Vierailija

Taas on taloyhtiön roskiksessa pussillinen käytettyä vessapaperia. Mikäköhän syy hänellä oikein on ?

• ylös 2
  • alas 5

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kreikan lomalla yhdellä saarella ei saanut laittaa vessapaperia pönttöön. Viemärit olisivat menneet tukkoon.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Kysy, jos noin askarruttaa.

Mutta vessapaperia voi käyttää myös nenän niistämiseen ja kylpyhuoneen lattian ja vessanpytyn kannen pyyhkimiseen, esimerkiksi, ja ainakin silloin heitän paperin yleensä roskiin. Vessassa voi olla oma roskis kylppäriroskille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kreikan lomalla yhdellä saarella ei saanut laittaa vessapaperia pönttöön. Viemärit olisivat menneet tukkoon.
Kyproksella oli joskus sama. Ällötti ne paskapaperiroskikset.

Vierailija

Minä teen noin jos koirilla on joskus tullut vahinko. Siinä putsatessa tulee joskus sellanen määrä paperia ettei sitä pönttöön viiti laittaa, tukkisi vain.
Jospa hällä on pentukoira tmv eläin?

Vierailija

Noin tehdään useimmissa muissa maissa koska viemäriputket on ohuemmat kuin meillä. Miksi hän tekee, en tiedä. Ehkä on vanha talo ja hänellä on joskus mennyt putket tukkoon?

Vierailija

Minulla on myös paljon käytettyjä vessapapereita roskiksessa, kuivaan nääs hiekkalaatikot paperilla aina sen jälkeen, kun olen ne pessyt (pari kertaa viikossa). Lisäksi käytän vessapapeeria esimerkiksi niistämiseen, kynsitaidetarvikkeiden puhdistamiseen ja joidenkin pienten hammstahnaroiskeiden tms pyyhkimiseen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.