Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkät juoksutrikoot jalassa? En tajua tätä villitystä

Vierailija
15.04.2017 |

Ensin oli legginsit, ne oli ok jos oli hame tai mekko, pelkät leggarit jalassa lyhyemmän paidan kanssa oli ihan nou nou. No nyt ne on keksineet, että urheilutrikoissa voi kulkea julkisesi ilman mitään pepun päällä. Harva näistä tyypeistä on ikinä urheillut, yhdellä oli korkkarit, juoksutrikoot ja biletoppi. Eipä paljoa eroa pelkistä leggareista.
On tietysti tyyppejäkin jotka ihan selvästi olleet urheilemassa kun muutkin kuteet on urhailuvaatteita.

Mikä villitys tää nyt on? Ihmiset haluaa näytellä persettään vai? Mä en TAJUUUU

Kommentit (298)

Vierailija
81/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot on nykyään kuin verkkarit, pitäkää siis ihan vapaasti.

Vierailija
82/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää valittaa niistä vähän kireistä adidaksen verkkareista joita teinipojat käyttää mutta samalla jokainen tyttö/nainen käyttää joitain räikeän värisiä trikoita joka paikassa ja rohkeimmilla näkyy stringit läpi. Ja näiden trikoiden kanssa poseerataan instagramiin kuvia, joissa takapuoli on keskellä kuvaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten on, sopivatko trikoot mielestänne miehille? Siis muutenkin kuin lenkkipolulle, eli vaikka vapaa-ajan vaatteeksi?

No en kyllä nähnyt trikoita miehillä muualla kuin lenkkipoluilla. Ehkä miehet eivät vaan halua esitellä paikkojaan julkisesti kaikille :^)

Vierailija
84/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten on, sopivatko trikoot mielestänne miehille? Siis muutenkin kuin lenkkipolulle, eli vaikka vapaa-ajan vaatteeksi?

Jos on pokkaa pitää, niin sen kun pidätte. Katseita tulee kyllä.

Vierailija
85/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kroppa kestää, niin sopivat. Tarkoittaa sitä, että on treenatut jalat, hyvä pylly, eikä etuvarustus ole katkis-tasoa.

Vierailija
86/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ainakin ihan tuhoton läski, eikä mua kyllä ärsytä kun hyväpyllyiset naiset näitä käyttävät. Siinäkö katsoo omakin mies niiden perään, miehet nyt muutenkin tykkäävät katsoa eri tavalla naisten vartaloita. Ei ole multa pois että toiset näyttää hyvältä, vaikka ite olenkin pallero.

Vierailija
87/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niitä, jos olen menossa tai tulossa salilta/ lenkiltä. Todellakin menen matkanvarrella kauppaan niissä enkä käy kotona välissä vaihtamassa

Vierailija
88/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kun on lämpimät ilmat, niin heti alkaa näkyä. Kaupassa oli nuori nainen, jolla oli tosi tiukat läpinäkyvät juoksutrikoot ja vain pieni toppi yläosana. Ei ollut reppua tai laukkua mukana, joten tuskin oli salille menossa. Ei näyttänyt siltäkään, että olisi vetäissyt juuri juoksulenkin, kun oli melkoiset meikit ja tekoripset.

Sieltä näkyi kamelinvarvasta, pikkuhousujen reunaa ja nöpöttävää nänniäkin, kun kaupan ilmastointi oli hieman viileä tuollaisille hepeneille.

Mutta varmaan pukeutui ihan omaksi ilokseen. 

Vierailija
89/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva muoti! Naiset vaan trikoot jalkaan!

Vierailija
90/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika out jo mun mielestä juoksutrikoot

Vierailija
91/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen Illalla Tapiolassa nuori nainen ajoi pyörällä juoksutrikoissa. Stringit näkyivät läpi, ilta-aurinko on petollinen...

Vierailija
92/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks naisten pitäisi peitellä hyvännäköistä peppuaan? Pitäiskö naisten kulkea jotkut kaavut päällä vai? Eri asia on lihavat lehmät! Mä oon ite kundi ja naiset on kehunut mun pientä ja pyöreetä persettä aina. Mua ainakin kiihottaa kadulla, kun mä tiedän että naiset kuolaa mun perään. Mukavasti kanssa pullottaa mun iso k.... tiukkojen farkkujen etupuolella:)

Lehmillä nyt ei muutenkaan ole tapana käyttää vaatteita, olivat sitten navetassa tai laitumella.

Vierailija
93/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle periaatteessa ihan sama miten mauttomasti ja huomionhakuisesti kukakin eukko tai kääkkä pukeutuu, mutta pistää ihmetteleen että miten joku kehtaa pitää päällään housuja joista paistaa auringonvalossa kalsarit läpi. Syynään joka kerta perspuolen ettei mitään rajoja tai ikävyyksiä paista läpi ennen kun ovesta astun läpi.

Vierailija
94/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuusaihe: nuorten naisten pukeutumisen kyttääminen kateellisena ja katkerana. Toiset aloittaa varhemmin sen kyttäämien kuin toiset, jotkut ei kyttää ollenkaan. 

Mä olen käyttänyt jo vuosia verkkareita ja juoksutrikoita kaikkialla ja olen vanha akka. Ne kun on kaikkein mukavimmat päällä, ei purista. Yleisön toivomuksesta perse on aina piilossa ja muutkin läskit, tunikoita ja pitkiä paitoja käytän lainapeitteenä.

Pitäisikö ruveta vastaiskuun? Minua on aina ärsyttänyt hiirulaismainen pukeutuminen, sellainen mitäänsanomaton, keskiluokkainen espoo-look, beige, harmaa, tummansininen, pientä, sievää, joka edustaa näille tyypeille jotain 'klassista'. Aina olen ajatellut, että en tykkää, mut asia ei mulle kuulu ja jokainen pukeutuu niin kuin tykkää. Nyt pitää ilmeisesti alkaa paheksumaan syvästi, nyrpistellä nenua, ja osoittaa kaikella tavalla kuinka ällöän mokomia espoo-ghettolaisia. No, en vaineskaan - kyllä on muita juttuja mietittävänä. 

Vierailija
95/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain viesti, että nämä ihmiset kulkisivat mieluiten tuherokin paljaana (jos virkavalta ei puuttuisi asiaan).

Vierailija
96/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen, että onko ihan mahdotonta laittaa niiden trikoiden kanssa pitkä paita? Siis sillä tavalla, ettei alapää ja takamus näy.

Mutta ei, laitetaan mahdollisimman tiukat trikoot ja vedetään ne niin ylös, että kangas uppoaa tiedätte-kyllä-minne. Ei tuo ole vahinko, se on tarkoituksellista.

Vierailija
97/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa toisten pukeutuminen, mutta itse en nauti paljastelusta ja mielestäni juoksutrikoot näyttää siltä, kuin ihminen olisi liikkeellä ilman housuja/sukkahousuissa ja se ei näytä naisellisen kauniilta, tyylikkäältä eikä ainakaan arvokkaalta, vaan jotenkin halvalta. Mutta jokainen tyylillään.

Vierailija
98/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kelvata siihen asti kunnes kelit sallivat perseshortsien käytön. Hyviä muoteja kerrankin! Paksuperseet voisi tietysti harkita, mutta jos kontti kunnossa niin trikoota jalkaan vaan. m47

Vierailija
99/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP...

Vierailija
100/298 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuullu paljon hyvää trikoista urheiluvaatteena, mutta mä en vaan oo halunnu itelle, ku jotenkin ahdistaa ajatus kireistä trikoista julkisella paikalla. Lenkkeilen mielummin vaikka lidlistä ostetussa juoksuhameessa, vaikka on mun takamus saanu kehujakin. Mutta mielummin laitan lyhyen hameen ku juoksutrikoot julkiselle paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän