¤*TOUKOtoiveet pe-pino*¤
Kommentit (25)
Joku kyseli et miten on sexi-asiat tolallaan?Just eilen illalla toitottelin miehelleni että harmittaa kun ei oikein tule siitä mitään...Se mahan ryökäle on todellakin koko ajan edessä ja tuntuu ettei pysty ollenkaan keskittymään kun täytyy varoa koko ajan! Mut jotenkin mieskin on jo varautunu tähän..ei se koko ajan ruinaa vaan on sit enemmänkin muuten lähellä > köllötellään,pussaillaan ja mietitään yhessä vauvaa ja kaikkea remonttijuttuja. Onhan niitä paljon muitakin tapoja saada tyydytystä kuin se normi sexi :) Sexi on loppujen lopux (minun mielestä) aika merkittävä osa parisuhdetta!Miun mies on muutenkin kun ois ite raskaana :) Ei siis mikään möhömaha, mut kuitenkin lihonu minun myötä!Luinkin jostain jutun jossa verrattiin apinaa ihmiseen kun oli tehty testi kantavana olevasta apinasta ja sen " miehestä" ,niin siinä sanottiin että urosapina valmistautuu poikaseen myös omalla tavallaan eli lihomalla > että jaksaa sitten hoitaa synnytyksen jälkeen poikastaan jos äitillä ei voimia.Voihan se näinkin olla..Taitaa meillä enemminkin olla niin ettei mies pysty olemaan syömätä kaikkea hyvää kun minä mutustan jotain joka tunti :) Ei ookkaan tuo paino noussu vasta kun 17 kg(lähtöpaino 58kg)!!!Järkyttävää!Ja vielä 2kk edessä...
Parin viikon ajan on kauhee uupumus iskeny,en kestä!!Olen muutenkin sellanen aina liikkeessä oleva!Tuntuu vaikeelta yrittää päivällä nukkua vaikka kuin väsyttäs..Juu,täytyy lähteä saunan lämmitykseen!
Huh mikä päivä. Koko päivän olen ollut shoppailemassa/kirppiskierroksella ja kummasti kaikkea vauvatavaraa tuli ostettua. Sairaalakassia olen vain ajatellut, mitään ei ole vielä kerätty valmiiksi.
Yöllä tuli taas valvottua kun vatsa heräsi vessareissulla. Pari tuntia täyttelin ristikoita (joita täytyy muistaa sairaalakassiin varalta nakata) ja kuuntelin radiota.
Kevis & Red_cat: Pyrin tulemaan huomiseen tapaamiseen, yritän houkutella miehen kuskiksi sillä tämän päivän shoppailu vei voimat, mutta tässä on yö aikaa latautua. Ja Ouluun olisi muutoinkin asiaa. Minut tunnistaa punaisesta toppiksesta ja valkoisesta piposta:)
Stellis: Voin vain kuvitella miltä teillä on näyttänyt kun kissa on ahdistellu sinua:D Meillä yksi koirista haluaa nuolla saunan päätteeksi jalkojamme ja aiheuttaa samanlaista pakokauhua¿
Meppe: Meidän seksielämä on tosi hiljaista. Minun ainoa mielihaluni on seksi, mutta mies ei halua tai uskalla. Tosin iltaisin olen kyllä niin väsynyt etten ehkä loppupelissä jaksaisi ja aamulla on kiire vessaan.
Mutta nyt siirryn sohvalle odottelemaan saunan lämpenemistä.
t. Nasu ja Touko-masu 31+5
Täällä ollaan palailtu tukholmanreissulta. Kaikki meni hyvin, vaikka vähän väsytti juoksennella noiden ei niin isojen mahojen perässä kaikissa kaupoissa. Kaksi päivää olin välillä töissä ja nyt täällä pirkanmaalla kotona.
Sairaalakassia en ole pakannut, kuten en oikeastaan mitään näkyvää vauvalle muutenkaan. Olen jättänyt kaiken äitiyslomalle jottei aika käy heti pitkäksi. Kaikki on kuitenkin valmiiksi hankittu, sen kun kasaa paikoilleen.
Voimia kaikille kärsiville ja toivotaan että ne vauvelit mahassa vielä pysyvät. Itsellä olo on ok, töitä on vajaa kuukausi jäljellä.
Muistutan vielä että hki tapaaminen on ensi viikon tiistaina kampissa. Eli kaikki mukaan!
Lähden viemään rakennustyömaalle äidin paistamia letttuja! NAM!
Dolosa ja sintti 31
Viikonloput kaikille. Tää palailee huomenna taas töiden pariin!
Huh, huh mikä kiiru päivä on ollut! Melkeen koko päivä ollaan tytön kanssa shoppailtu kaupungilla:) Meninpä vielä minäkin yhdet mammahousut ostamaan, mut edelliset onkin jo ihan hajoomaisillaan!
Mä en kauheesti mieti etukäteen noita puudutus-juttuja.
Muzzukka, saanko udella miksi et halua aqua-rakkuloita? Mulle laitettiin viime synnytyksessä kaks kertaa noita rakkuloita, mut eivät kyllä tehonneet ku viideksi minuutiksi kerrallaan.
Epiduraalista on muuten ihan hyviä kokemuksia, mutta ponnistushalun se kyllä vei ihan kokonaan. Sit ponnistelin ihan vaan miten sattuu, kun ei tuntunut suppareita:)
Joku kyseli suppareista... Mulla ei oo (eikä varmaan tuukkaan ennen synnytystä!) Ei oo edes harjoitussuppareita, vaikka olo muuten onkin aika tukala.
Meppe se kyseli seksielämästä. Ai mistä elämästä:) Meillä ainakin on aika rankasti puuhastelut vähentyneet. Mut eipä kyllä ihme, kun ei oo typyllä omaa huonetta. Ja halujakin olisi molemmilla paljon enemmän, kun mitä jaksaa! Ainakin mun jaksaminen on välillä tosi kortilla:(
Nyt täytyy mennä syöttämään neiti jotta pääsee itsekin sit sohvalle lepäilemään:)
pricilla 29+3
Kylläpä taas otti tiukille työviikko! Huh..hengissä selvisin. Nyt on sitten häpyluu ja kohdunsuu niin kipeä, että istuminen ja käveleminen tekee vaikeaa. Menee taas viikonloppu toipuessa työviikosta.
Huomenna ois esikoisen salibandy-pelit..niitä pitäis päästä katsomaan. Poitsu on niin tohkeissaan..vaikka äippä ei kuulemma sais katomoon ilmestyä. Siitä tulee esikon mukaan suorituspaineita :o)
Ensiviikolla ois edessä äippäpolilla käynti. Edessä on perusteelliset tutkimukset ja varmaan pääsen tytteliä ultrastakin vilkuilemaan :o) Saanpahan samalla varmistuksen myös tuosta kohdunsuuntilanteesta. Suppareita on ollut viimeaikoina niin paljon ja kipeitäkin, joten tuntuu hyvältä saada tietoa siitä missä mennään. Pikkuisen ei kuitenkaan ihan vielä tarvis syntyä. Eikä ainakaan sen vuoksi, että äippä jääräpäisyyttään kieltäytyy ottamasta saikkua. Jäljellä ois vielä 14 työpäivää virallisen mammaloman alkuun. Olen itse varsin tyytyväinen, kun olen jaksanut ja selvinnyt näin pitkälle töissä. (täytänhän kohta kuitenkin jo 38 v!!!) Nyt jaksaminen on kuitenkin niin rajamailla, että jos saikkua esitetään, varmaan sen otan.
Aamulla istuessani palaverissa meidän neidille tuli hikka. Voi miten liikuttavalta se tuntui..pikku-ressukka! Neiti touhuaa edelleen kovasti masussa ja koko masu pomppii ulospäinkin. Saapa nähdä millainen justiina siellä on kasvamassa.
Oletteko muuten lukeneet Juha Vuorisen kirjaa Juoppohullun päiväkirjaa osa 3 Raskausarpia? Oli niin hauska, että suosittelen. Myös osa 4 Vaippaihottumaa oli hyvä. Pidimme molemmat kirjoista. Siis jos aika käy pitkäksi, niin ei muuta kuin kirjakauppaan tai kirjastoon. Uusin Harry Potterkin ilmestyi viikko sitten ja luin sen. Olen lukenut kaikki Harry Potterit vaikka en itseäni kyllä aivan faniksi luokittelisikaan. Hyviä kirjavinkkejä otetaan vastaan... kun edessä on hyvä kirja, tulee minullakin levättyä!
Nyt menen pitkälleni ja selaamaan päivän lehdet, istuminen tältä erää saa riittää.
Taas unohdin mistä keskusteltiin... Sairaalakassista ainakin...en ole vielä sitä pakkaillut, varmaan sitten huhtikuussa..joka muuten onkin jo viikonpäästä!
Mukavaa viikonloppua kaikille ja tsemppiä kaikille töihin raahautuville.
Sairaslomalaisille hyvät voinnit!
Liz ja tytteli rv 31+3
Mukavaa tapaamista Oululaisille!