Kuinka monella noin viisikymppisellä tuntemallasi naisella uskot olevan seksielämää
Tunnen noin kymmenen ja en usko etta kuin parilla olisi. Monet eronneita ja naimissa olevat ilmeisesti eivät harrasta seksiä. Naiselle se ei vaan enää ole tietyn iän jälkeen niin tärkeää.
Kommentit (25)
Minä 48 ja mies 55, meilläkin kaikki huoneet, kalusteet, asennot ja lelut käytössä. Kolme samanikäistä ystävärtä toisella kierroksella, ja ovat puhuneet että heillä myös samanlaista. Ja tässä iässä siis ei turhia kierrellä, että todellakin tiedän. Lisäksi yhdellä ystävättärellä oli sama meno, kunnes mies alkoi juoda liikaa, ja liitto mahdollisesti vetää viimeisiään.
Vain yksi ystävätär sanoo, että heillä lakanoiden välissä ei tapahdu enää mitään, ja hän on ihan tuskissaan ja puutteessa. Mutta se voi johtua kun hänen miehensä on parikymmentä vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppisillä seksi on enemmän sellaista vierekkäin makoilua. Ei jaksa sillä tavalla ponnistella.
XD
Mun viisikymppinen mies käy salilla kolme kertaa viikossa nostamassa rautaa, häneltä ei voimat ihan äkkiä lopu kesken... jaksaa jaksaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä vasta onkin. Turhat estot poissa ja halua riittää.
Harmi vaan, että mies on siinä vaiheessa jo menettänyt kykynsä ja nuorempiin ei riitä rahkeet.
Vain juopot menettää kykynsä tuossa vaiheessa.
Jos miehellä ei toimi, sano että jättää alkon pois ja alkaa kuntoilla.
Tai mittauttaa testosteronit ja alkaa saada hormonikorvaushoitoa.
Minulla ei ollut seksi elämää viisikymppisenä. Nyt on kun olen 57.