Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa naista millään!

Vierailija
16.04.2017 |

En etsi seksikumppania enkä sinkkuna ole ollut kertaakaan panoreissuilla, ihan oman käden avulla olen selvinnyt.

Haluaisin tavallisen naisen, elämänkumppanin, joka rakastaisi minua ja minä häntä. En halua mitään huomionhakuista naista tai epäluotettavaa naista joka tahtoo elämän olevan yhtä jännää seikkailua. Haluaisin tasapainoisen elämän.. Rauhallinen nainen, mökkeilyä, tavallista yhteistä arkea, joskus tulevaisuudessa ehkä lapsia yksi tai kaksi.. Ehkä koiria.. Olen 24v ja suunnilleen ikäistäni etsin, pari-kolme vuotta sinne tänne on ok.

Opiskelen korkeapalkkaiseen ammattiin yliopistossa ja olen mielestäni ihan peruskomea, en ainakaan ruma mielestäni ollenkaan. Olen myös urheilullinen ja tyylini on ihan normaali....

Mikä on se ongelma sitten? No olen ujo!!! Olen hirveän ujo ja hiljainen naisten seurassa. Opiskelen vaativaa alaa ja kaikki aikani menee opiskeluun sekä harrastuksiin. Naiselle kyllä olisi aikaa, jos sellaisen saisin elämääni. Mutta jumankauta ujon miehen on mahdotonta saada naisystävää!!!! Ja minulla ei ole mitään kriteerejä naiselle, kunhan tuntisin jotain häntä kohtaan ja hän olisi normaali ja rauhallinen, huolehtii jotenkin itsestään!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ujous on niin pyhä piirre, että siitä ei voisi yhtään luopua? Opettele puhumaan, ja menestys on varmaa. Mene vaikka teatteriryhmään tai buddhistiretriittiin (siellä saa olla myös hiljaa). Keskustele ja harrasta.

Tehän olette ihan kipeitä. Moni täällä valehtelee kuinka on muka pokannut(sic! naiset eivät pokaile) ujon miehen! Just joo! Sanokaa vielä niille lyhytkasvuisille että kasvaisivat sen muutama kymmenen senttiä. Ujous on luonteenpiirre josta ei niin vain opita pois.

Kyllä naiset todellakin pokailee. Mun kaveripiirissä ei ainakaan kukaan ole odottanut sitä että joku mies tulee juttelemaan. Tietenkin niinkin on käynyt, mutta monessa tapauksessa nainen on tehnyt aloitteen.

Eikä ujoudesta tarvitse oppia pois. Mä ainakin rakastan ujoa miestäni yli kaiken. Eihän hän tietenkään mun seurassa enää ole ujo, mutta uusien ihmisten seurassa kyllä. Ei viihdy porukoissa kuin tietyn ajan kerrallaan ja silloinkin on enimmäkseen ns. hiljainen tarkkailija. Mä en muuta kaipaa.

/1

No miten mä en sitten ole KOSKAAN todistanut tuota naisten harjoittamaa pokailua yhtään missään? Miten se on edes mahdollista? En ole mikään kotihiiri vaan liikun turuilla ja toreilla. Miten voi olla?

Mä en todellakaan tiedä. Ehkä et vain kiinnitä asioihin huomiota tai sitten valehtelet ja olet kotihiiri. Muista ettei sitä pokailua tapahdu vain baareissa vaan kouluissa, työpaikoilla, harrastuksissa yms. Muista myös se, että jos sua ei ole koskaan kukaan nainen lähestynyt niin se ei tarkoita sitä että ketään ei koskaan ole kukaan lähestynyt.

Mä itse näen sitä jatkuvasti. Mun miestäkin on yritetty jo muutamaankin kertaan baarista saada kotiin. Eikä siis ole mikään varsinainen adonis vaan semmoinen tavallinen, hintelä mies. Naisten lähestymisyritykset ei aina ole mitään  suoria panoehdotuksia vaan esim. sytkärin kysymistä tietyllä ilmeellä ja äänensävyllä höystettynä. Ehkä suakin on yritetty iskeä mutta et tajunnut koko tilannetta?

/1

Ei jumalauta nyt... Sytkärin kysymistä, kellon kysymistä, baarijonossa jonkun "nasevan" jutun lohkaisemista, työpaikalla jostain tikusta asian tekemistä??? Nämä eivät ole minun kirjoissani pokailua. En tietääkseni ole asperger mutta toisaalta alkaa pikkuhiljaa tuntua kuin olisin... Ei saatana, en muuta sano.

No, mä itse määrittelen pokaamisen just niin että tekee tikusta asiaa jotta saisi jutun alkuun, jotta pääsisi panemaan ja/tai naimisiin. Eihän useimmat miehetkään naisia pokaa niin että suoraan ilmottaisivat mitä haluavat, vaan ensin koitetaan päästä juttusille ja katsoa sitten lähteekö juttu käyntiin. Se on sitten vaan oma häpeä jos teet lähestymisestäsi niin vaikeaa että nainen tulkitsee sen mielenkiinnon puutteeksi ja suksii kuuseen.

/1

Vierailija
22/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö jotenkin osoittamaan ihastustani kohteelle, jos sellainen siis osuu silmiin? Jotenkin muuten kuin puhumalla.. Vaikka hymyilemällä ja katsomalla silmiin pitkään? Naiset tekevät jossain tapauksissa aloitteita, etenkin jos he tajuavat miehen olevan ujo.

Tämä. Kyllä ap:n pitäisi kyetä antamaan edes jonkinlainen signaali kiinnostuksestaan naista kohtaan. Silloin vastapuolikin saattaa  tehdä aloitteen. Jos ujous on niin vaikeaa, ettei kykene minkäänlaiseen viestintään kiinnostuksesta, niin kyllä naiset sen ylimielisyydeksi/kiinnostuksen puutteeksi/kylmyydeksi tulkitsee eivätkä siis itsekään lähesty tällaista miestä.

Tsemppiä, ap! Anna edes joku ihan pieni vihje vastapuolelle, että olet kiinnostunut ja katso mihin se johtaa. Ujot miehet on oikeastaan aika kuumia. Ja taatusti mielenkiintoisempia kuin päällekäyvät öykkärit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten mä en sitten ole KOSKAAN todistanut tuota naisten harjoittamaa pokailua yhtään missään? Miten se on edes mahdollista? En ole mikään kotihiiri vaan liikun turuilla ja toreilla. Miten voi olla?

Yksi selitys on, että naiset onnistuvat ekalla tai viimeistään muutamalla yrityksellä. Naisen ei tarvitse kiertää baareja viikonlopusta toiseen. Naisen pokailu on sen verran poikkeuksellista ja varsinkin ujot miehet ovat helppoja kohteita. Naisen ei tarvitse myöskään tehdä lähestymisiä suurella ryminällä, vaan pieni kontakti sivummalla riittää mainiosti, siellä ne ujot miehet ovat. 

Tässä syitä mikset ole moista huomannut.

Vierailija
24/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan kärsivällinen, kyllä sulle joku löytyy. Keskityt siihen että yrität hengata ihmisten kanssa mahdollisimman paljon, pysyt normaalina etkä missään tapauksessa rupea omistamaan elämääsi miesäsiäulinälle, se on nimittäin sitten siinä jos siihen lähdet että ihmissuhteet = naisille kettuilu netissä.

Vierailija
25/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ujous on niin pyhä piirre, että siitä ei voisi yhtään luopua? Opettele puhumaan, ja menestys on varmaa. Mene vaikka teatteriryhmään tai buddhistiretriittiin (siellä saa olla myös hiljaa). Keskustele ja harrasta.

Tehän olette ihan kipeitä. Moni täällä valehtelee kuinka on muka pokannut(sic! naiset eivät pokaile) ujon miehen! Just joo! Sanokaa vielä niille lyhytkasvuisille että kasvaisivat sen muutama kymmenen senttiä. Ujous on luonteenpiirre josta ei niin vain opita pois.

Kyllä naiset todellakin pokailee. Mun kaveripiirissä ei ainakaan kukaan ole odottanut sitä että joku mies tulee juttelemaan. Tietenkin niinkin on käynyt, mutta monessa tapauksessa nainen on tehnyt aloitteen.

Eikä ujoudesta tarvitse oppia pois. Mä ainakin rakastan ujoa miestäni yli kaiken. Eihän hän tietenkään mun seurassa enää ole ujo, mutta uusien ihmisten seurassa kyllä. Ei viihdy porukoissa kuin tietyn ajan kerrallaan ja silloinkin on enimmäkseen ns. hiljainen tarkkailija. Mä en muuta kaipaa.

/1

Mä en todellakaan tiedä. Ehkä et vain kiinnitä asioihin huomiota tai sitten valehtelet ja olet kotihiiri. Muista ettei sitä pokailua tapahdu vain baareissa vaan kouluissa, työpaikoilla, harrastuksissa yms. Muista myös se, että jos sua ei ole koskaan kukaan nainen lähestynyt niin se ei tarkoita sitä että ketään ei koskaan ole kukaan lähestynyt.

Mä itse näen sitä jatkuvasti. Mun miestäkin on yritetty jo muutamaankin kertaan baarista saada kotiin. Eikä siis ole mikään varsinainen adonis vaan semmoinen tavallinen, hintelä mies. Naisten lähestymisyritykset ei aina ole mitään  suoria panoehdotuksia vaan esim. sytkärin kysymistä tietyllä ilmeellä ja äänensävyllä höystettynä. Ehkä suakin on yritetty iskeä mutta et tajunnut koko tilannetta?

/1

Ei jumalauta nyt... Sytkärin kysymistä, kellon kysymistä, baarijonossa jonkun "nasevan" jutun lohkaisemista, työpaikalla jostain tikusta asian tekemistä??? Nämä eivät ole minun kirjoissani pokailua. En tietääkseni ole asperger mutta toisaalta alkaa pikkuhiljaa tuntua kuin olisin... Ei saatana, en muuta sano.

No, mä itse määrittelen pokaamisen just niin että tekee tikusta asiaa jotta saisi jutun alkuun, jotta pääsisi panemaan ja/tai naimisiin. Eihän useimmat miehetkään naisia pokaa niin että suoraan ilmottaisivat mitä haluavat, vaan ensin koitetaan päästä juttusille ja katsoa sitten lähteekö juttu käyntiin. Se on sitten vaan oma häpeä jos teet lähestymisestäsi niin vaikeaa että nainen tulkitsee sen mielenkiinnon puutteeksi ja suksii kuuseen.

/1

Ei. Se on ihan naisen häpeä siinä vaiheessa jos on niin herkkänahkainen että luovuttaa noin helpolla. Minua on todella helppo lähestyä, mutta jostain syystä sitä ei vain koskaan tapahdu, ja se mitä olen ihmisiä tarkkaillut baareissa ja muualla, on vahvistanut käsitykseni siitä että silloin jos jotain lähestymisiä tapahtuu, niin ne ovat 99,5% sitä että mies lähestyy naista ja yrittää heittää jotain onnetonta läppää. Toisin päin en koskaan ole havainnut toimittavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän