Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle maistuisi seksi joka päivä? Onko tämä miesten ongelma vai löytyykö myös naisia?

Vierailija
16.04.2017 |

Olen parisuhteessa mutta tarpeet ei kohtaa :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole ainut jolla olisi tarvetta/halua harrastaa seksiä enemmän kuin kumppani haluaisi. Itse olen nainen 24v. ja toivoisin  saada joka päivä kaksi kertaa,mutta mieheni haluaa vain noin kerran viikossa. Rakastan kuitenkin miestäni, joten koitan kestää ilman seksiä.

Vierailija
2/11 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 39m ja 15 vuotta avioliitossa eikä ikinä ole ollut sivusuhteita:) mutta kai se on pakko vaan kestää:(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen vaimoani yhden naisen kanssa joka halusi päivittäin. Viikonloppuisin montakinkertaa, sitten oli vaihdettava asuinpaikkakuntaa. Siellä tapasin vaimoni ja panokerrat olivat kohtuullisia, moni varmaan ajattelee että tuollaisen naisen sais. Aluksi minullakin oli kivaa, mutta ei kukaan mies pysty aina  panemaan minulla oli aika-ajoin kulli vereslihalla vaikka liukuvoidetta käytettiinkin. Täällä saa lukea että jokapäivä, tai montakertaa päivässä. Toisilla miehillä tuntuisi olevan kovempaa nahkaa kulleissa tai sitten kaksi työntöä ja yksi vetoM50+.

Vierailija
4/11 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin joka päivä mut mies ei... Huoh....

Vierailija
5/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin aamuin illoin, mut mies ei. Kurja homma, mutta minkäs teet. Niin se kuitenkin vaan silti on, että panetus ei lähde kuin panemalla.

N34

Vierailija
6/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin olis kiva, illoin kuitenkin tapahtuu joten jos kesällä sitten aamuisinkin. N37

Vierailija
7/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä tietää miten kumppani myöhemmin suhtautuu sekaisin.

Ap

Vierailija
8/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä tietää miten kumppani myöhemmin suhtautuu sekaisin.

Ap

Tarkoitin seksiin:)

Ap

Vierailija
9/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa on yleensä tarpeeksi seksiä. En tiedä miksi naisilla into vähenee pitkässä suhteessa? Ei viittiis aina 6-8 vuodein välein olla vaihtamassa.

Vierailija
10/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nelikymppisenä, aikuisena, urheilevana naisena, tekisi mieli vaikka joka päivä. Ihanaa nämä pääsiäisen pyhät kun olen saanut joka päivä. Olen herättänyt mieheni joka päivä aamuseksin vonkaamisella, juuri miehen heräämisaikaan:) Käynyt ensin itse suihkussa ja sitten hyvän tuoksuisena, alastomana alkanut hyväillä miestä aamuun.

Arkiaamuina ei ehdi, ja illalla on välillä mies/minä niin poikki että ei jokapäivä jaksa/halua. Mutta kun panetus paisuu liian isoksi on saatava myös väsyneenä, silloin kyllä otan järeämmät aseet käyttöön ja herättelen miehen halut takuuvarmoilla jutuilla... Kyllä sitä nainen tahtoessaan osaa, kun tuntee miehensä mieltymykset. Vaikka mies olisi miten väsynyt niin eipä tuo voi kunnon kiihotusta saadessaan vastustaa seireenien kutsua:) . Ja mähän saan, kun on pakko tilanne, eli saatava on! Ihanaa, mieskään ei tosin ole valitellut...

Vierailija
11/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen alussa on yleensä tarpeeksi seksiä. En tiedä miksi naisilla into vähenee pitkässä suhteessa? Ei viittiis aina 6-8 vuodein välein olla vaihtamassa.

Ei kaikilla naisilla mene noin. Itse jo 5-kymppinen nainen ja mielelläni harrastaisin seksiä useita kertoja viikossa, jopa päivittäin. Mun mies ei sen sijaan ole halunnut kahteen vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi