Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, en tajua h(t)eitä!

Vierailija
17.04.2017 |

Olen eronnut 11v kestävästä liitosta ja tavannut nyt vasta kahta miestä. Näiden perusteella mietin jo, että unohdanko kaikki miehet kokonaan!

Mies nro 1. Yritti koko ajan päästä luokseni yöksi. Välissä hän soitti jollekin naiselle (yöllä kolmelta) ja jatkoi taas ruinaamista. Sanoin etten kaipaa yhden illan juttuja tai mitään muutakaan säätöä ja draamaa. Hän saattoi minut kuitenkin taksilla kotiin ja nauroi, kun maksoin taksin kotipihalleni. Siinä hän vielä yritti, jos pääsisi kuitenkin luokseni. Kielsin ja lähdin.

Mies nro 2. Tapasin netissä ja juttu luisti ihan ok. Hän oli sanavalmis ja hauska. Vaihdettiin kuvia ja numeroita ja eikö sieltäkin alkanut tulla pelkkää vonkausta ja vihjailua.

Mistä löytyisi sellaisia herrasmiehiä? En todellakaan mene kenenkään kanssa sänkyyn parin tunnin tuntemisen jälkeen. Muutenkin nyppii, kun baarin tanssilattialla tulee joku limainen tyyppi lääppimään takaapäin. Miksi!

Olisi kiva ensin tutustua kunnolla, ennen kuin ryntää saman peiton alle. Haluaako kaikki miehet vain pelkkää seksiä? En itsekään etsi mitään parisuhdetta tähän hätään, mutten pelkkää seksiseuraakaan.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on takana juurikin niitä suhteita, joissa hypättiin heti sänkyyn ja siitä se sitten lähti, eikä toiminut. Nyt haluan rauhassa tutustua, enkä paneskella sinne tänne jokaisen vastaantulevan kanssa.

En tarvitse elättäjää. Olen ihan hyvin toimeentuleva ja omaa omaisuutta löytyy.

Siksi maksan omat ruuat, juomat ja taksit, ettei mies pääse sanomaan itseään maksumieheksi.

Mies tulkitsee moisen niin, että olet etsimässä kivaa seuranpitäjää mieshaaremiisi. Puhelimessasi on pikavalinnalla 6-7 muutakin jannua, joille aina laitat tarpeen mukaan viestiä. Muutaman kanssa panet, joku remontoi kämppääsi, yhden kanssa lenkkeilet ja loppujen kanssa on kiva "hengata" silloin tällöin.

Muinoin yhdessä pikadeittitapahtumassa arvon leidi paukautti heti kärkeen olevansa etsimässä uusia miehiä haaremiinsa. Tai siis eihän se sanamuoto niin mennyt tietenkään, vaan muodossa "haluan kaikessa rauhassa ensin tutustua ja katsoa, onko tulossa kenties jotain kipinää. Kavereita on aina kiva olla".

Ainoastaan panopuun rooliin laitetut miehet voivat olla sellaisia, jotka eivät koe kuuluvansa naisen mieshaaremiin.

Annas kun arvaan: sinulla ei ole yhtään naista ystävänä? Et ilmeisesti näe naisia ihmisinä vaan panisin/en panisi -tyyppeinä.

Vierailija
42/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kunnollisiakin miehiä varmaan on olemassa, mutta ehkä vaikeammin saatavilla. Pidä pääsi, älä suostu noihin vonkauksiin jos et itse halua! Jos mies on sinusta oikeasti kiinnostunut, hän ei todellakaan soittele muille välillä, eikä ole pelkkää ruinaamista vaan haluaa sinuun tutustua ihmisenäkin.

Mullekin voi kertoo, missä niitä kunnollisia miehiä vielä on! :D

Me emme ole baareissa lääpimässä teidän perseitänne.

Hyvä, hyvä! Missä sitten?

Ap

Esim. mä olen kohta kasvimaallani puutarhajyrsimen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos et etsi seksiä, etkä parisuhdetta, niin mitä vttua sä sitten haluat? Hoida pääs ensin kuntoon ja yritä sitten uudelleen.

Täh? Hyppäätkö tuntemattomien ihmisten kanssa sänkyyn? Moni nainen ei hyppää.

Vierailija
44/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tapaa kunnollisia miehiä, koska et halua tavata miehiä, jotka ovat ei-komeita. Jos antaisit epämiellyttävän näköiselle miehelle mahdollisuuden, huomaisit, että sellainen voi olla tosi mukava.

En tiedä ap:n kriteereistä, mutta itse olen kyllä antanut mahdollisuuden ei-niin-silmää-miellyttävillekin. No, sama tulos kuin niiden komeiden kanssa: ei vaan mätsännyt ja kaiken huipuks sain vain huonoa kohtelua. :D

Vierailija
45/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kunnollisiakin miehiä varmaan on olemassa, mutta ehkä vaikeammin saatavilla. Pidä pääsi, älä suostu noihin vonkauksiin jos et itse halua! Jos mies on sinusta oikeasti kiinnostunut, hän ei todellakaan soittele muille välillä, eikä ole pelkkää ruinaamista vaan haluaa sinuun tutustua ihmisenäkin.

Ap

Esim. mä olen kohta kasvimaallani puutarhajyrsimen kanssa.

Peukku!

Ap

Vierailija
46/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No täällä AV:lla tietysti! :D

-Eri (ja semmoinen kunnollinen mies)

Vierailija
47/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi eron jälkeen kelvannut sellainen rento hengailusuhde naisen tai naisten kanssa, mutta eipä noita kiinnostuneita löytynyt. En ilmeisesti ollut tarpeeksi komea. Loput sitten etsivät elättäjää itselleen ja lapsilleen...ja niilläkin tuntui olevan rima taivaissa.

Joku tässä ketjussa jo kirjoittikin, että ap treffailee vain komeita miehiä. Pitänee paikkansa, koska heillä on varaa vongata röyhkeästi, koska aina on joku uusi nainen valmis käymään syöttiin jos yhdellä kertaa ei tärppää. Juoruistakaan ei tarvitse välittää jos on komea, koska aina löytyy niitä sinisilmäisiä naisia jotka kuvittelevat että joku kateellinen on laittanut ne liikkeelle.

Vierailija
48/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on takana juurikin niitä suhteita, joissa hypättiin heti sänkyyn ja siitä se sitten lähti, eikä toiminut. Nyt haluan rauhassa tutustua, enkä paneskella sinne tänne jokaisen vastaantulevan kanssa.

Siksi maksan omat ruuat, juomat ja taksit, ettei mies pääse sanomaan itseään maksumieheksi.

Mies tulkitsee moisen niin, että olet etsimässä kivaa seuranpitäjää mieshaaremiisi. Puhelimessasi on pikavalinnalla 6-7 muutakin jannua, joille aina laitat tarpeen mukaan viestiä. Muutaman kanssa panet, joku remontoi kämppääsi, yhden kanssa lenkkeilet ja loppujen kanssa on kiva "hengata" silloin tällöin.

Muinoin yhdessä pikadeittitapahtumassa arvon leidi paukautti heti kärkeen olevansa etsimässä uusia miehiä haaremiinsa. Tai siis eihän se sanamuoto niin mennyt tietenkään, vaan muodossa "haluan kaikessa rauhassa ensin tutustua ja katsoa, onko tulossa kenties jotain kipinää. Kavereita on aina kiva olla".

Ainoastaan panopuun rooliin laitetut miehet voivat olla sellaisia, jotka eivät koe kuuluvansa naisen mieshaaremiin.

Annas kun arvaan: sinulla ei ole yhtään naista ystävänä?

Jos kavereiden vaimoja ei lasketa niin yksi on. Loput olen pudotellut pois, koska olin juurikin vain jäsen mieshaaremissa. Nykyään saan 2-4 kertaa vuodessa tarjouksen mieshaaremiin liittymisestä. Yleensä pesti liikkuu ilmaisen personal trainerin, seuranpitäjän, terapeutin ja apulapsenvahdin välillä.

Vierailija
49/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No niinpä tietenkin! :)

Ap

Vierailija
50/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein tuo vonkaaminen toimii. Tältäkin palstalta olen lukenut useamman "kaameimmat treffikokemukset" -viestin, jossa nainen lopulta kuitenkin avasi sakset, koska ei jaksanut enää kuunnella anelua.

Vierailija
51/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

En ole aiempi kommentoija mutta pidän itseäni myös kunnollisena miehenä.

Naisien tapaaminen tuntuu olevan itselle vähän haastavaa, vapaa-ajalla ei tule tehtyä mitään missä tutustuisi naisiin ja töissä naiskontaktit jäävät hyvin lyhyiksi eikä pysty/kerkeä tutustumaan toiseen ihmiseen sen enempää. Nettitreffeillä ei vähäisellä kokemuksella ole myöskään ollut onnea.

Että kyllä meitä kunnollisia miehiä löytyy, mutta mistä sen kunnollisen naisen löytää?

Vierailija
52/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan okei haluta seksiä viehättävän naisen kanssa. Itsekin halusin seksiä nykyisen vaimoni kanssa heti, kun hänet näin. Mutta sen saamiseen on parempiakin keinoja kuin tuollainen vonkaaminen. Viettelyopit olisivat näille sankareille tarpeen. Sitten aloittaja olisi täällä kehumassa, miten sai seksiä todella kivalta mieheltä.

Vierailija
53/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään minun miehenä tulee teeskennellä etten halua seksiä kunnes minulle on OK haluta seksiä?

Ei sinun tarvitse teeskennellä, siitä ei seuraa kenellekään mitään hyvää. Mutta onhan se eri asia, kun miehestä näkee, haluaako hän seksiä vai sitä naista.

Nyt en ymmärtänyt mitä eroa on haluta seksiä tai naista? Eikö ne ole siinä samassa paketissa?

Vierailija
54/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

En ole aiempi kommentoija mutta pidän itseäni myös kunnollisena miehenä.

Naisien tapaaminen tuntuu olevan itselle vähän haastavaa, vapaa-ajalla ei tule tehtyä mitään missä tutustuisi naisiin ja töissä naiskontaktit jäävät hyvin lyhyiksi eikä pysty/kerkeä tutustumaan toiseen ihmiseen sen enempää. Nettitreffeillä ei vähäisellä kokemuksella ole myöskään ollut onnea.

Että kyllä meitä kunnollisia miehiä löytyy, mutta mistä sen kunnollisen naisen löytää?

Mulla on ihan sama ongelma.

Vierailija
55/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...tai sitten se kiva mies ei halunnut pelkkää seksiä vaan rakastella ap:n kanssa. Siinä on ero.

Kerro minulle millä tunteilla ja intensiteetillä rakastellaan lähes tuntemattoman kanssa?

Rakastella voi vain, jos molemmat rakastavat toisiaan. Panna tietysti voi, vaikka ei tietäisi edes toisen nimeä.

Vierailija
56/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...tai sitten se kiva mies ei halunnut pelkkää seksiä vaan rakastella ap:n kanssa. Siinä on ero.

Kerro minulle millä tunteilla ja intensiteetillä rakastellaan lähes tuntemattoman kanssa?

Rakastella voi vain, jos molemmat rakastavat toisiaan. Panna tietysti voi, vaikka ei tietäisi edes toisen nimeä.

Kyllä toinen voi omasta mielestään rakastella ja toinen panna, koska tämä tapahtuu pään sisällä, eikä rakastelu ja paneminen ole muuten erilaista. Toki auttaa kummankin kokemusta, jos ollaan samalla aaltopituudella.

Jopa käteen voi vedellä kummassakin mielentilassa.

Oudoin mielentila on se, jossa yhdistyy kumpikin mielentila, ja onnistuu vain tiettyjen mielitiettyjen kohdalla. Tällaisia naisia on elämäni varrella osunut kohdalle vain muutama, ja heidän kanssaan on vaikea olla edes samassa huoneessa tai luokkatilassa. Ja siis en ole heidän kanssaan ollut sillä tavalla, mutta kuten sanoin... 

Vierailija
57/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokainen tsäänssi on menetetty mahdollisuus."

Vierailija
58/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan: sinulla ei ole yhtään naista ystävänä?

Jos kavereiden vaimoja ei lasketa niin yksi on. Loput olen pudotellut pois, koska olin juurikin vain jäsen mieshaaremissa. Nykyään saan 2-4 kertaa vuodessa tarjouksen mieshaaremiin liittymisestä. Yleensä pesti liikkuu ilmaisen personal trainerin, seuranpitäjän, terapeutin ja apulapsenvahdin välillä.

Tulee hiukan katkera ja ihmisiä, etenkin naisia, vihaava vaikutelma noista haaremijutuista.

Ei kuulosta mitään haaremilta, vaan enimmäkseen normaalilta kaverien väliseltä ajanvietolta. Vai oletko itse osa miespuolisten tuttaviesi haaremia, kun pidät heille seuraa tai he kertovat sinulle jostain vaikeudesta elämässään? Tai kun vietät aikaa heidän lastensa kanssa missään olosuhteissa? Lähdet salille mukaan ja opastat ehkä jopa alkuun? Onko sulla oikeastaan kavereita ollenkaan, kun käsittäisin että yleensä kaveruus ja ystävyys perustuvat siihen, että kaksi ihmistä pitää toisilleen seuraa tavalla tai toisella?