Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, en tajua h(t)eitä!

Vierailija
17.04.2017 |

Olen eronnut 11v kestävästä liitosta ja tavannut nyt vasta kahta miestä. Näiden perusteella mietin jo, että unohdanko kaikki miehet kokonaan!

Mies nro 1. Yritti koko ajan päästä luokseni yöksi. Välissä hän soitti jollekin naiselle (yöllä kolmelta) ja jatkoi taas ruinaamista. Sanoin etten kaipaa yhden illan juttuja tai mitään muutakaan säätöä ja draamaa. Hän saattoi minut kuitenkin taksilla kotiin ja nauroi, kun maksoin taksin kotipihalleni. Siinä hän vielä yritti, jos pääsisi kuitenkin luokseni. Kielsin ja lähdin.

Mies nro 2. Tapasin netissä ja juttu luisti ihan ok. Hän oli sanavalmis ja hauska. Vaihdettiin kuvia ja numeroita ja eikö sieltäkin alkanut tulla pelkkää vonkausta ja vihjailua.

Mistä löytyisi sellaisia herrasmiehiä? En todellakaan mene kenenkään kanssa sänkyyn parin tunnin tuntemisen jälkeen. Muutenkin nyppii, kun baarin tanssilattialla tulee joku limainen tyyppi lääppimään takaapäin. Miksi!

Olisi kiva ensin tutustua kunnolla, ennen kuin ryntää saman peiton alle. Haluaako kaikki miehet vain pelkkää seksiä? En itsekään etsi mitään parisuhdetta tähän hätään, mutten pelkkää seksiseuraakaan.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivasti tämäkin käännetty miesten syyksi taas.

Miten niin käännetty? Miten miehen käytös voisi olla naisen vika?

Vierailija
22/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos nainen valitsee miehen, on se miehen vika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit jo vähän ihmettelee kun olen ollut niin pitkään yksin ja kait jo epäilee että olenko homo.

Niiden pitäisi lukea enemmän tätä palstaa niin ymmärtävät miksi en jaksa alkaa säätää.

-mies

Vierailija
24/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takana juurikin niitä suhteita, joissa hypättiin heti sänkyyn ja siitä se sitten lähti, eikä toiminut. Nyt haluan rauhassa tutustua, enkä paneskella sinne tänne jokaisen vastaantulevan kanssa.

En tarvitse elättäjää. Olen ihan hyvin toimeentuleva ja omaa omaisuutta löytyy.

Siksi maksan omat ruuat, juomat ja taksit, ettei mies pääse sanomaan itseään maksumieheksi.

Ihan tavallinen, mutta hyväkäytöksinen mies olisi mukava tavata. Tällä hetkellä haluan vain tapailla mukavia miehiä, en mennä heti välittömästi vällyjen väliin ja soittaa hääkelloja. Jos joku fiksu löytyisi, niin voisi sitä sitten joskus katsoa mitä siitä seuraa.

Vierailija
25/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on takana juurikin niitä suhteita, joissa hypättiin heti sänkyyn ja siitä se sitten lähti, eikä toiminut. Nyt haluan rauhassa tutustua, enkä paneskella sinne tänne jokaisen vastaantulevan kanssa.

Siksi maksan omat ruuat, juomat ja taksit, ettei mies pääse sanomaan itseään maksumieheksi.

Ihan tavallinen, mutta hyväkäytöksinen mies olisi mukava tavata. Tällä hetkellä haluan vain tapailla mukavia miehiä, en mennä heti välittömästi vällyjen väliin ja soittaa hääkelloja. Jos joku fiksu löytyisi, niin voisi sitä sitten joskus katsoa mitä siitä seuraa.

Ap

Vierailija
26/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ennenpitkää haukut täällä seuraavaa ehdokasta moukaksi joka ei suostunut maksamaan ravintolalaskuasi.

Niin tai näin, aina väärinpäin.

Jospa surruuttelisit paristopoikaystävällä toistaiseksi.

Vierailija
27/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ap on valinnut yhtään mitään? Jos joku tekee sinulle ikävästi, se on pelkästään sinun vikasi, koska valitsit olla tekemisissä tämän ihmisen kanssa? Ei tosiaankaan aukea tämä logiikka. Jos minä vaikka tekisin sinulle jotain ikävää, se ei mitenkään ole minun vikani?

Vierailija
28/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään minun miehenä tulee teeskennellä etten halua seksiä kunnes minulle on OK haluta seksiä?

Ei sinun tarvitse teeskennellä, siitä ei seuraa kenellekään mitään hyvää. Mutta onhan se eri asia, kun miehestä näkee, haluaako hän seksiä vai sitä naista.

Mistä sen näkee?

Vonkaa heti ensi tapaamisella ja loukkaantuu, jos nainen kieltäytyy.

Vierailija
29/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä vaikka tekisin sinulle jotain ikävää, se ei mitenkään ole minun vikani?

No se on sen vika, joka tuntee teoistaan syyllisyyttä.

Vierailija
30/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ennenpitkää haukut täällä seuraavaa ehdokasta moukaksi joka ei suostunut maksamaan ravintolalaskuasi.

Höpöhöpö noita sun juttujasi. Sulla ei taida olla kauheasti kokemuksia naisen kanssa seurustelusta?

Vierailija
31/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat todella katkeralta ihmiseltä! :D

Ap

Vierailija
32/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tapaa kunnollisia miehiä, koska et halua tavata miehiä, jotka ovat ei-komeita. Jos antaisit epämiellyttävän näköiselle miehelle mahdollisuuden, huomaisit, että sellainen voi olla tosi mukava.

Vierailija
33/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois halunnut pitää sua hyvänä. H(m)e vaan ollaan sellaisia. Voi kauhistus sentään.

Vierailija
34/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tulkitsee moisen niin, että olet etsimässä kivaa seuranpitäjää mieshaaremiisi. Puhelimessasi on pikavalinnalla 6-7 muutakin jannua, joille aina laitat tarpeen mukaan viestiä. Muutaman kanssa panet, joku remontoi kämppääsi, yhden kanssa lenkkeilet ja loppujen kanssa on kiva "hengata" silloin tällöin.

Muinoin yhdessä pikadeittitapahtumassa arvon leidi paukautti heti kärkeen olevansa etsimässä uusia miehiä haaremiinsa. Tai siis eihän se sanamuoto niin mennyt tietenkään, vaan muodossa "haluan kaikessa rauhassa ensin tutustua ja katsoa, onko tulossa kenties jotain kipinää. Kavereita on aina kiva olla".

Ainoastaan panopuun rooliin laitetut miehet voivat olla sellaisia, jotka eivät koe kuuluvansa naisen mieshaaremiin.

Vierailija
35/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tapaa kunnollisia miehiä, koska et halua tavata miehiä, jotka ovat ei-komeita. Jos antaisit epämiellyttävän näköiselle miehelle mahdollisuuden, huomaisit, että sellainen voi olla tosi mukava.

Mitä ihmettä? En ole puhunut miesten ulkonäöistä mitään tässä ketjussa! Kasvata itsetuntoasi ja yritä uudelleen.

Ap

Vierailija
36/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tulkitsee moisen niin, että olet etsimässä kivaa seuranpitäjää mieshaaremiisi. Puhelimessasi on pikavalinnalla 6-7 muutakin jannua, joille aina laitat tarpeen mukaan viestiä. Muutaman kanssa panet, joku remontoi kämppääsi, yhden kanssa lenkkeilet ja loppujen kanssa on kiva "hengata" silloin tällöin.

Muinoin yhdessä pikadeittitapahtumassa arvon leidi paukautti heti kärkeen olevansa etsimässä uusia miehiä haaremiinsa. Tai siis eihän se sanamuoto niin mennyt tietenkään, vaan muodossa "haluan kaikessa rauhassa ensin tutustua ja katsoa, onko tulossa kenties jotain kipinää. Kavereita on aina kiva olla".

Ainoastaan panopuun rooliin laitetut miehet voivat olla sellaisia, jotka eivät koe kuuluvansa naisen mieshaaremiin.

Jo on paksua.

Ap

Vierailija
37/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kunnollisiakin miehiä varmaan on olemassa, mutta ehkä vaikeammin saatavilla. Pidä pääsi, älä suostu noihin vonkauksiin jos et itse halua! Jos mies on sinusta oikeasti kiinnostunut, hän ei todellakaan soittele muille välillä, eikä ole pelkkää ruinaamista vaan haluaa sinuun tutustua ihmisenäkin.

Mullekin voi kertoo, missä niitä kunnollisia miehiä vielä on! :D

Vierailija
38/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kunnollisiakin miehiä varmaan on olemassa, mutta ehkä vaikeammin saatavilla. Pidä pääsi, älä suostu noihin vonkauksiin jos et itse halua! Jos mies on sinusta oikeasti kiinnostunut, hän ei todellakaan soittele muille välillä, eikä ole pelkkää ruinaamista vaan haluaa sinuun tutustua ihmisenäkin.

Jos saat tietää jotain muuta kautta, niin kerro mulle myös! :D

Ap

Vierailija
39/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me emme ole baareissa lääpimässä teidän perseitänne.

Hyvä, hyvä! Missä sitten?

Ap

Vierailija
40/58 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit jo vähän ihmettelee kun olen ollut niin pitkään yksin ja kait jo epäilee että olenko homo.

Niiden pitäisi lukea enemmän tätä palstaa niin ymmärtävät miksi en jaksa alkaa säätää.

-mies

Sama homma, paitsi et kaverit varmaan luulee mua lesboks. :D En kans vaan oikein enää jaksa miesten oikutteluja. Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.