Vierailija

Ja miksi palstamammat luulevat, että meikkaaminen tarkoittaa tuntikausien puunaussessioita, jonka tuloksena ilme on kuin Tuksulla konsanaan?

• ylös 5
  • alas 6

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Varmaan siitä syystä, että kun eivät itse meikkaa, eivät tajua sitä että meikki voi myös näyttää kovin luonnolliselta ilman hirveää vaivaa (5-10min). Iso osa meikkaamattomista ihmisistä eivät myöskään huomaa mikäli toisella henkilöllä on luonnollinen meikki, koska kokevat meikin olevan vain jotain räikeää tai tummaa luomiväriä ja huulipunaa.

Itse pidän meikkini todella luonnollisena ja saan usein kuulla miten olen nätti ilman meikkiä ja sitten kun vaihdan luomivärin johonkin tummempaan sävyyn, tullaan päivittelemään että onpas sulla paljon meikkiä. Ja meikkihän on ihan täsmälleen sama kuin aina ennenkin, luomivärin väri vain muuttui.

Aikaa menee 5-15 minuuttia, riippuen meikistä.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Heh heh. Nyt on taas muodissa sininen luomiväri, että laitapa sinistä luomiväriä, niin sanotaan että olet laittanut meikkiä. Itse meikkaan päivittäin, ei huomaa ellei tiedä. Nudesävyistä meikkiä ei huomaa. Meikkaus kohottaa mielialaa ja miksi ei voisi näyttää niin hyvältä kuin mahdollista. Lisäksi hiusten laitto, kyllä näyttää paremmalta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.