Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkät juoksutrikoot jalassa? En tajua tätä villitystä

Vierailija
15.04.2017 |

Ensin oli legginsit, ne oli ok jos oli hame tai mekko, pelkät leggarit jalassa lyhyemmän paidan kanssa oli ihan nou nou. No nyt ne on keksineet, että urheilutrikoissa voi kulkea julkisesi ilman mitään pepun päällä. Harva näistä tyypeistä on ikinä urheillut, yhdellä oli korkkarit, juoksutrikoot ja biletoppi. Eipä paljoa eroa pelkistä leggareista.
On tietysti tyyppejäkin jotka ihan selvästi olleet urheilemassa kun muutkin kuteet on urhailuvaatteita.

Mikä villitys tää nyt on? Ihmiset haluaa näytellä persettään vai? Mä en TAJUUUU

Kommentit (298)

Vierailija
121/298 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas tajua, miten ihmisillä riittää kiinnostusta arvostella ihmisiä ulkonäöstään joka aamu, päivä, ilta ja yö. 

Vierailija
122/298 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeastikko te kuljette salille ja takaisin samoissa trikoissa, treennaatte ja hikootte ne jalassa siellä? Hyi helvata.. Vai onko kyse nyt "salitreeneistä", joissa ei edes hikoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/298 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse on uudet tissit, siksi sitä pitää esitellä ja trikoissa se parhaiten onnistuu.

Sinänsä ihmetyttää, miksi nimenomaan naiset ovat eniten huolissaan ja närkästyneitä toisten naisten perseiden esillä olosta.

Vierailija
124/298 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin eilen kaksi arviolta 12-vuotiasta tyttöä joilla kummallakin oli lyhyet hupparit ja jotkut urheilutrikoot ja ne oli vedetty niin ylös vakoon että ihan pahaa teki. Sanotaanko nätisti nyt näin, että kenelläkään ohikulkijalla ei varmasti jäänyt mitään arvailujen varaan.

N39

Vierailija
125/298 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin eilen kaksi arviolta 12-vuotiasta tyttöä joilla kummallakin oli lyhyet hupparit ja jotkut urheilutrikoot ja ne oli vedetty niin ylös vakoon että ihan pahaa teki. Sanotaanko nätisti nyt näin, että kenelläkään ohikulkijalla ei varmasti jäänyt mitään arvailujen varaan.

N39

Se on nuorena aloitettava.

Tuolla tavalla pukeutuneita tyttöjä ja naisia näkee ihan sieltä varhaisteini-iästä aina neljäänkymppiin asti.

Vako esiin, kyntäjät perään.

Vierailija
126/298 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lähes aina urheilutrikoot jalassa.

Niin mullakin, ja olen mies. Arvaahan saako sitä selitellä vielä enemmän?

Vierailija
127/298 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lähes aina urheilutrikoot jalassa.

Niin mullakin, ja olen mies. Arvaahan saako sitä selitellä vielä enemmän?

Sitä etumuksen esittelyä ei katsota aina hyvällä.

Vierailija
128/298 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään housut eivät ole niin mukavat jalassa kuin juoksutrikoot. Jo se oikeuttaa niiden pitämisen.

Vierailija
129/298 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän juoksutrikoita fyysisesti rankassa työssäni ja kuljen sinne töihin ne trikoot jalassani julkisilla. Miksi v*tussa laittaisin jotkut farkut vain työmatkoja varten, kun kuitenkin vaihdan ne trikoot sinne töihin??

Millaisia on fyysisesti rankat työt, joihin työnantaja ei tarjoa työvaatteita tai pidä käyttää jotain univormua tai suojavaatteita? En keksi kuin liikunnanopettajan.

Esimerkiksi oma työni tallimestarina. Tokikin kuljen yleisemmin ratsastushousuissa, joskus trikoissa töissä mutta harvemmin. Mutta onko ratsastushousut yhtään paremmat? Toki paksumpi kangas.

Juoksutrikoissa kyllä käyn kaupassa ym, mutta kaupungille en niissä lähde.

Vierailija
130/298 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ne pitää vetää korviin asti siten että kamelinvarvas näkyy ja ovat persvaossa? Muuten niissä mitää vikaa ole mutta toi tyyli miten ne on päälle vedetty ihmetyttää. Tai se että käytetään huonoja materiaaleja joista päivä paistaa läpi. Sama leggareissakin.

Vierailija
131/298 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen minihameessa ilman pöksyjä ja minitopissa ilman rintsikoita.

Repikää siitä trikoomammat kuka on rohkeampi ja hotimpi :D

Vierailija
132/298 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksutrikoissa kyllä käyn kaupassa ym, mutta kaupungille en niissä lähde.

Minä menen niissä kaupungillekin. Trikoita on kiva pitää, ja jos trikooni ovat jollekin ongelma, niin kannattaa katsoa peiliin.

Vierailija
133/298 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän tiukat ja lyhyet shortsit ovat kuulemma muotia, muotigurut sanovat. Joko lyhyet trikoot ovat vihdoinkin muodikkaat?

Vierailija
134/298 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän tiukat ja lyhyet shortsit ovat kuulemma muotia, muotigurut sanovat. Joko lyhyet trikoot ovat vihdoinkin muodikkaat?

Noita pyöräilyhousumallisia bongattu miehillä! Ja eivät ole olleet oikeat pyöräilyhousut.

Jos nuo vetää jalkaansa, niin kannattaa laittaa aurinkolasit, jotta voi olla katseilta suojassa.

Vierailija
135/298 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näyttelyn mielelläni rekkamiehen uraani. Isot pojat ovat kertoneet, että tytöt tykkää.

Vierailija
136/298 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näyttelyn mielelläni rekkamiehen uraani. Isot pojat ovat kertoneet, että tytöt tykkää.

Tytöt tykkäävät enemmän miehekkäästi pullottavasta etumuksesta. Kikkelin kohouma tekee miehen.

Vierailija
137/298 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Kyllä kyseessä on juurikin tuo perseennäyttämisvimma. Yleensä nämä ovat vieläpä jotain hyvin muhkeakoipisia (suomeksi ylipainoisia) isopeppuisia tylleröitä, jotka kuvittelevat olevansa kovinkin seksikkäitä tekoripsissään ja kilo pakkelia naamassa. Lähinnä herättää naurun tyrskähdyksiä seurata eläkeläisten ilmeitä bussipysäkillä kun peppupylleröt lyllertää ohitse. 

Aika katkeraa. Useimmilla tuota muotivaatetta käyttävistä on kylläkin juuri sopivan muhkea, muttei läski perse. Tai sitten pienempi ja treenattu.

- mies

Vierailija
138/298 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postissa töissä ollessa käytän itse ja usea työkaverikin näitä juoksuhousuja ihan duunissa ollessa. Ymmärrän kyllä, että toimistotyö on taas ihan eri asia.

Vierailija
139/298 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postissa töissä ollessa käytän itse ja usea työkaverikin näitä juoksuhousuja ihan duunissa ollessa.

Mäkin käytän ja olen mies. Toimii!

Vierailija
140/298 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP