Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokakauppojen ostoksia ohjaileva älykärry - ihan älytön ja tarpeeton vempain

Vierailija
16.04.2017 |

http://www.talouselama.fi/yrityskaupat/mitahan-kokkaisi-tanaan-ruuaksi-…

Etelä-Suomessa on jo ensimmäisiä kauppoja, jossa on älykärryt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikään kuin annetaan ymmärtää, että älykärryt ovat tulleet palvelemaan asiakkaita. 

Kattia ja kanssa. 

Eräässä mediassa oli K-kauppiaan haastattelu: hän oli tuskastellut, kun kananmunien sijaintia hänen kaupassaan kysytään niin usein. Siihen menee liikaa aikaa. Siksi hän kuulemma laittoi älykärryt, jotta kananmunat löytyvät kysymättäkin.

MUTTA MUTTA: miksi kauppias vaihtaa kananmunien paikkaa muutaman kuukauden välein? Siksi, että tulisi heräteostoksia ! Jotta asiakkaat joutuisivat kiertelemään kaupassa etisen niitä kananmunia. 

Ratkaisuhan olisi ollut laittaa heti sisääkäynnin jälkeen kananmunat esille, PYSYVÄSTI ! Tai sitten vaikka kyltti, joka kerttoo missä kananmunat sijaitsevat.

K-kauppiaan intressi on kierrättää asiakasta mahdollisimman paljon kaupassa, jotta tulisi heräteostoksia ja ihminen näkisi "tarjouksia".

Vierailija
2/3 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiashan siirtelee kaupassa juuri eniten kysyttyjen tuotteiden paikkoja, kuten kanamnunat, jotta ihminen joutuisi kiertelemään kaupassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse haluais kierrellä kaupassa opastavien kärryjen kanssa.