Vierailija

En etsi seksikumppania enkä sinkkuna ole ollut kertaakaan panoreissuilla, ihan oman käden avulla olen selvinnyt.

Haluaisin tavallisen naisen, elämänkumppanin, joka rakastaisi minua ja minä häntä. En halua mitään huomionhakuista naista tai epäluotettavaa naista joka tahtoo elämän olevan yhtä jännää seikkailua. Haluaisin tasapainoisen elämän.. Rauhallinen nainen, mökkeilyä, tavallista yhteistä arkea, joskus tulevaisuudessa ehkä lapsia yksi tai kaksi.. Ehkä koiria.. Olen 24v ja suunnilleen ikäistäni etsin, pari-kolme vuotta sinne tänne on ok.

Opiskelen korkeapalkkaiseen ammattiin yliopistossa ja olen mielestäni ihan peruskomea, en ainakaan ruma mielestäni ollenkaan. Olen myös urheilullinen ja tyylini on ihan normaali....

Mikä on se ongelma sitten? No olen ujo!!! Olen hirveän ujo ja hiljainen naisten seurassa. Opiskelen vaativaa alaa ja kaikki aikani menee opiskeluun sekä harrastuksiin. Naiselle kyllä olisi aikaa, jos sellaisen saisin elämääni. Mutta jumankauta ujon miehen on mahdotonta saada naisystävää!!!! Ja minulla ei ole mitään kriteerejä naiselle, kunhan tuntisin jotain häntä kohtaan ja hän olisi normaali ja rauhallinen, huolehtii jotenkin itsestään!

• ylös 16
  • alas 3

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Kyllä ujotkin saa naisia. Mä pokasin itelleni ujon miehen töistä. Pian 3 v täynnä.

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä ujotkin saa naisia. Mä pokasin itelleni ujon miehen töistä. Pian 3 v täynnä.

Hei sori vaan mutta tuollaiset tsemppiviestit ovat sama kuin ripottelisi suolaa, rikkihappoa ja ujon miehen kyyneliä avonaiseen haavaan.

• ylös 9
  • alas 14
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pystyisitkö jotenkin osoittamaan ihastustani kohteelle, jos sellainen siis osuu silmiin? Jotenkin muuten kuin puhumalla.. Vaikka hymyilemällä ja katsomalla silmiin pitkään? Naiset tekevät jossain tapauksissa aloitteita, etenkin jos he tajuavat miehen olevan ujo.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Opiskelet korkeapalkkaiseen ammattiin?

Nykyään ei voi olla varma työllistymisestä, vaikka opiskelisi sirkuspelleksi.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Miehillä on kieltämättä kova paikka, sillä naiset odottavat lähes poikkeuksetta aloitetta nimenomaan mieheltä. :/
Se on totuus. Miehen täytyy ottaa ensin yhteyttä sekä kertoa ensimmäisenä kiinnostuksestaan. Vasta sitten nainen kertoo..

• ylös 10
  • alas 4
Vierailija

Tinter vois olla ihan ok! Siel ei hirveen moni oo tosissaan tai eti mitään vakavaa, mut puhumista voisit harjotella siellä naisten kanssa. :) Ei sun tarvii ees nähä jos et haluu, kunha juttelet mukavia.

n19

Vierailija

Pieni ujous ei ole pahitteeksi. Kuinka pahaa tämä ujous sitten on? Jos ei saa sanaa suustaan niin sit se on ehkä vähän turn off.. :D voin yrittää auttaa! Mä ainakin arvostan miehessä noita piirteitä mitä sussa on, ei se ujous ole häiritsevää jos se on vain väliaikaista eikä liiallista :) ei kukaa oo täydellinen ;)

T.n24 sinkku

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hei sori vaan mutta tuollaiset tsemppiviestit ovat sama kuin ripottelisi suolaa, rikkihappoa ja ujon miehen kyyneliä avonaiseen haavaan.

Eli siis kitiset aloitusviestissä sitä että et saa naista koska olet ujo, ja kun sulle sanoo että ujoillakin natsaa niin se on suolaa haavoihin. Mitä siis haluat kuulla? Että naiset ovat kaikki tyhmiä horoja jotka eivät kelpuuta ujoja miehiä?

/1

Olen aloittaja ja aiempi viesti ei ole minun kirjoittama.

Vierailija

Miksi se ujous on niin pyhä piirre, että siitä ei voisi yhtään luopua? Opettele puhumaan, ja menestys on varmaa. Mene vaikka teatteriryhmään tai buddhistiretriittiin (siellä saa olla myös hiljaa). Keskustele ja harrasta.

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Olet vielä nuori, ja kilteissä piireissä pojat saavat yleensä muutaman vuoden nuoremman tytön. Tuleva naisesi on ehkä yhä lukiossa eikä siinä iässä tuleva korkeapalkkainen ammatti merkitse vielä mitään. Valmistut, menet töihin ja tuo tyttö tulee teille korkeakouluharjoitteluun ja ihastuu sinuun. Elätte onnellisina... :)

• ylös 5
  • alas 10
Vierailija

Jos sulla siis nyt on jo joku "kiikarissa" niin ota yhteyttä vaikka somessa! Vaikka fb tai spostia! Ei tarvitse heti kasvokkain jutella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi se ujous on niin pyhä piirre, että siitä ei voisi yhtään luopua? Opettele puhumaan, ja menestys on varmaa. Mene vaikka teatteriryhmään tai buddhistiretriittiin (siellä saa olla myös hiljaa). Keskustele ja harrasta.

Tehän olette ihan kipeitä. Moni täällä valehtelee kuinka on muka pokannut(sic! naiset eivät pokaile) ujon miehen! Just joo! Sanokaa vielä niille lyhytkasvuisille että kasvaisivat sen muutama kymmenen senttiä. Ujous on luonteenpiirre josta ei niin vain opita pois.

Vierailija

Ujous ei haittaa naisia, kunhan sanoo olevansa ujo luonne. Moni ujo vaikuttaa naisen silmissä siltä, että heidän seura ei kiinnosta. Joten mieluummin sanoo suoraan olevansa vähän ujo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tehän olette ihan kipeitä. Moni täällä valehtelee kuinka on muka pokannut(sic! naiset eivät pokaile) ujon miehen! Just joo! Sanokaa vielä niille lyhytkasvuisille että kasvaisivat sen muutama kymmenen senttiä. Ujous on luonteenpiirre josta ei niin vain opita pois.

Kyllä naiset todellakin pokailee. Mun kaveripiirissä ei ainakaan kukaan ole odottanut sitä että joku mies tulee juttelemaan. Tietenkin niinkin on käynyt, mutta monessa tapauksessa nainen on tehnyt aloitteen.

Eikä ujoudesta tarvitse oppia pois. Mä ainakin rakastan ujoa miestäni yli kaiken. Eihän hän tietenkään mun seurassa enää ole ujo, mutta uusien ihmisten seurassa kyllä. Ei viihdy porukoissa kuin tietyn ajan kerrallaan ja silloinkin on enimmäkseen ns. hiljainen tarkkailija. Mä en muuta kaipaa.

/1

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset todellakin pokailee. Mun kaveripiirissä ei ainakaan kukaan ole odottanut sitä että joku mies tulee juttelemaan. Tietenkin niinkin on käynyt, mutta monessa tapauksessa nainen on tehnyt aloitteen.

Eikä ujoudesta tarvitse oppia pois. Mä ainakin rakastan ujoa miestäni yli kaiken. Eihän hän tietenkään mun seurassa enää ole ujo, mutta uusien ihmisten seurassa kyllä. Ei viihdy porukoissa kuin tietyn ajan kerrallaan ja silloinkin on enimmäkseen ns. hiljainen tarkkailija. Mä en muuta kaipaa.

/1

No miten mä en sitten ole KOSKAAN todistanut tuota naisten harjoittamaa pokailua yhtään missään? Miten se on edes mahdollista? En ole mikään kotihiiri vaan liikun turuilla ja toreilla. Miten voi olla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

/1

No miten mä en sitten ole KOSKAAN todistanut tuota naisten harjoittamaa pokailua yhtään missään? Miten se on edes mahdollista? En ole mikään kotihiiri vaan liikun turuilla ja toreilla. Miten voi olla?

Mä en todellakaan tiedä. Ehkä et vain kiinnitä asioihin huomiota tai sitten valehtelet ja olet kotihiiri. Muista ettei sitä pokailua tapahdu vain baareissa vaan kouluissa, työpaikoilla, harrastuksissa yms. Muista myös se, että jos sua ei ole koskaan kukaan nainen lähestynyt niin se ei tarkoita sitä että ketään ei koskaan ole kukaan lähestynyt.

Mä itse näen sitä jatkuvasti. Mun miestäkin on yritetty jo muutamaankin kertaan baarista saada kotiin. Eikä siis ole mikään varsinainen adonis vaan semmoinen tavallinen, hintelä mies. Naisten lähestymisyritykset ei aina ole mitään  suoria panoehdotuksia vaan esim. sytkärin kysymistä tietyllä ilmeellä ja äänensävyllä höystettynä. Ehkä suakin on yritetty iskeä mutta et tajunnut koko tilannetta?

/1

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehillä on kieltämättä kova paikka, sillä naiset odottavat lähes poikkeuksetta aloitetta nimenomaan mieheltä. :/
Se on totuus. Miehen täytyy ottaa ensin yhteyttä sekä kertoa ensimmäisenä kiinnostuksestaan. Vasta sitten nainen kertoo..

No voi nyyh ja kyynel. On miehillä kyllä niiiin hirveän rankkaa. Kyllä se suomalainen sisu taitaa olla nykyään pelkkä myytti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

/1

Mä en todellakaan tiedä. Ehkä et vain kiinnitä asioihin huomiota tai sitten valehtelet ja olet kotihiiri. Muista ettei sitä pokailua tapahdu vain baareissa vaan kouluissa, työpaikoilla, harrastuksissa yms. Muista myös se, että jos sua ei ole koskaan kukaan nainen lähestynyt niin se ei tarkoita sitä että ketään ei koskaan ole kukaan lähestynyt.

Mä itse näen sitä jatkuvasti. Mun miestäkin on yritetty jo muutamaankin kertaan baarista saada kotiin. Eikä siis ole mikään varsinainen adonis vaan semmoinen tavallinen, hintelä mies. Naisten lähestymisyritykset ei aina ole mitään  suoria panoehdotuksia vaan esim. sytkärin kysymistä tietyllä ilmeellä ja äänensävyllä höystettynä. Ehkä suakin on yritetty iskeä mutta et tajunnut koko tilannetta?

/1

Ei jumalauta nyt... Sytkärin kysymistä, kellon kysymistä, baarijonossa jonkun "nasevan" jutun lohkaisemista, työpaikalla jostain tikusta asian tekemistä??? Nämä eivät ole minun kirjoissani pokailua. En tietääkseni ole asperger mutta toisaalta alkaa pikkuhiljaa tuntua kuin olisin... Ei saatana, en muuta sano.

Vierailija

Minä olen pokannut kaikki sellaiset miessuhteeni, joista on tullut jotain. Sillon kun mies on pokannut, ei juttu yleensä ole toiminut. Itse tiedän parhaiten, minkälainen mies mulle toimii.

Vierailija

En ymmärrä tuota väitettä että miehet vsin tekevät niitä aloitteita. En ole koskaan saanut aloitetta mieheltä. Suomalaisilta siis. Nykyiselle miehelleni tein minä aloitteen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.