Vierailija

Onko muita jotka tuntevat näin? T: m: 30v

• ylös 13
  • alas 7

Sivut

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
40v nainen on jo pilalla rupsahtanut laihaläski rumilus.

16-18v nainen on paras

Näyttävät lapsille. 

• ylös 14
  • alas 3
Vierailija

Käyttäjä1576 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllähän ne käyvät kuumilla aalloilla.

Mulla ei ole kuumia aaltoja.

N46

Niin,ei enää.

Vierailija

Eiköhän kuumat aallot ole aika harvinaisia tuossa iässä. Kymmenen vuotta myöhemmin niitä varmaan suurimmalla osalla on.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

On ainakin seksuaalisuuden puolesta, tosin vähän pitempi se aika on, n. 35-55 v. Miehillä vastaava aika on 25-35 v.

Vierailija

Joo kyllä monet tämänikäiset käyvät melko kuumana, itsekin, syynä useimmiten kuitenkin se että munaa ei ole enää tarjolla joka päivä niinkuin 20 vuotta sitten oli useampi. Eli melko puutteessa elää moni ja kun nuorempi mies osoittaa kiinnostusta seksiin nainen kiihottuu ihan siitä syystä että kontrasti kotioloihin on niin suuri kun oma mies ei ole kiinnostunut enää joka päivä tai välttämättä joka viikkokaan.
Itse sain viestin eilen jossa eräs muusta asiayhteydestä tuttu mies tarjoutui tulla tarjoamaan suuseksiä, minulle. Kiihotuin viestistä aivan valtavasti, ajatuksesta että nuorempi viriili mies on kiinnostunut minusta moisessa mielessä. Käyn aivan kuumana ja oma mies pakenee autotalliin kun olisin tarjolla aivan täysin 🙄
Mutta enhän mä nyt oikeesti voi mitään kollia kutsua tänne nuolemaan kun lapset pyörii jaloissa ja mies mutristelee autotallissa 😂😂
Fantasioin sitten vain ja jos tää ei ole kuuma toosa niin ei sitten mikään 🙈

• ylös 17
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä monet tämänikäiset käyvät melko kuumana, itsekin, syynä useimmiten kuitenkin se että munaa ei ole enää tarjolla joka päivä niinkuin 20 vuotta sitten oli useampi. Eli melko puutteessa elää moni ja kun nuorempi mies osoittaa kiinnostusta seksiin nainen kiihottuu ihan siitä syystä että kontrasti kotioloihin on niin suuri kun oma mies ei ole kiinnostunut enää joka päivä tai välttämättä joka viikkokaan.
Itse sain viestin eilen jossa eräs muusta asiayhteydestä tuttu mies tarjoutui tulla tarjoamaan suuseksiä, minulle. Kiihotuin viestistä aivan valtavasti, ajatuksesta että nuorempi viriili mies on kiinnostunut minusta moisessa mielessä. Käyn aivan kuumana ja oma mies pakenee autotalliin kun olisin tarjolla aivan täysin 🙄
Mutta enhän mä nyt oikeesti voi mitään kollia kutsua tänne nuolemaan kun lapset pyörii jaloissa ja mies mutristelee autotallissa 😂😂

Hienoa käydä kuumana!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hienoa käydä kuumana!

Aijaa kyllä mun mielestä paljon hienompaa olis saada ja huolella.

T. Se autotallimiehen vaimo 41 v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hienoa käydä kuumana!

Aijaa kyllä mun mielestä paljon hienompaa olis saada ja huolella.

T. Se autotallimiehen vaimo 41 v

Ehkä saat jossain vaiheessa ;9 Hekumoi siihen asti ajatuksella. 

Vierailija

Keski-ikäisellä naisella lisääntyy testosteronin tuotanto (tosin ei lähellekään miesten tasoa, joten ei huolta), ja se lisää haluja useimmilla. Itse olen vasta neljäkymmentä, mutta halut on lisääntyneet 36-vuotiaasta lähtien, ja sitä myöten taidot, kun asiaan on herännyt mielenkiintoa.

Nuorena sitä vain keskittyi omaan ulkonäköönsä ja piti itseään maailman napana, joten aitoa kohtaamista ja nauttimista toisen kanssa ei syntynyt. Narsistisesti sytyin tietysti siitä, että miehet halusivat minua, mutta minä en halunnut heitä. Nykyään minä haluan, ja tasan tarkkaan tiedän mitä haluan.

Puhun toki vain omalta kohdaltani, toisinkin voi asiat mennä. Ystävättärien kanssa on asiasta keskusteltu ja heillä sama kokemus: seksi on parempaa nyt.

Se on sitten toinen asia, mitä miehet haluavat. Heillä on oikeus haluta mitä haluavat.

Vierailija

Olen 49, enkä ikinä ole ollut näin kiimainen ja taitava. Jos ei olisi vakimiesystävää, olisi pakko metsästää satunnaista.
Ei ole kuumia aaltoja, harmaita eikä ylipainoa. Paljon vapaa-aikaa ja mielikuvitusta sen sijaan on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen 49, enkä ikinä ole ollut näin kiimainen ja taitava. Jos ei olisi vakimiesystävää, olisi pakko metsästää satunnaista.
Ei ole kuumia aaltoja, harmaita eikä ylipainoa. Paljon vapaa-aikaa ja mielikuvitusta sen sijaan on.

Kiva kuulla näin nuorena miehenä! 

Vierailija

Hah - oma eukko tuossa ikähaarukassa ja yhtä halutonta ja lahnamaista naista en tiedä.

Vierailija

Mahtavaa, kun ei täällä autotallissa ole se vanha kanttura taas kiehnäämässä. Ties mitä se saisi päähänsä taas, vaikka niistä hommista rangaistuksia on 2 kpl olohuoneessa.

Vierailija

Minä 47v ja yhdyn myös siihen, että olen halukkaampi ja kiimaisempi kuin koskaan. Omat lapset jo isoja, eikä ole koko ajan jaloissa pyörimässä. Harrastamme seksiä vähintään 5krt/vko keskenään ja käymme muutamia kertoja vuodessa swingaamassa ja silloin kyllä saa myös muita miehiä ja naisiakin :). Parisuhde saman miehen kanssa kyllä kestää nämä.
Yhdessä jo 25v.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.