Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstamammat vihaavat meikkaavia naisia?

Vierailija
16.04.2017 |

Ja miksi palstamammat luulevat, että meikkaaminen tarkoittaa tuntikausien puunaussessioita, jonka tuloksena ilme on kuin Tuksulla konsanaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin kuvittelet?

Vierailija
2/6 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kateellisia kun meikkaamalla eivät saa itseään paremman näköiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siitä syystä, että kun eivät itse meikkaa, eivät tajua sitä että meikki voi myös näyttää kovin luonnolliselta ilman hirveää vaivaa (5-10min). Iso osa meikkaamattomista ihmisistä eivät myöskään huomaa mikäli toisella henkilöllä on luonnollinen meikki, koska kokevat meikin olevan vain jotain räikeää tai tummaa luomiväriä ja huulipunaa.

Itse pidän meikkini todella luonnollisena ja saan usein kuulla miten olen nätti ilman meikkiä ja sitten kun vaihdan luomivärin johonkin tummempaan sävyyn, tullaan päivittelemään että onpas sulla paljon meikkiä. Ja meikkihän on ihan täsmälleen sama kuin aina ennenkin, luomivärin väri vain muuttui.

Aikaa menee 5-15 minuuttia, riippuen meikistä.

Vierailija
4/6 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Enpä itse ole moista trendiä huomannut...

T. Meikkaaja

Vierailija
5/6 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. Nyt on taas muodissa sininen luomiväri, että laitapa sinistä luomiväriä, niin sanotaan että olet laittanut meikkiä. Itse meikkaan päivittäin, ei huomaa ellei tiedä. Nudesävyistä meikkiä ei huomaa. Meikkaus kohottaa mielialaa ja miksi ei voisi näyttää niin hyvältä kuin mahdollista. Lisäksi hiusten laitto, kyllä näyttää paremmalta.

Vierailija
6/6 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamaton nainen vei ap:n miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi