanssa. Se sitä tasa-arvoa.

Ei pidä paikkaansa. En pidä humalaseksistä, se on täysin laadutonta. MInulla on yhdenkerranpanoja, mutta aina selvinpäin; myös mies.

Vierailija
85/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ällöttäisi tietää että mies josta olen kiinnostunut, on polkaissut kymmeniä ellei satoja naisia. 

Ei se koske vain naisia... Pistäisi miettimään, että onko itse tuollaiselle ihmiselle sitten mitään enää. Ja että onko mielenterveys ja ihmissuhdetaidot kunnossa, saatika pystyykö sitoutumaan normaaliin suhteeseen, jos on tottunut siihen että panee kaikkia kun huvittaa, ilman tunnetta. 

Vierailija
86/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisia naisia pidetään tunnetusti maailmalla kevytkenkäisimpinä ruotsalaisten jälkeen.Ulkomaalaisten opiskelijoiden ei olekaan varmaan missään muuaalla niin helppo saada maksutonta irtoseksiä kuin Suomessa. Suomalaiset naiset erottaa ulkomaalaisista täydellinen häpeämättömyys, itseä tykytetään paljastavasti pukeutuneena, tatuoinnit jotka ovat muualla alaluokan merkki ovat ylpeyden aihe ja humalassa suomalaisnainen menettää viimeisetkin estonsa.

Tämä on selvää. Epäselvää taas on se, miksi tämä on ongelma? Vai onko tämä ongelma vain niiden miesten mielestä, jotka eivät näiltä helpoilta naisilta onnistu saamaan? Että kaikille muille tuntuu irtoavan paitsi itselle, ja se vituttaa niin paljon, että syyllistetään sekä näitä helppoja naisia ja niitä "peli"miehiä, joille irtoaa.

En ole kyllä ikinä kuullut miehen valittavan, että onpa harmi kun on liian helppoa tuo seksin saaminen.

Se ottaa päähän siinä vaiheessa kun yrittää etsiä luotettavaa elämänkumppania, mutta ei löydy kuin niitä löyhämoraalisia. Can't make a ho into a housewife.

Eli jälleen kaksinaismoralismi kukkii: miehelle ok panna ympäriinsä, mutta vaimoksi löydettävä neitsyt. Missähän muualla olen kuullut tämän?

Onneksi ei ole niin kaksinaismoralistista, että pitäisi käydä niissä immenkalvonpalautusleikkauksissa. Ovat maailmalla kuulemma suosittuja.

Juu, eihän heteromies mene miehen kanssa naimisiin, joten hänelle vain naisen valinnoilla/seksihistorialla on väliä. Se on sinun asia asettaa miehelle vaatimuksia, ei toisten miesten.

Vierailija
87/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivit on kyllä siitä vittumaisia, että haluaisivat jatkuvasti rajoittaa muiden käyttäytymistä. Seksiä ei ole kenenkään pakko harrastaa, tässä maassa voi säilyttää neitsyytensä hautaan asti, jos niin haluaa. Mikä siinä että muut tekee toisin, vituttaa niin paljon? Ei ole pakko edes vilkaista yökerhoja päin, jos hirvittää.

Tämä. En minäkään välitä esim kalastuksesta. Tylsää ja turhaa hommaa, mutta jos joku siitä pitää niin selvä. En rupea käännyttämään kalastajia kun "sehän olihan tyhmää, lopeta se, en minäkään siitä tykkää!"

Vierailija
88/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jälleen kaksinaismoralismi kukkii: miehelle ok panna ympäriinsä, mutta vaimoksi löydettävä neitsyt. Missähän muualla olen kuullut tämän?

Onneksi ei ole niin kaksinaismoralistista, että pitäisi käydä niissä immenkalvonpalautusleikkauksissa. Ovat maailmalla kuulemma suosittuja.

Juu, eihän heteromies mene miehen kanssa naimisiin, joten hänelle vain naisen valinnoilla/seksihistorialla on väliä. Se on sinun asia asettaa miehelle vaatimuksia, ei toisten miesten.

Minä ajattelen, että ei ole oikeutta vaatia muilta eri asioita, kuin mitä itse on. Tietysti osa ihmisistä on moraaliltaan sellaisia, että he vaativat muilta asioita, joita itse eivät noudata tai pysty noudattamaan: tätä juuri kutsutaan kaksinaismoralismiksi.  Tee niinkuin minä sanon, ei niinkuin minä teen.

Vierailija
89/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseruoskintaa kirjoitti:

Luterilainen maailmankuva perustuu kärsimykseen. Vain kivun kautta herätään todellisuuteen.

Toki seuraava aste on uhriutuminen ja teatraalinen itsesääli jolla oikeutetaan paikka yhteiskunnassa. Jokainen kansalainen velloo itsesäälissä ja kärsii.

Silloin tällöin aina joku hairahtuu nautintojen poluille mutta yhteisön painostus häpeälle on kova. Silti anteeksi aina annetaan ja saa palata takaisin kärsimään, kunhan ei kovin usein hairahda nautiskelemaan.

Meillä lapset jo nuorena oppivat ettei elämässä saa nauttia ja moni masentuu hyvin nuorina. Nyt tilanne on jo niin pitkällä että syntyvyys on alentunut ja koko kansakunta vaeltaa joukkomasennuksessa uskonsa näyttävästi hylänneinä mutta silti samaa uskonnollista kaavaa noudattaen sillä moni ei osaa muutakaan. SE on ainoa perintö esi-isiltä sotien takaa.

Minustakaan suomalaisilla ei ole löyhä seksuaalinen moraali vaan liian tuomitseva ympäristö seksuaalisuutta kohtaan.

Vierailija
90/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tullut katkera mies, koska olen huomannut, että naiset eivät halua seksiä kanssani. Eivät ole oikeastaan ole koskaan hirveästi halunneet. Olen kohta 40-vuotias ja ollut vastentahtoisessa selibaatissa nyt jo yli kymmenen vuotta. Luen usein kateellisena naisten seksiseikkailuista ja mietin oikeastaan aina vaan, miksi tuollainen nainen ei kuitenkaan ole seksiä vailla minulta.

Kun olin vielä nuori ja ehkä vähän vetävämmän näköinen, vaikka en koskaan ollut varsinaisesti komea, tytöt eivät jostain syystä vielä olleet valmiita seksiin. Oli vain muutamia, joita ehkä sitten pidettiinkin helppoina, jotka harrastivat sitä ja kaikki tiesivät keneltä saa. Oli siis täysin vinoutunut kysynnän ja tarjonnan suhde. Kaikki pojat olisivat halunneet, mutta tytöt eivät, ainakaan näiden poikien kanssa.

Sitten kun ikää oli tullut 10 vuotta enemmän, ja naisilla alkoi tämä voimaantumisliike ottaa valtaa, että hekin voivat vapaasti harrastaa seksiä, eikä tarvise leimaantua, yksikään ei ole halunnut sitä minulta.

Kun lähipiirissäni tapahtui kymmenisen vuotta sitten tämä lopullinen vakiintumisvaihe, jossa yksi toisensa jälkeen meni naimisiin ja perusti perheen, huomasin olevani ainoa ilman parisuhdetta. Työkavereissakin suurin osa on naisia, suurimmalla osalla on perhe, mutta nekään, jotka ovat sinkkuja tai eronneet, eivät näytä olevan lainkaan kiinnostuneita minusta.

Toisaalta mukava, että pääsin edes silloin aikoinaan harrastamaan seksiä sydämeni kyllyydestä, mutta vähänhän tuo katkeroittaa mieltä, että ne ajat ovat selkeästi takanapäin. Halut on kuitenkin vielä aivan samat kuin teinipojalla. Tuntuu kurjalta, että pitäisi olla kiitollinen, että joku edes tuolloin oli valmis seksiin, kun niin moni jää nykyään kokonaan ilman.

Onko muita miehiä, jotka ovat kokeneet, että naisia haluttaa jotenkin varsin valikoiden siinä vaiheessa kun kyse olisi seksistä juuri sinun kanssasi? Muuten mennään tukka putkella ja jopa retostellaan, mutta kun omalle kohdalla sattuu, niin sitten halutaan olla vain platonisesti kavereita?

En ole mielestäni rasisti, mutta erityisen pahalta tuntuu jotenkin se, että naiset ottavat mieluummin vaikka jonkun ulkolaisen kuin minut. Itse en oikein ole innostunut muun maalaisen kanssa edes olemaan, ehkä joku pohjoismaalainen nainen vielä menisi, joka näyttää suht suomalaiselta. Mitään afrikkalaista tai aasialaista en kyllä haluaisi.

Vierailija
91/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä Suomessa on hankala löytää miehenä kunnollista parisuhdettakaan. Kun nimittäin hu0.rasta ei saa vaimoa. Olen lopettanut deittailun ja seurustelun kokonaan, koska ei kiinnosta mennä naimisiin hu0.ran kanssa. Kai se on sitten ulkomaille muutettava, jos jotain muuta haluaa vielä löytää.

