Pelkät juoksutrikoot jalassa? En tajua tätä villitystä
Ensin oli legginsit, ne oli ok jos oli hame tai mekko, pelkät leggarit jalassa lyhyemmän paidan kanssa oli ihan nou nou. No nyt ne on keksineet, että urheilutrikoissa voi kulkea julkisesi ilman mitään pepun päällä. Harva näistä tyypeistä on ikinä urheillut, yhdellä oli korkkarit, juoksutrikoot ja biletoppi. Eipä paljoa eroa pelkistä leggareista.
On tietysti tyyppejäkin jotka ihan selvästi olleet urheilemassa kun muutkin kuteet on urhailuvaatteita.
Mikä villitys tää nyt on? Ihmiset haluaa näytellä persettään vai? Mä en TAJUUUU
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä juoksutrikoits julkisilla paikoilla, ellei tule treeneistä, ole menossa treenaamana, jos ei ole lenkillä. Pikaisesti lähikaupassa voi pyörähtää huonommat vaatteet päällä.
Mun mielestä se näyttää typerältä, kun ihmiset liikkuu kaupungilla urheiluvaatteet päällä, ilman että on mitään aikomusta mennä urheilemaan. Mua hävettää vähän käydä lähikaupassa trikoot jalassa lenkin jälkeen.
T. N20
Te nykynuoret ette ymmärrä pukeutumisesta mitään :) sen verran mitä nähnyt tuon ikäisiä niin tyyli on lutkamainen, ihan kuin olisi yökerhoon menossa. Itse käytän trikoita usein koska mukavat jalassa ja näyttää hyvältä, pitkä paita tietysti niin ei perse näy.
En ole ymmärtänyt koskan tuota trikoo- ja lenkkarit muotia, mielestäni urheiluvaatteet kuuluvat salille ja lenkkipoluille, en lähtisi niillä kaupungille. Tottakai jokainen tyylillään, mutta vähän juntin näköistä mennä jossain jumppatrikoissa. Oli sitten se perse treenattu tai ei...
Kaupassa käykööt kukin missä vaatteissa haluaa, korkeintaan mielessäni hymähdän, jos ylilyönti ohi kävelee.
Mutta töihin ei mennä urheilutrikoussa.
Meillä töissä yksi nainen, lyhyt ja lihava, istuu toimistolla urheilutrikoot jalassaan, värikkäät sellaiset, ja normipusero yllään.
Ei näin! Hän on kuitenkin jo viisikymppinen nainen, mutta ei ole sopivaa hoikalle nuorellekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hyvä vartaloisella naisella urheilupöksyt on kaunista.
Näin on. Mutta silti urheilypöksyillä, lue huolellisesti, URHEILUpöksyillä, on aikansa ja paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Moi,
painan 84kg ja suurimman osan ajasta kuljen juoksutrikoissa. Lisäksi jalassani on kyllä alkkarit, sukat ja kengät. Miksi tämä haittaa yhtään ketään?
Syy pukeutumiseeni on se, että kotosalla viihdyn mukavissa vaatteissa, töissä tulee kuuma, jos on esim. Farkut tai collarit minulla on fyysinen työ jossa täytyy vaatteiden joustaa. Lisäsäksi harrastan liikuntaa. Enkä näe syytä miksi en laittaisi urheiluvaatteita päälle jo aamulla, jos olen menossa salille, kävelylle, juoksemaan tai jumppaan illalla ja päivän aikana ei ole edustus menoa. Jos piipahdan julkisilla paikoilla asioimassa en ala vaatteita vaihtaa. Eli mulla voit nähdä trikoot, epäurheilullisen takin,( jonka alla tosi on tekninen paita ja urheluliivit) ja nahkakengät tms.(joiden alla urheulusukat) sitä et näe, että kassissani on juomapullo ja treenikengät. Ja tosiaan sellua löytyy, mut ei se piilottamalla poistu. Tutkimuskin sen osoittaa, että ihminen liikkuu ts. Kuluttaa enemmän, kun on joustavat kuteet päällä.
Minä kyllä jaksan vaihtaa vaatteita tilanteeseen sopivaksi. Taitaa olla pelkkä tekosyy .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun eräs tuttu, joka tykkää näytellä isoja läskitissejään hyvin avonaisissa paidoissa valittaa juurikin näistä trikoista, miten on niin noloa esitellä persettään. Niimpä niin.
Mitkä isot rinnat eivät ole läskiä? :O Silarit?
Hoikan tai joka tapauksessa normaalipainoisen naisen isot rinnat eivät ole läskiä vaan maitorauhaskudosta.
Lihoessa toki rasvaa kertyy myös rintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia on fyysisesti rankat työt, joihin työnantaja ei tarjoa työvaatteita tai pidä käyttää jotain univormua tai suojavaatteita? En keksi kuin liikunnanopettajan.
Mikä tekee liikunnanopettajan työstä rankan työn?
Muotoja jos on niin sopii hyvin. Ei vanhemmille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kuullu paljon hyvää trikoista urheiluvaatteena, mutta mä en vaan oo halunnu itelle, ku jotenkin ahdistaa ajatus kireistä trikoista julkisella paikalla.
Mitä se naista ahdistaa? Kekkuloivathan miehetkin kireissä trikoissa julkisella paikalla kruununjalokivet näkyen. Eihän naisilla näy mitään niin selvästi kuin miehillä.
Miehet vain tykkäävät, jos joku katsoo muniin. Naiset haluaisivat valikoida, ketkä heitä katsovat.
Miksi miehet tykkäisivät munien tuijotuksesta? Peniksen kokohan se on yleensä ollut se juttu eivätkä ne munat.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa käykööt kukin missä vaatteissa haluaa, korkeintaan mielessäni hymähdän, jos ylilyönti ohi kävelee.
Meillä töissä yksi nainen, lyhyt ja lihava, istuu toimistolla urheilutrikoot jalassaan, värikkäät sellaiset, ja normipusero yllään.
Ei näin! Hän on kuitenkin jo viisikymppinen nainen, mutta ei ole sopivaa hoikalle nuorellekaan.
Laitas kuvaa tästä herkusta, kuulostaa mahtavalta.
Vierailija kirjoitti:
Saa kelvata siihen asti kunnes kelit sallivat perseshortsien käytön. Hyviä muoteja kerrankin! Paksuperseet voisi tietysti harkita, mutta jos kontti kunnossa niin trikoota jalkaan vaan. m47
Minkähän sortin kaljamaha m47 oikein on?
Muista nyt harkita onko paikat kunnossa ja pukeudu sen mukaan ettei naisten silmiä ala särkeä.
Mitä ihmettä se teitä liikuttaa mitä ihmisillä on päällään, jokainen saa pukeutua juuri niin kuin haluaa.
Tosin veikkaan että tästä valittajat niitä läskejä, jotka eivät kehtaa trikoita pitää ja ovat kateellisia muille.
Niin tai näin, ei ole pakko tuijottaa ja taivastella jos jonkun pukeutuminen ei miellytä. En minäkään tuijottele niitä läskejä joille trikoot ei sovi, mutta en nosta siitä meteliä. Sen sijaam katselen kyllä mielelläni hyväkroppaisia naisia ja miehiä pelkissä trikoissa ;)
Jokainen pukeutukoon niin kuin tahtoo. Mutta on sitten hyväksyttävä tuijotukset yms. Kun haluaa paikkojansa esitellä , pitää olla itselleen rehellinen eikä perustella jollain , en jaksa vaihtaa vaatteita tms.
Setämiesten tuijotukset on kestettävä kun kerran katseita haluaa
Ja toinen seikka, nämä huudot, mitä se kenellekään kuuluu jne.
Tämä pitää päteä sitten myös lihaviin ja vanhoihin naisiin ( ja miehiin).
Jokainen saa laittaa trikoot jos kerran ollaan suvaitsevaisia. Ei se suvaitsevaisuus voi koskea pelkästään nuoria kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin! Hän on kuitenkin jo viisikymppinen nainen, mutta ei ole sopivaa hoikalle nuorellekaan.Laitas kuvaa tästä herkusta, kuulostaa mahtavalta.
Laitas sinä itsestäsi, saamme nähdä pikkupilisen idioottiääliön! Hyvää kesää ja otan osaa, kun vajaaksi syntyy, on elämä vaikeaa.
😛🤢
Juoksutrikoot ja pilottitakki. 😂😂
Kaikki teinit näyttää urheilevilta natseilta.
MInulla on korkeavyötäröiset, leveälahkeiset jumppatrikoot ja ne ovat niin mukavat sekä hoikentavat että käytän niitä mielelläni kauppareissulla pitkän paidan ja tennareiden kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
MInulla on korkeavyötäröiset, leveälahkeiset jumppatrikoot ja ne ovat niin mukavat sekä hoikentavat että käytän niitä mielelläni kauppareissulla pitkän paidan ja tennareiden kanssa :D
Jess, anna mennä vaan!
Kertahan täällä eletään, aikaa ei kannata haaskata nirppanokkien miellyttämiseen!
Pyöräillessä olen joskus käyttänyt mustia termosukkiksia ja oikein lyhyen lyhyiksi repimiäni entisiä strech-farkkujani.Hyvin toimii pyöräilyasuna .
Yllätys että urheilukaupan töissä on hyvä pukeutua sporttisesti ja mielellään valikoimaan?:D