Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella noin viisikymppisellä tuntemallasi naisella uskot olevan seksielämää

Vierailija
16.04.2017 |

Tunnen noin kymmenen ja en usko etta kuin parilla olisi. Monet eronneita ja naimissa olevat ilmeisesti eivät harrasta seksiä. Naiselle se ei vaan enää ole tietyn iän jälkeen niin tärkeää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. T. Nainen53

Vierailija
2/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun seksielämä loppuu 8 vuoden päästä (siitä huolimatta että mies on mua 10 vuotta vanhempi ja sairastaa reumaa) niin olen kyllä helvetin pettynyt elämääni, sitten olis parempi kuolla pois kuin kuivettua vielä kymmeniä vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut, mutta tunnen muutamia hiljattain naimisiin menneitä ja suhteen aloittaneita, kaipa heillä ainakin luulisi olevan?

Vierailija
4/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä vasta onkin. Turhat estot poissa ja halua riittää.

Vierailija
5/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä, että ap tietää niin hyvin tuttujensa seksielämän. :D

Vierailija
6/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heillä ei olisi?

Vierailija
7/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan, että mies on siinä vaiheessa jo menettänyt kykynsä ja nuorempiin ei riitä rahkeet.

Vierailija
8/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on 53 v ja sillä ei oo ollu mitään seksi elämää viimeiseen 10 vuoteen. Mulla sen sijaan sitäkin vilkkaampaa seksin saralla.

Vierailija
9/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan, että mies on siinä vaiheessa jo menettänyt kykynsä ja nuorempiin ei riitä rahkeet.

Kyvyn menettämisestä huomaa, että vaimo on syöttänyt miehelle vähärasvaista ja keinorasvoilla tehtyä ruokaa.

Vierailija
10/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu seksiä YÖK

Vierailija
11/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulen heillä lähes kaikilla olevan hyvää seksiä, koska raskaudesta ei ole enää pelkoa. Ja näin luulen olevan myös 60+. Ja heillä ei enää ole häiriötekijöitä esim. lapsia.

Ei seksi tai läheisyyden ja hellyyden tarve mihinkään onnellisessa parisuhteessa katoa iän myötä, vaikka aikuiset lapset ehkä näin ajattelevat vanhemmistaan.

Vierailija
12/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--- naimissa olevat ilmeisesti eivät harrasta seksiä.

Jaaha. Uskotko myös muuhun humpuukiin? Yksisarvisiin? Maahisiin? Siihen, että kuu on oikeasti juustoa?

Vierailija
13/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas luulen heillä lähes kaikilla olevan hyvää seksiä, koska raskaudesta ei ole enää pelkoa. Ja näin luulen olevan myös 60+. Ja heillä ei enää ole häiriötekijöitä esim. lapsia.

Ei seksi tai läheisyyden ja hellyyden tarve mihinkään onnellisessa parisuhteessa katoa iän myötä, vaikka aikuiset lapset ehkä näin ajattelevat vanhemmistaan.

Elätkö alituisessa raskauden pelossa?

Vierailija
14/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä miestä muka kiinnostaa noin vanhat naiset?

Vierailija
15/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 ja mies 55. Meillä on tosi villiä seksiä. Saatetaan vaikka keittiön pöydällä naida yks kaks yllättäin. Yksissä ollaan oltu 25 vuotta. Tiedä sitten loppuuko nää himot neljän vuoden päästä :D

Vierailija
16/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kaikki parit +/- 50v ja uskon että useimmilla on seksielämä vielä ihan ok. Ainakin itsellä olisi haluja vaikka mihin mutta nuorempi puoliso alkaa jo venyttämään väliä:(

Monilla meistä on entistä villimpää kun nuoriso ei enää pyöri jaloissa vaan voidaan esim reissata kaksin. Silloin tulee rakasteltua 1-2 x päivässä!

Vierailija
17/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisillä seksi on enemmän sellaista vierekkäin makoilua. Ei jaksa sillä tavalla ponnistella.

Vierailija
18/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan oikeassa. Kun hormonaalisen ehkäisyn sai jätettyä pois, seksielämä vasta alkoi. Miesystävä on minua nuorempi. Mitä järkeä on jankata täällä, ettei kukaan halua vanhaa kurppaa. Ihan sama, mitä muut luulevat.

En ymmärrä ap. mihin pyrit tällä aloituksella.

Vierailija
19/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo on 53 v ja sillä ei oo ollu mitään seksi elämää viimeiseen 10 vuoteen. Mulla sen sijaan sitäkin vilkkaampaa seksin saralla.

Myös vaimollasi saattaa olla vilkas seksielämä. Oletkos tullut ajatelleeksi?

Vierailija
20/25 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos ihan varma ettei hänellä ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi