Vierailija

Metroon liukuportaissa seistään siis oikealla, jotta töihinmenevät ym pääsevät kulkemaan vasemmalla. Kaikki hesassa olevat eivät ole täällä lomalla.

• ylös 23
  • alas 11

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kevät ja kesä on kyllä surkeeta aikaa Helsingissä. Silloin kun itsekin asuin Helsingissä niin aina sai väistellä hitaasti käveleviä k*inuulaisturisteja 

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

• ylös 8
  • alas 11

Vierailija kirjoitti:
Anna-Marjaana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessus mikä logiikka.
Vain juntit juoksee liukuportaissa.

Mene sinä sinne takas sinne mualais kyllään. Kaikki ei halua liikkua hitaasti koska jotkut käy TÖISSÄ

Mitä helevettiä hitaasti liikkuminen liittyy töihin?
Lähtekää aikaisemmin pässit.

Päteekö sama logiikka muuhunkin liikennekäyttäytymiseen? Jos menen motarille ajamaan 70 km/h ja joku valittaa niin lähteköön pässi aikaisemmin 

• ylös 16
  • alas 1

Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä entiset oikeallaseisojat ovat vain lukeneet tämän artikkelin:

http://www.talouselama.fi/uutiset/leuat-loksauttava-selvitys-jos-kaikki-...

.

Surkea artikkeli tähän kontekstiin

1. Lontoossa on """vähän"""" enemmän ihmisiä kuin Helsingin keskustassa

2. kaikilla ei ole kiire töihin tai mihin tahansa joten  ähtäriläisturistia ei voi verrata stadilaiseen työmatkailijaan

Vierailija

Eipä ole mitään kiinnostusta lähteä Helsinkiin katsomaan päälleen pissaavia juoppoja ja epämääräisiä jengejä. Jos matkustan, mieluummin johonkin sivistyneempään kaupunkiin.

• ylös 7
  • alas 11

Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mitään kiinnostusta lähteä Helsinkiin katsomaan päälleen pissaavia juoppoja ja epämääräisiä jengejä. Jos matkustan, mieluummin johonkin sivistyneempään kaupunkiin.

pysy vaan siellä Ähtärissä

Vierailija

kevät toi kevät toi muurarin kevät toi kevät toi maalarin ja metron portaisiin juntterin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Missä päin on kaupunkeja, joissa ei ole juoppoja ja epämääräisiä jengejä? Muakin kiinnostaisi käydä siellä.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Useaan otteeseen tulee Helsingissä käytyä ja olen kyllä perillä teidän hesalaisten tavoista ;-)

T. Juntti, kehäkolmosen ulkopuolelta

Ps. Yleensä helsinkiläiset ei käytä hesa ja hesalaiset termiä vaan, Stadi ja stadilaiset.

Pps. Huomasitko, että nyt on kevät? Ei tarvitse kulkea pipo kireällä ;-)

Vierailija

Anna-Marjaana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä entiset oikeallaseisojat ovat vain lukeneet tämän artikkelin:

http://www.talouselama.fi/uutiset/leuat-loksauttava-selvitys-jos-kaikki-...

.

Surkea artikkeli tähän kontekstiin

1. Lontoossa on """vähän"""" enemmän ihmisiä kuin Helsingin keskustassa

2. kaikilla ei ole kiire töihin tai mihin tahansa joten  ähtäriläisturistia ei voi verrata stadilaiseen työmatkailijaan

OT, mutta mielenkiintoista, että alkuperäinen artikkeli on poistunut ketjusta. Mitähän sopimatonta siinä oli? Vai onko palstan linja nykyään se, että linkkejä minnekään ulkopuolelle ei sallita?

(Olen juntti, olen kohta tulossa stadiin, mutta seison liukuportaissa aina oikealla.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kevät toi kevät toi muurarin kevät toi kevät toi maalarin ja metron portaisiin juntterin

Kevät toi kevät toi feissarin... ainakin tänne Tampereelle aaaarrrghh!

Vierailija

Kerran liukuportaissa oli nainen ja oli laittanut kassinsa vasemmalle puolelle ja minä kiireissäni astuin sen kassin päälle ja sanoin että kassisi on väärällä kaistalla. Nainen kiroili ja huusi mulle ja minä nauroin. 

Vierailija

Eiköhän kaikki juntit laiteta yhdessä pystyyn stadi-boikotti? Jätetään menemättä sinne kokonaan. Lennetään ulkomaille muilta paikkakunnilta ja käydään huvipuistossa jossain muualla. Kiukkuilkoot keskenään siellä metrotunnelissaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerran liukuportaissa oli nainen ja oli laittanut kassinsa vasemmalle puolelle ja minä kiireissäni astuin sen kassin päälle ja sanoin että kassisi on väärällä kaistalla. Nainen kiroili ja huusi mulle ja minä nauroin. 

Hah. Toivottavasti oli merkkilaukku tai jotai meni rikki. Oppiipa olemaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Missä päin on kaupunkeja, joissa ei ole juoppoja ja epämääräisiä jengejä? Muakin kiinnostaisi käydä siellä.

Kokeile Vatikaania? Saahan ne kardinaalit toki ryypätä, mutta eiköhän ne siellä siivota katukuvasta sisätiloihin aika nopeasti, jos liikaa juopuvat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Metroon liukuportaissa seistään siis oikealla, jotta töihinmenevät ym pääsevät kulkemaan vasemmalla. Kaikki hesassa olevat eivät ole täällä lomalla.

Siis hesassa!!!! Mikä se on? Tiedän kyllä Helsingin ja stadin mutta että hesa. Maalla olen joskus tainnut törmätä tuohon sanaan, maalaisen suusta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.