Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko koulusi kiusaajia? Mitä heille kuuluu nyt?

Vierailija
24.03.2006 |

Ajattelin vain, kun kävin entisellä kotipaikkakunnalla, niin yksi koulun pääkiusaajista (yläasteella) oli aivan entisensä, hiuksiaan myöten .

Oli ammatissa, jonka voi kuvitella olevan ihmisellä joka ei käy kouluja.. Nyrpeä ilme naamallaan...

Itseäni ei onneksi kiusattu, mutta muistan kauhulla vieläkin mitä painajaisia välitunnit oli...

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin tunnistais enää mut sais mietittävää et mistä moinen johtuu.

Vierailija
42/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut heitä enää pitkään aikaan, enkä välitäkään mitä heille kuuluu.

Ihan sama mulle mitä tekevät.

Olen taistellut sisulla itselleni hyvän elämän, ja siitä pidän kiini ja sitä suojelen. Ei kukaan kiusaaja enää pilaa mun elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin hämmentävää

Vierailija
44/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta aikuisena alettiin puhua siitä kauheasta kiusaamisesta..

Tuntu sille et joka toista kiusattu sen jälkeen kun asiasta tehtiin media uutinen

Vierailija
45/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi näin hänet samassa surkeassa lähiössä eli ei ole raukka pois päässyt vaan toisaalta miksi olisi lähtenyt kun isukki ja äiti kuulemma ovat antaneet oman asunnon hänelle ja hommanneet itselleen uuden.

Eli täys raukka jonka vanhemmat ilmeisesti jeesaa kun ei muuhun pysty.

Vierailija
46/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi heistä - Pasi Uotila - on aika tunnettu keilaaja.

Googlaamallä hänet hämmästyin miten on lihonnut.

Toinen oli Joonas Nikula - eli se Jone joka on aika kuuluisa. Nuorempana hän oli vähemmän ruma.

Ja jos joku sanoo että voin saada kunnianloukkaus syytteen kun mainitsen nimet - niin tämä on tottä joten en voi saada syytettä.

Vierailija
47/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt vähintään tuplasti sen kokoinen kuin minä :) väittää että lapsesta jäänyt ja ei eroon pääse. minäkin lapsen saanut ja ei ylipainoja. täytyy myöntää että hänet nähdessäni nousuu hymy naamalleni :)

Vierailija
48/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat niitä, jotka lintsaavat, haistattelevat opettajalle, hakkaavat muita oppilaita jne.

Usein tällaiset tyypit nimenomaan jämähtävät niihin samoihin ympyröihin, kuvitellen että ovat vielä 30-vuotiaina kouluttamattomina alkoholisteina tosi cooleja.

Sitten taas ne kiltit ja hiljaiset paneutuvat opintoihin, ja lähtevät hanakasti pois kotipaikkakunnalta opiskelemaan, koska siellä kotipaikkakunnalla ei ole heille yhtään mitään.

Vierailija
49/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli poistui sekin teoria että kiusaajat eivät menestyisi. Kuten myös useampi missimme joutunut vastaamaan lehtien palstoilla kiusaamisestaan ja ihan hyvin heilläkin menee..

Uskon kyllä että kiusattu mielessään ajattelee että kiusaajan elämä olis huonoa ja epäonnistunutta..

Vierailija
50/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yksi heistä - Pasi Uotila - on aika tunnettu keilaaja.

Googlaamallä hänet hämmästyin miten on lihonnut.

Toinen oli Joonas Nikula - eli se Jone joka on aika kuuluisa. Nuorempana hän oli vähemmän ruma.

Ja jos joku sanoo että voin saada kunnianloukkaus syytteen kun mainitsen nimet - niin tämä on tottä joten en voi saada syytettä.

Vierailija
51/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuuden voi aina julkaista. Se on sananvapautta.

Valheiden julkaiseminen on eri asia.

Vierailija
52/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös senkin saa sanoa ilman syytteen pelkoa koska totta...

Vierailija
53/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut loistava itsetunto, kiusaamisen aikanakin, mitä se nyt teinillä ylipäätään voi olla. :) Mua kiusattiin ihan puhtaasti ulkonäön perusteella. Oli meidän luokalla sitten näitäkin, joista 33 ilmeisesti puhui, mutta kiusaaminen ei todellakaan rajoittunut heihin.

Vierailija
54/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minän olin aktiivinen, innokas ja iloinen lapsi. Puhuin paljon ja olin sosiaalinen. Koulussa kaikki muuttui. Minua alettiin kiusata perhetaustani takia jo alaluokilla. Ahdistuin, en enää uskaltanut mennä muiden seuraan, koska en halunnut tulla torjutuksi. Aloin änkyttää ja vapista esiintymistilanteissa yms.

Myöhemmin kuvioon tulleista tilanne on voinut hyvinkin näyttä siltä, että olin liian arka ja herkkä. Vieläkin suututtaa kuulla, kun lapselle sanotaan: " Menet vain rohkeasti mukaan." Kuinka monta kertaa itse ihan ennakkoluulottomasti olinkaan mennyt ja tullut heitetyksi pois. Ei enää huvittanut mennä.

Joo, en tiedä, mitä kiusaajilleni kuuluu nykyään.

Vierailija
55/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saada syytteen solvauksesta. Valehteleminen on herjaamista.

Vierailija:

totuuden voi aina julkaista. Se on sananvapautta.

Valheiden julkaiseminen on eri asia.

Vierailija
56/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää velikin on vähän kyseenalainen tyyppi aina ollut. ikää kiusaajilla 26. varsinkin sain kuulla aikoinaan etten koskaan löydä mitään miestä itselleni. Miehen tosin löysin jo melkein 10 vuotta sitten ja samana on pysnyt. On kaksi lasta, avioliitto ja oma koti.

Vierailija
57/57 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pahinta on kumpikin yksinhuoltajia nyt. Hähää!