Pelkät juoksutrikoot jalassa? En tajua tätä villitystä
Ensin oli legginsit, ne oli ok jos oli hame tai mekko, pelkät leggarit jalassa lyhyemmän paidan kanssa oli ihan nou nou. No nyt ne on keksineet, että urheilutrikoissa voi kulkea julkisesi ilman mitään pepun päällä. Harva näistä tyypeistä on ikinä urheillut, yhdellä oli korkkarit, juoksutrikoot ja biletoppi. Eipä paljoa eroa pelkistä leggareista.
On tietysti tyyppejäkin jotka ihan selvästi olleet urheilemassa kun muutkin kuteet on urhailuvaatteita.
Mikä villitys tää nyt on? Ihmiset haluaa näytellä persettään vai? Mä en TAJUUUU
Kommentit (298)
En ole havainnut että lihavat noita pitäisivät. Mun mielestä hoikat ennemminkin.
Miksei vois vaan olla iloinen, että kerrankin vaatteet, jotka ovat mukavat päällä, ovat muotia? Itse käytän juoksutrikoita lenkillä ja toisinaan mekon alla legginsien sijaan, mutta ei minua haittaa, vaikka joku haluaisi "esitellä persettään" juoksutrikoissa ja lyhyessä paidassa. Live and let live.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vois vaan olla iloinen, että kerrankin vaatteet, jotka ovat mukavat päällä, ovat muotia?
Miehenäkin olen iloinen tästä trikoomuodista. Siksi että naiset pitävät niitä ja näyttävät niissä hyvältä, mutta myös siksi, että trikoita kehtaa pitää vihdoinkin myös itse. Sen mukavampia pöksyjä ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun eräs tuttu, joka tykkää näytellä isoja läskitissejään hyvin avonaisissa paidoissa valittaa juurikin näistä trikoista, miten on niin noloa esitellä persettään. Niimpä niin.
Kärsitkö reppana tissi kateudesta kun toisella isot rinnat ja sinulla ehkä rusinat??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksun harrastajana, maratoonarina en ymmärrä nimenomaan juoksutrikoiden käyttöä vapaa-ajan housuina. Itselläni juoksutrikoot vain juostessa, muuten pidän yleensä siistejä, taskullisia, joustavia pillihousuja, mustia ja farkunvärisiä. Tai hametta, farkkushortseja tms, aina tilanteen mukaan.
Juoksen (ja hiihdän, painoharjoittelen) mm. siksi, että kaikki vaatteet tuntuisivat mukavilta päällä ja näyttäisivät hyviltä. En liiku yleisillä paikoilla urheiluvaatteissa, jos ei ole kyse urheilutapahtumasta. Tuntuu tosi oudolta, että ihmiset, jotka eivät edes juokse, käyttävät arkivaatteinaan juuri juoksutrikoita. Kun kaupat ovat kuitenkin väärällään kaikenlaisia siistejä, joustavia pillihousuja. Vähän niinkuin olisin itse moottoripyöräasussa liikkeellä, vaikken ole eläissäni moottoripyörään koskenut.... vaikka olishan ne varmaan Suomen ilmastossa aika hyvät vermeet noin yleisesti ottaen :-)
Hyvin kommentoitu, allekirjoitan tämän! Tuntuu että nyt on meneillään joku outo trendi esittää sporttista kuljeksimalla juoksutrikoot jalassa vaikkei jaksaisi kilometriakaan juosta. Ei minullekaan tulisi mieleen pukeutua jonkun lajin vermeisiin lähinnä huijatakseni muita ( ja itseäni).
Eivät trikoot ole enää mitkään "lajivermeet", vaan ne ovat nykyään kuin verkkarit, urheiluvaatteesta on tullut yleinen vapaa-ajan vaate.
Eihän kukaan mieti enää verkkareistakaan, että miksi joku pitää niitä muuten kuin urheillessa. Kohta ei mieti trikoistakaan. Muoti muuttuu.
En vieläkään ymmärrä juoksutrikoiden ja pillifarkkujen eroa. Minä käytän yleensä Dr. Denimin farkkuleggareita (näyttää ihan farkuilta taskuineen, ainoat "farkut" joissa on tarpeeksi pieniä kokoja) ja tiukkuudeltaan ne ovat ihan samanlaiset. Minun juoksutrikoot taas on hieman paksummat kuin nuo farkkuleggarit. Töihin en laittaisi juoksutrikoita tai pillifarkkuja koska ne eivät ole mitenkään muodolliset vaatteet, eivätkä ne mielestäni tiettyihin työpaikkoihin sovikaan. Vapaa-ajalla taas ei jaksa kiinnostaa. Aion jatkossakin käydä kaupassa lyhyessä kuoritakissa ja juoksutrikoissa, silloin kun fillarilla tai olen tulossa salilta. Fillarilla pitkä takki tai farkut ovat todella epämukavat jos ei aja mummopyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksun harrastajana, maratoonarina en ymmärrä nimenomaan juoksutrikoiden käyttöä vapaa-ajan housuina. Itselläni juoksutrikoot vain juostessa, muuten pidän yleensä siistejä, taskullisia, joustavia pillihousuja, mustia ja farkunvärisiä. Tai hametta, farkkushortseja tms, aina tilanteen mukaan.
Juoksen (ja hiihdän, painoharjoittelen) mm. siksi, että kaikki vaatteet tuntuisivat mukavilta päällä ja näyttäisivät hyviltä. En liiku yleisillä paikoilla urheiluvaatteissa, jos ei ole kyse urheilutapahtumasta. Tuntuu tosi oudolta, että ihmiset, jotka eivät edes juokse, käyttävät arkivaatteinaan juuri juoksutrikoita. Kun kaupat ovat kuitenkin väärällään kaikenlaisia siistejä, joustavia pillihousuja. Vähän niinkuin olisin itse moottoripyöräasussa liikkeellä, vaikken ole eläissäni moottoripyörään koskenut.... vaikka olishan ne varmaan Suomen ilmastossa aika hyvät vermeet noin yleisesti ottaen :-)
Hyvin kommentoitu, allekirjoitan tämän! Tuntuu että nyt on meneillään joku outo trendi esittää sporttista kuljeksimalla juoksutrikoot jalassa vaikkei jaksaisi kilometriakaan juosta. Ei minullekaan tulisi mieleen pukeutua jonkun lajin vermeisiin lähinnä huijatakseni muita ( ja itseäni).
Minä juoksen, käyn salilla ja pidän myös vapaa-ajalla mitä haluan:) miehet on vaan mielissään mun treenausta pepusta yogapantseissa👌
Tää on itse asiassa lähinnä vain Suomen alueella. Tytöt/naiset eivät kulje urheilutrikoissa sen enempää Ruotsissa kuin Norjassakaan. Eivätkä muutenkaan pukeudu yhtä tiukkoihin housuihin. Miehet tykkäävät bongailla peppuja, sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Ensin oli legginsit, ne oli ok jos oli hame tai mekko, pelkät leggarit jalassa lyhyemmän paidan kanssa oli ihan nou nou. No nyt ne on keksineet, että urheilutrikoissa voi kulkea julkisesi ilman mitään pepun päällä. Harva näistä tyypeistä on ikinä urheillut, yhdellä oli korkkarit, juoksutrikoot ja biletoppi. Eipä paljoa eroa pelkistä leggareista.
On tietysti tyyppejäkin jotka ihan selvästi olleet urheilemassa kun muutkin kuteet on urhailuvaatteita.Mikä villitys tää nyt on? Ihmiset haluaa näytellä persettään vai? Mä en TAJUUUU
Jos sä et omista hyvää persettä ei se tarkoita etteikö muilla olisi, eikun salille ja kyykkäämään! Ja jos et TAJUU et varmaan ole se penaalin terävin kynä muutenkaan:D
Juoksutrikoot juoksuun ja muuten sitten muut vaatteet. Johan sen nimikin sanoo. Käsittämättömän monella on pakottava tarve esitellä paikkojaan, vaikka peba olisi keskinkertainen tai jopa lössähtänyt. Juoksutrikoissa kauppaan löntystelevästä tulee mieleen lähinnä itseään tyrkyttävä huomionhakija.
Vierailija kirjoitti:
Tää on itse asiassa lähinnä vain Suomen alueella. Tytöt/naiset eivät kulje urheilutrikoissa sen enempää Ruotsissa kuin Norjassakaan. Eivätkä muutenkaan pukeudu yhtä tiukkoihin housuihin. Miehet tykkäävät bongailla peppuja, sen huomaa.
Tämä. Tulin juuri Tukholmasta, ja siellä naiset olivat siroja (tosi vähän lihavia parikymppisissä), mutta eivät esitelleet itseään yhtä anteliaasti.
Ihan parasta, kun naiset esittelevät takapuoltaan kaikille! Saavat minun arvostukseni!!
Vierailija kirjoitti:
Olin viime kesänä parissa Keski- Euroopan maassa eikä siellä ollut kenenkään juoksutrikoita kaupungilla tai sitten jos oli, niin oli ihan juoksemassa. Kyllä tämä on suomalainen huonon maun ilmiö. Huono maku ei Suomessa vaan hellitä eikä täällä opita.
Mitä jos irstailijat vaikka vihdoin painaisitte kaaleihinne, että ei me naiset sitä persettä olla teille tyrkyttämässä, vaan halutaan vain käyttää helppoja ja itsestä mukavilta tuntuvia vaatteita? Pitäkää likaiset silmänne erossa pyllystäni, hyi saakeli. Minulla on oikeus pukeutua juoksutrikoisiin ja aion käyttää sitä jatkossakin, sen sijaan kukaan ei pakota teitä kitisijöitä tuijottamaan toisten perseitä. Joten vetäkääpä vaikka käteen. Miksi ette muuten ulise siitä, että tuollaisia housuja on ylipäänsä kehitetty, edes juoksuun? Eikö moisten pitäisi olla jo laittomat! Juoksutrikoilla juoksemisesta täytyy alkaa sakottaa, eihän noin "seksikkäitä" pökiä voi pitää urheillessakaan, sehän on suorastaan törkeä rikos!
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos irstailijat vaikka vihdoin painaisitte kaaleihinne, että ei me naiset sitä persettä olla teille tyrkyttämässä, vaan halutaan vain käyttää helppoja ja itsestä mukavilta tuntuvia vaatteita? Pitäkää likaiset silmänne erossa pyllystäni, hyi saakeli. Minulla on oikeus pukeutua juoksutrikoisiin ja aion käyttää sitä jatkossakin, sen sijaan kukaan ei pakota teitä kitisijöitä tuijottamaan toisten perseitä. Joten vetäkääpä vaikka käteen. Miksi ette muuten ulise siitä, että tuollaisia housuja on ylipäänsä kehitetty, edes juoksuun? Eikö moisten pitäisi olla jo laittomat! Juoksutrikoilla juoksemisesta täytyy alkaa sakottaa, eihän noin "seksikkäitä" pökiä voi pitää urheillessakaan, sehän on suorastaan törkeä rikos!
Höpöhöpö. Katseita ne haluaa ja keräilee ne naiset jotka juoksutrikoissa kulkevat kaupungilla yms. Minusta tässä onkin kaikkein nolointa tuo yritys huijata itseään ja muita.
Urheilutrikoot istuu itelle paremmin kuin farkut ja on mukavammat jalassa. Tuon istuvuuden vuoksi myös takapuoli näyttää mielestäni paremmalta trikoissa. Mulla on trikoissa itsevarmempi ja seksimmäämpi fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, juoksutrikoot yleishousuina ovat sama asia, kun ysärillä oli salihousut. Ja niin kamalasti kun niitä entisajan salihousuja nykyään naureskellaan. Nauretaankohan juoksutrikoille samalla tavalla parinkymmenen vuoden päästä.
Niille nauretaan jo.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän lähes aina juoksutrikoita. Olen päivät lasten kanssa välillä koti-leikkipuisto-kauppa, ja juoksutrikoot on vaan mukavat. Farkut laitan ainoastaan kyläilyille. On mulla kyllä pitkän mallinen parkatakki aina päällä ja lenkkarit tai tennarit.
Ja muitako vaihtoehtoja ei ole kuin farkut tai juoksutrikoot? Mullakin on pieniä lapsia ja ulkoilen heidän kanssaan paljon, niin yleensä laitan sellaiset ohuet ja vähän löysähköt kangashousut, jos on lämmintä ja kylmemmällä säällä collagehousut. Pakkasella tarvittaessa toppahousut. Juoksutrikoita en edes omista. Lenkille laitan yleensä vanhat kunnon verkkarit. Olen normaalipainoinen ja vartaloni on ihan sopusuhtainen, mutta en silti jotenkin kehtaa olla tiukoissa persettä hivelevissä pöksyissä. Ehkä siksi, kun mielestäni ne imartelee todella harvoja.
Jokainen pukeutukoon mihin itse haluaa.Ei se ole minulta pois.Ei ole pakko vahdata jollei itseä miellytä toisen tyyli.
Eivät trikoot ole enää mitkään "lajivermeet", vaan ne ovat nykyään kuin verkkarit, urheiluvaatteesta on tullut yleinen vapaa-ajan vaate.