Minua arvostellaan palstalla vain, koska en peittele sitä miltä musta tuntuu
Jos söpösti selittäisin samat viat kertomatta että tunnen vihaa ja raivoakin kun en saa olla oma itseni ym. niin sitten kaikki vaan antais yläfemmoja tueksi. Palstalaiset on outoja, kun kukaan ei oleta, että pahojen asioiden takana on yleensä pahat fiilikset, jos lukevat ihmisten vioista. Mutta se joka myöntää, mille itsestä tuntuu saa hirveitä olet hullu -syytöksiä niskaansa. Palstahan on just sitä varten, että niitä pahoja fiiiliksiä ihmisillä on olemassa (fakta) ja niitä on hyvä saada tuulettaa.
Kommentit (77)
Mä oon 50 vuotias mies, joka on käynyt läpi sukupuolenkorjausleikkauksen, olen kotoisin Sumatralta. Mulla on kolme ladaa ja poro. Entä sinä?
Hyvä äitihullu. Nyt tiedät kuinka voit rakentavammalla tavalla tuoda esille tunteitasi
Ei palsta ole sitä varten että saa raivota. Eikä ainakaan sitä varten että paskaa silitellään
Vierailija kirjoitti:
Hyvä äitihullu. Nyt tiedät kuinka voit rakentavammalla tavalla tuoda esille tunteitasi
Mitä? Enkä tiedä. Mitä keinoa tarkoitat?
ap
Näin se on. Mukavista ihmisistä tykätään. Ikäviä ihmisiä on vaikea sietää.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mukava ihminen on sinusta tietenkin sellainen, joka ei raivoa, mutta se, jos hän tukahduttaa tunteensa, ei itketä sinua pätkääkään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mukava ihminen on sinusta tietenkin sellainen, joka ei raivoa, mutta se, jos hän tukahduttaa tunteensa, ei itketä sinua pätkääkään.
ap
Sinua ei itketä edes läheistesi ahdinko. Miksi ihmeessä minua kiinnostaisi ventovieraan olemattomat draamat
Ihan sama on sinulla kaikkialla. Et vain tule itsekkyytesi takia kenenkään kanssa toimeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ketään ei juuri kiinnosta tuntemattoman ihmisen tukahdetut tunteet. Sinun juttusi on jo niin monta kertaa nähty ja kuultu, että et kyllä ainakaan myötätuntuoa tältä palstalta saa. En ymmärrä miksi pidät palstaa jonkinlaisena oman elämäsi oksennusämpärinä. Kirjoita ne tukahdetut tunteesi päiväkirjaasi äläkä täällä mesoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSinua ei itketä edes läheistesi ahdinko. Miksi ihmeessä minua kiinnostaisi ventovieraan olemattomat draamat
Läheisilläni ei ole mitään ahdinkoa, mitä itkeä. Ei sinua kiinnostakaan se, mille raivoajasta tuntuu, vaan se, että tämä vain näyttää mukavaa naamaa sulle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama on sinulla kaikkialla. Et vain tule itsekkyytesi takia kenenkään kanssa toimeen
Ei sinuakaan arvostella muualla siksi, että kerrot, miltä sinusta tuntuu.
ap
Kuule kissamutsi, ei meitä oikeastaan enää kiinnosta sun tunnepurkaukset, vaan ennemminkin ollaan sitä mieltä, että lasten pitäisi päästä sinusta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSinua ei itketä edes läheistesi ahdinko. Miksi ihmeessä minua kiinnostaisi ventovieraan olemattomat draamat
Läheisilläni ei ole mitään ahdinkoa, mitä itkeä. Ei sinua kiinnostakaan se, mille raivoajasta tuntuu, vaan se, että tämä vain näyttää mukavaa naamaa sulle.
ap
Totta. Olen aikuinen ihminen enkä ota turhaa raivoa vastaan. En kyllä itsekään raivoa tai oleta itselläni olevan mitään sellaisia oikeuksia joita muilla ei ole.
Vuorovaikutus toimii aina kahteen suuntaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apKetään ei juuri kiinnosta tuntemattoman ihmisen tukahdetut tunteet. Sinun juttusi on jo niin monta kertaa nähty ja kuultu, että et kyllä ainakaan myötätuntuoa tältä palstalta saa. En ymmärrä miksi pidät palstaa jonkinlaisena oman elämäsi oksennusämpärinä. Kirjoita ne tukahdetut tunteesi päiväkirjaasi äläkä täällä mesoa.
Tarkoitin sillä kiinnostamisella kylläkin ihan vain sitä, että ajattelisi, että "tuolla raivoajalla on varmaankin paha olla ja hän vain kertoo mille tuntuu, enpä mene kaakattamaan siihen nyt mitään omia neuvojani. Menen tukemaan, jos osaan ja koska en osaa, en sano mitään."
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apTotta. Olen aikuinen ihminen enkä ota turhaa raivoa vastaan. En kyllä itsekään raivoa tai oleta itselläni olevan mitään sellaisia oikeuksia joita muilla ei ole.
Vuorovaikutus toimii aina kahteen suuntaan
Mitä sellaisia oikeuksia mä oletan mulla olevan, mitä muilla ei ole???
ap
Kannattaa kyllä vaihtaa palstaa. Täällä olet jo oksentanut kaiken. Olet palstan ällöttävin hahmo. Sitä ei voi mikään muuttaa. Ja valitettavasti olet jo otsikosta tunnistettu.
Jokainen kirjotuksesi on aina sillä vanhalla paskalla väritetty
Mitä se yksi kommentoija tarkoitti keinolla joka mulla nyt on? Vain että kerron, miltä musta tuntuu? Enkä raivoa? Ne ovat minusta sama asia. Toki jälkimmäinen on epäkehittyneempi, mutta aina ei sitä ihmisen puhetta siitä oteta vastaan, vaan se torjutaan, niin silloin ihminenon saattanut valita sen ilmaisukeinoksi raivoamisen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apKetään ei juuri kiinnosta tuntemattoman ihmisen tukahdetut tunteet. Sinun juttusi on jo niin monta kertaa nähty ja kuultu, että et kyllä ainakaan myötätuntuoa tältä palstalta saa. En ymmärrä miksi pidät palstaa jonkinlaisena oman elämäsi oksennusämpärinä. Kirjoita ne tukahdetut tunteesi päiväkirjaasi äläkä täällä mesoa.
Tarkoitin sillä kiinnostamisella kylläkin ihan vain sitä, että ajattelisi, että "tuolla raivoajalla on varmaankin paha olla ja hän vain kertoo mille tuntuu, enpä mene kaakattamaan siihen nyt mitään omia neuvojani. Menen tukemaan, jos osaan ja koska en osaa, en sano mitään."
ap
Niin, neuvothan sinua ei todellakaan kiinnosta. Ja "tukemaan", mitä sinä odotat? Että päätäsi silitellään ja taputellaan, vaikka olet itse väärässä? "En sano mitään"? Tämä on KESKUSTELUpalsta, eikä sinun yksityinen paskanjauhantakanavasi. Vaikka sellaisenahan sinä tätä pidät. Yksinpuhelusi kymmenien sivujen ajan on nähty.
Ei se ole reilua sinulta meille muille raivota, ei me olla tehty sinulle mitään pahaa, ei me tunneta sinua. EI ole kiva jutella ihmisen kanssa, joka haukkuu ja raivoaa.
Fakta ja fakta. Mikä asiantuntija! Hah!