Miesystävä lähti kesken pääsiäisen vieton,
Omaan kotiinsa lauantaina. Oli ollut puhetta, että on täällä tiistaihin saakka.
Vietettiin aikaa yhdessä, ulkoiltiin, syötiin, katsottiin elokuvia. Kuvittelin, että kaikki oli hyvin. Ajattelin, että tuli jotain yllättävää menoa, kun sanoi vain että pitää lähteä.
Eilen sitten soiteltiin, ja haukkui minut kaikesta mahdollisesta, puhelun päätyttyä jatkoi viesteillä. Teen kaiken väärin, hänen mielestään.
Ja ei olla parikymppisiä, yhdessäjo kolme vuotta. Molemmilla aikuiset lapset.
Nyt olo vähän surullinen ja pöllähtänyt. Halusin vaan kertoa jollekin, kun en oikein osaa tätä ystävillekään kertoa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mä lähdin koskus kun mulla oli tylsää vaan tehdä naisen juttuja ja kotona oli hommat kesken ja vaikka mitä tehtävää. Kin ei jaksa makailla ja katsoa tv.tä.
Siis et vaivaudu sanomaan, että kotihommat odottaa vaan feidaat omituisesti?
Oli seksiä, ei ollut riitaa.
Mies on se oleilevampi meistä, ja hänen toiveestaan vain oleskeltiin.
Ostin ruuatkin valmiiksi, ettei tarvi edes kaupassa käydä.
Ap
Aivan hyvin nainen voi olla rasittava ja ikävä ihminen.
Kuinka pitkiä aikoja olette aiemmin seurustelunne aikana ollut toisen asunnolla? Kun se ei ole oma koti, niin sehän vastaa kyläilyä ja siellä voi tulla tylsää. Ehkä ei kannata ottaa itseensä. Katso miten homma kehittyy.
Viikonloppua vietetään usein yhdessä.
Ap
Itselle ei tullut mieleen toinen nainen, vaan viinanhimo.
Jos hän halusi kiskoa kaikessa rauhassa päänsä täyteen?
Se selittäisi päättömät viestitkin.
Oma eksäni lähti joskus parin päivän kännilomalle omaan kotiin, kun minusta ei saa sellaiseen seuraa;
terveys kiinnostaa liikaa.
Viina voisi tosiaan olla yksi syy.
Ap
No jos mitään järkevää syytä miehen käytökseen ei löydy eikä miehen kanssa voi keskustella asiasta, niin anna olla. Etsi mukavampaa seuraa. Eikö ole hyvä, että miehen omituisuus ja huono käytös lopulta paljastuivat?
Vierailija kirjoitti:
Viina voisi tosiaan olla yksi syy.
Ap
Mutta mies siis kotiin mentyään soitti ja haukkui ja haukkui vielä viesteissäkin. Jos viina oli syynä niin miksi? Kotiin päästyäänhän sitä viinaa sai ja kaikki oli hyvin. Toinen nainen on mitä luultavimmin. Ehkä tämä toinen nainen lopetti suhteen tekstiviesteillä (tai perui yhteisen lomamatkan tms.), miestä alkoi kiukuttaa, lähti kotiinsa ja purki kiukkunsa ap:hen.
No viinanhimon takia just ihmisiä haukutaan kun pitää saada syy juomiseen. Alkoholisti ei voi juoda viinaa ilman että juominen on toisten syytä.
Vierailija kirjoitti:
No viinanhimon takia just ihmisiä haukutaan kun pitää saada syy juomiseen. Alkoholisti ei voi juoda viinaa ilman että juominen on toisten syytä.
Ei siitä juomisesta tarvitse muita syyttää kuin silloin, jos muut ei sitä hyväksy.
Että jos ap on vaikka sanonut ettei ryypätä kun ollaan yhdessä ja mies on siitä ottanut nokkiinsa, mutta ei ap kyllä maininnut mitään tällaista. Viinanhimo voisi selittää miehen lähdön, mutta ei tuota haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä juomisesta tarvitse muita syyttää kuin silloin, jos muut ei sitä hyväksy.
Että jos ap on vaikka sanonut ettei ryypätä kun ollaan yhdessä ja mies on siitä ottanut nokkiinsa, mutta ei ap kyllä maininnut mitään tällaista. Viinanhimo voisi selittää miehen lähdön, mutta ei tuota haukkumista.
Osa ihmisistä muuttuu ilkeiksi riidanhaastajiksi, kun juovat. Jos tuosta on kyse, niin hyvä vaan, että ap pääsee miehestä eroon. Väkivaltaisen juopon kanssa asuminen olisi ihan täyttä painajaista. Tai edes sellaisen raittiin, joka häipyy noin vain ilman selityksiä ties minne.
Aikuinen mies koko ajan kännykällä siitä huolimatta, että hän on naisystävänsä luona kylässä?
Haukkuvia viestejä kotoa? Ei ole miehellä kaikki kunnossa.
Perinteinen JSSAP, ap. Kunnollisiakin miehiä on onneksi olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Itselle ei tullut mieleen toinen nainen, vaan viinanhimo.
Jos hän halusi kiskoa kaikessa rauhassa päänsä täyteen?
Se selittäisi päättömät viestitkin.Oma eksäni lähti joskus parin päivän kännilomalle omaan kotiin, kun minusta ei saa sellaiseen seuraa;
terveys kiinnostaa liikaa.
Näin juuri. Nainen tai viina. Ei mies muuten täysihoidosta lähde, jos ei edes riitaa ole.
Mulle kävi aikoinaan tällain... Mies tuli viikonlopuksi luokseni ja kaikki oli ihan hyvin. Tehtiin ruokaa, käytiin shoppailemassa ja oleiltiin loppuaika. Sitten tuli miehen kotiinlähtöaika ja saatoin junalle. Pussailtiin ja halailtiin siinä asemalla, hyvät fiilikset....
Noh, kotona sitten jonkin ajan kuluttua soittelin miehelle ajatuksena kysellä, että mites se matka sujuu (ja tietty ns. söpöillä puhelimessa). Ei vastaa, ei hämminkiä. Toisen kerran soitin ja ei vastaa...hieman jo ihmettelin. Kolmas kerta ja eiii taaskaan vastaa... nyt jo aloin huolestumaan ja ärsyyntymään. Laitoin viestiä, että mikäs nyt? Ei vastausta. Toinen viesti, että vastaa nyt, että onko kaikki ok? Tuli sitten viesti, että "kaikki on ok, mutta älä ota enää yhteyttä". Se siitä ja mitään selitystä en koskaan saanut tälle tapahtuneelle. Meni siinä jonkin aikaa sulatellessa ja toisinaan vieläkin mietin, että mitä helvettiä oikein tapahtui?
Minulla myös ollut tällainen. Vaikka sovittu, että ollaan juhannus yhdessä, kunnes tajuan että hän onkin lähtenyt kavereidensa kanssa moneksi yöksi jonnekin. Olin niin idiootti, etten osannut edes jättää tyyppiä ja kestin tuota jonkin aikaa. Sitten aloin itse tehdä suunnitelmat omiin menoihin, koska aloin jo luottaa miehen ohareihin. Kuuli sitten joskus joltain, missä minä olin ollut, kun hän kuvitteli minun olleen kotona. Siihen loppui hänen oharinsa.
Eli ap, älä ainakaan anna miehen ymmärtää, että sinulta olisi mennyt vapaapäivä pilalle vaan päin vastoin, sulla olis ollut jotain vielä kivempaa kuin mitä miehen kanssa. On sitten toinen nainen tai muuten kusipää niin ole pystypäin ja näytä olevasi riippumaton.