Vierailija
92/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ottanut viittä eri pesää, nyt pääsiäisenä. Ja kyllä baarista bongannu. Kelpaa ainakin minulle.

Niin, kuka onkaan silloin se moraaliton?

Vierailija
93/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tullut katkera mies, koska olen huomannut, että naiset eivät halua seksiä kanssani. Eivät ole oikeastaan ole koskaan hirveästi halunneet. Olen kohta 40-vuotias ja ollut vastentahtoisessa selibaatissa nyt jo yli kymmenen vuotta. Luen usein kateellisena naisten seksiseikkailuista ja mietin oikeastaan aina vaan, miksi tuollainen nainen ei kuitenkaan ole seksiä vailla minulta.

Kun olin vielä nuori ja ehkä vähän vetävämmän näköinen, vaikka en koskaan ollut varsinaisesti komea, tytöt eivät jostain syystä vielä olleet valmiita seksiin. Oli vain muutamia, joita ehkä sitten pidettiinkin helppoina, jotka harrastivat sitä ja kaikki tiesivät keneltä saa. Oli siis täysin vinoutunut kysynnän ja tarjonnan suhde. Kaikki pojat olisivat halunneet, mutta tytöt eivät, ainakaan näiden poikien kanssa.

Sitten kun ikää oli tullut 10 vuotta enemmän, ja naisilla alkoi tämä voimaantumisliike ottaa valtaa, että hekin voivat vapaasti harrastaa seksiä, eikä tarvise leimaantua, yksikään ei ole halunnut sitä minulta.

Kun lähipiirissäni tapahtui kymmenisen vuotta sitten tämä lopullinen vakiintumisvaihe, jossa yksi toisensa jälkeen meni naimisiin ja perusti perheen, huomasin olevani ainoa ilman parisuhdetta. Työkavereissakin suurin osa on naisia, suurimmalla osalla on perhe, mutta nekään, jotka ovat sinkkuja tai eronneet, eivät näytä olevan lainkaan kiinnostuneita minusta.

Toisaalta mukava, että pääsin edes silloin aikoinaan harrastamaan seksiä sydämeni kyllyydestä, mutta vähänhän tuo katkeroittaa mieltä, että ne ajat ovat selkeästi takanapäin. Halut on kuitenkin vielä aivan samat kuin teinipojalla. Tuntuu kurjalta, että pitäisi olla kiitollinen, että joku edes tuolloin oli valmis seksiin, kun niin moni jää nykyään kokonaan ilman.

Onko muita miehiä, jotka ovat kokeneet, että naisia haluttaa jotenkin varsin valikoiden siinä vaiheessa kun kyse olisi seksistä juuri sinun kanssasi? Muuten mennään tukka putkella ja jopa retostellaan, mutta kun omalle kohdalla sattuu, niin sitten halutaan olla vain platonisesti kavereita?

En ole mielestäni rasisti, mutta erityisen pahalta tuntuu jotenkin se, että naiset ottavat mieluummin vaikka jonkun ulkolaisen kuin minut. Itse en oikein ole innostunut muun maalaisen kanssa edes olemaan, ehkä joku pohjoismaalainen nainen vielä menisi, joka näyttää suht suomalaiselta. Mitään afrikkalaista tai aasialaista en kyllä haluaisi.

Niin että syy on naisissa, eikä sinussa?

Vierailija
94/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä moraalista mutta todella epäviehättävän kuvan se antaa naisesta joka joka viikonloppu harrastaa eri miehen kanssa seksiä

Tässä ei puhuttu miehistä ja naisista erikseen vaan suomalaisista yleisellä tasolla. Myös suomalaisilta miehiltä saa helposti.

Kaikenmaalaisilta miehiltä saa helposti, mutta kaikenmaalaisilta naisilta ei saa helposti. Siinä se ero. 

No eikös täällä pitäisi silloin olla kaikki harvinaisen hyvin, kun sekä miehet että naiset haluavat ja saavat seksiä?

Vierailija
95/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinun tuplastandardisi ovat luonnollisesti ihan oma ongelmasi, ei muiden niiden mukaan tarvitse elää.

Vierailija
96/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itseruoskintaa kirjoitti:

Luterilainen maailmankuva perustuu kärsimykseen. Vain kivun kautta herätään todellisuuteen.

Toki seuraava aste on uhriutuminen ja teatraalinen itsesääli jolla oikeutetaan paikka yhteiskunnassa. Jokainen kansalainen velloo itsesäälissä ja kärsii.

