Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kevät toi juntit stadiin

Vierailija
15.04.2017 |

Metroon liukuportaissa seistään siis oikealla, jotta töihinmenevät ym pääsevät kulkemaan vasemmalla. Kaikki hesassa olevat eivät ole täällä lomalla.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kevät toi kevät toi muurarin kevät toi kevät toi maalarin ja metron portaisiin juntterin

keevät toi rakennuksille hanslankarin ja metron portaisiin...ööö.. sen joka ei osaa olla oikealla puolella riittävän reunassa antaen tilaa kiireisemmilllleeeeeeee-lalalaa

Vierailija
22/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun jonkun pitää muutaman sekunnin liukuportaissakin lähteä tunkemaan muiden ohi. Itse seison tahallani keskellä liukuportaita, jotta eivät lähde tunkemaan ohitseni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thank God, lähdin just tänään pääsiäistä pakoon Stadista.

Vierailija
24/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kevät toi kevät toi muurarin kevät toi kevät toi maalarin ja metron portaisiin juntterin

Kevät toi kevät toi feissarin... ainakin tänne Tampereelle aaaarrrghh!

Joo, Rautatientorille ja asematunneliin myös. Argh. Sanon aina, että olen jo osallistunut heidän keräykseensä, niin eivät voi muuta kuin kiittää.

Vierailija
25/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikki juntit laiteta yhdessä pystyyn stadi-boikotti? Jätetään menemättä sinne kokonaan. Lennetään ulkomaille muilta paikkakunnilta ja käydään huvipuistossa jossain muualla. Kiukkuilkoot keskenään siellä metrotunnelissaan.

Menkää vaikka Pariisin. Opitte nopeasti olemaan tönimättä ja haahuilematta. Jos teitä siellä tungoksessa tönitään, se on toden näköisesti taskuvaras.

Vierailija
26/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aloittaja itse olla juntti kun käyttää tuollaista kieltä.

Vierailija
27/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun jonkun pitää muutaman sekunnin liukuportaissakin lähteä tunkemaan muiden ohi. Itse seison tahallani keskellä liukuportaita, jotta eivät lähde tunkemaan ohitseni. 

Sama se on liikenteessä, kyllä rytisi taas pääsiäisenä. Voisivat pysyä stadissaan, tartte tulla tänne tukkimaan liikennettä mullimaisilla onnettomuuksillaan...

Vierailija
28/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Marjaana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä entiset oikeallaseisojat ovat vain lukeneet tämän artikkelin:

http://www.talouselama.fi/uutiset/leuat-loksauttava-selvitys-jos-kaikki…

.

Surkea artikkeli tähän kontekstiin

1. Lontoossa on """vähän"""" enemmän ihmisiä kuin Helsingin keskustassa

2. kaikilla ei ole kiire töihin tai mihin tahansa joten  ähtäriläisturistia ei voi verrata stadilaiseen työmatkailijaan

Haluatko seisoa haisulin vieressä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi