Bustasin eilen vahingossa siskontyttöni keski-ikäisen miehen kanssa!
Olin eilen ystävättäreni kanssa viettämässä iltaa baarissa, kun huomioni kiinnittyi parikymppiseen nuoreen naiseen, joka oli erittäin läheisissä tunnelmissa tanssilattialla häntä huomattavasti vanhemman miehen kanssa. Ei mennyt kauaa kun he kääntyivät ja tunnistin naisen siskontytökseni! Hän tunnisti myös minut, mutta oli kuin en olisikaan paikalla.
No annoin asian olla, mutta myöhemmin illasta törmäsimme taas baaritiskillä ja silloin hän pyysi etten kertoisi hänen äidilleen tästä, koska hänen suhtautuminen suuriin ikäeroihin on erittäin jyrkkä. Ihmettelin, että miksi minä menisin kertomaan siskolleni hänen tyttären baarisekoiluista, mutta sitten minulle selvisi, että he ovat seurustelleet jo vuoden salassa.
Sinänsä asiahan ei minulle kuulu ja lupasin olla kertomatta, mutta kannustin häntä itse ottamaan asian esille. Ei hän voi ikuisuuksiin asti asiaa salailla, jos he ajattelivat yhteistä tulevaisuutta. Tiedän kyllä, että asia voi olla vaikeaa, koska minulle siskoni päivittelee usein sitä, että kunpa hänen tyttärensä löytäisi jo kunnollisen miehen.
Kommentit (3)
No miksi se vanhempi mies ei voi olla kunnollinen? Voi olla hyvinkin kunnollinen. Elämää nähnyt ja viisas, sekä varakas. Turvallisempi valinta, kuin joku hormonihuuruissa roiskiva nuorukainen.
Ikis on kehittänyt tarinankerrontaansa? Pisteet siitä.