Silloin tällöin aina joku hairahtuu nautintojen poluille mutta yhteisön painostus häpeälle on kova. Silti anteeksi aina annetaan ja saa palata takaisin kärsimään, kunhan ei kovin usein hairahda nautiskelemaan.

Meillä lapset jo nuorena oppivat ettei elämässä saa nauttia ja moni masentuu hyvin nuorina. Nyt tilanne on jo niin pitkällä että syntyvyys on alentunut ja koko kansakunta vaeltaa joukkomasennuksessa uskonsa näyttävästi hylänneinä mutta silti samaa uskonnollista kaavaa noudattaen sillä moni ei osaa muutakaan. SE on ainoa perintö esi-isiltä sotien takaa.

Minustakaan suomalaisilla ei ole löyhä seksuaalinen moraali vaan liian tuomitseva ympäristö seksuaalisuutta kohtaan.

Muiden kyttääminen ja tuomitseminen vähenee sitä mukaa kun muutkin uskaltavat tutustua omaan seksuaalisuuteensa ja tehdä rohkeasti kokeiluja elämässään joka on elettävänä.

Vain katkeroituneet itseruoskijat joilla on pahoja psyykkisiä estoja omaan seksuaalisuuteensa kärsivät ja tekevät kärsimyksestään työtä ja siinä uskonnollisessa hurmostilassaan nämä uhriutuneet papit tuomitsevat niitä ihmisiä jotka toteuttavat vain omaa luontoaan sulkeutumisen sijaan.

Mitä vähemmäksi uhriutuneiden määrä käy sitä vapautuneempaa maailma tulee olemaan, kun ei ole niitä tupaan lukkiutuneita ikkunakyyliä. Kun keskittyy nautintoon ei kerkeä tuomitsemaan muita vaan elää sitä täyttymyksellistä elämää.

Vierailija
97/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä Suomessa on hankala löytää miehenä kunnollista parisuhdettakaan. Kun nimittäin hu0.rasta ei saa vaimoa. Olen lopettanut deittailun ja seurustelun kokonaan, koska ei kiinnosta mennä naimisiin hu0.ran kanssa. Kai se on sitten ulkomaille muutettava, jos jotain muuta haluaa vielä löytää.

Suomessa on ihan riittävästi siveitä naisia mm. uskonnollisissa piireissä. Ongelma on vaan siinä, että nämä naiset haluavat kaltaisensa miehen, raikulielämää viettänyt tuplastandardimies tai pakkoselibaatissa katkeroitunut kilttimies ei kelpaa. Pitäisi olla miehellä sitä omaakin selkärankaa.

Vierailija
98/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinun tuplastandardisi ovat luonnollisesti ihan oma ongelmasi, ei muiden niiden mukaan tarvitse elää.

Ne tuomitsee jotka ei muuta tee. Ne elää jotka ei muuta tee.

Ap:lla tuntuisi olevan liikaa tyhjää tilaa jonka täyttää murjottamiseen himojen tyydyttämisen sijaan.

Vierailija
99/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, kuka lukee jotain seksituristien blogeja????????

Veikkaisin että tämä ikiaikainen 'helpon seksin' moittiminen miesten taholta juontaa juurensa siitä, että mies on ehdollistettu ajattelemaan, että jos mies ei ole pystyväinen ja halukas seksiin aina kun nainen haluaa, se on suunnaton miehinen häpeä. Naiset, jotka haluavat ja harrastavat seksiä halujensa mukaisesti ovat siis uhka ja  voivat viedä pohjan 'miehisen miehen' rutiininomaiselta vonkausbluffilta.   

Se tulee siitä että jokaisen miehen kosketus, saastuttaa naista, seuraavan miehen näkökulmasta. Vähän kuin naapurin Pertti olisi käynyt nuolaisemassa tikkaria ennen kuin Jaakko pistää sen suuhunsa. Mitä useampi Pertti, sen pahempi fiilis Jaakolla.

Tämä taas oli se nk. " Selitys". Ei vaan mene tähän maailmanaikaan edes Jaakolle itselleen läpi jos ihan rehellisiä ollaan. Itsestään epävarman Jaakon potenssia entisestään heikentää pelko siitä että Pertti ja Pekka ovat asettaneet riman korkealle. Happamia, sanoi Jaakko Pirkosta.

Vierailija
100/241 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että syy on naisissa, eikä sinussa?

Ja jos parikymppisenä kävi hyvä säkä, niin miksi et ottanut ainuttakaan niistä naisista parisuhteeseen? Otit vain seksin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä