Vierailija

Olen tutustunut mielenkiintoiseen ja todella komeaan mieheen, mutta nyt minua jotenkin epäilyttää. Hän ei ole Facessa eikä Instassa eikä missään muuallakaan ja lisäksi tuntuu, että hän ei edes viestittele WA:ssa muiden kun mun kanssani 😳. Mikäköhän tässä voi olla taustalla? Hän kuitenkin vaikuttaa sosiaalisesti normaalilta ihmiseltä..

• ylös 5
  • alas 86

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Koska ei ole niin lapsellinen kuin sinä ja te kaikki muut teinipillut mitkä notkutte siellä tykkäyksiä keräämässä ja omaa egoa pönkittämässä.

• ylös 116
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onneksi olkoon. Olet löytänyt hienon miehen ainakin kyseisen ominaisuuden osalta.

• ylös 96
  • alas 0
Vierailija

Jätä se sika. Ei varmasti jaksa tykätä sun jokaisesta kenkäostoksesta tai huulipunatviitistä. 

• ylös 41
  • alas 0
Vierailija

Onko tuo kamala juttu? Facea käyttää nykyään lähinnä vaan vanhukset, keski-ikäiset ja takapajuiset ihmiset. Instan koen enempi nuorempien kuin 30-vuotiaan jutuks. Mies on sitä ikäluokkaa joka muistaa hyvin ajan ennen somea ja varmaan todennut että parempi ilman. Whatsappia käyttää sun kanssa ja se on hyvä juttu? Älä tee ongelmaa tuosta.

• ylös 32
  • alas 1
Vierailija

mitä sitten? ehkä se pitää taukoa. eikö tuo nyt kerro todella paljon ainakin siitä ettei ainakaan väijy huaruleita somessa. ansaitsisi paremman kuin sinut

Vierailija

Itse olen 29-vuotias mies. Toivon mukaan jonkun mielestä komea. En ole missään somessa. Olin jokunen vuosi sitten Facessa, mutta poistin itseni sieltä, koska palvelu oli hirveä aikasyöppö enkä halunnut loppujen lopuksi jakaa tietoja yksityiselämästäni amerikkalaiselle suuryritykselle. Saati niille joillekin "ystäville", joita minunkin ystäviin kuului.

Whatsappilla olen yhteydessä ystäviin, perheeseen ja olen mukana parissa ryhmässä siellä. Se riittää minulle varsin.

Somettomuus ei ole mielestäni mitenkään outoa eikä sitä juuri kukaan tunnu ihmettelevän nyt kun jo monta vuotta on kulunut somehuumasta, jolloin kaikkien oli "pakko" kuulua johonkin someen.

Miksi luulet, ettei mies chattaile WA:ssa kuin sinun kanssasi?

• ylös 41
  • alas 1
Vierailija

Sen ikäiseltä ei taida olla mitenkään outoa, että ei etenkään missään instagramissa notku?

Vierailija

Hmm. Tuo aika syöppö oli edellä hyvin sanottu. - Minusta on myös reilumpaa olla kokonaan pois kuin olla tyhjällä profiililla ja käydä -muka salassa-  muilta stalkkaamassa muiden profileita... Suojelen myös kai itseäni jotenkin sillä, että en edes halua nähdä, mitä kaikkea muuten fiksuina pitämäni ihmiset jakavat somessa. En tarkoita, että aina pitäsi olla asiaa jaettavana, mutta "jotain" tolkkua odottaisin, jos siis olisin somessa mukana.     

Vierailija

Pyörittää niin paljonn naisia ettei halua niiden saavan tietää toisistaan eikä halua kenenkään tietävän hänestä juuri mitään tai olevan liikaa yhteydessä. Lopettaa vastaamasta WA:n kun kylästyy sinuun.

Vierailija

Jos sitä ei kiinnosta perseet ja rahkakipot instassa tai naapurin Tiinan kauppakassin sisältö.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Ehkä se ei ole retardi.
Miehet ei ylipäätään ole niin huomionkipeitä keskimäärin kuin naiset. Ja huomion kerjäämistähän nuo somet pitkälti on.
Lisäksi 30 on jo ihan aikuinen. Tekisi naisillekin hyvää lopettaa se lärvinsä kuvaaminen noilla paikkeilla.

• ylös 22
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.