Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkät juoksutrikoot jalassa? En tajua tätä villitystä

Vierailija
15.04.2017 |

Ensin oli legginsit, ne oli ok jos oli hame tai mekko, pelkät leggarit jalassa lyhyemmän paidan kanssa oli ihan nou nou. No nyt ne on keksineet, että urheilutrikoissa voi kulkea julkisesi ilman mitään pepun päällä. Harva näistä tyypeistä on ikinä urheillut, yhdellä oli korkkarit, juoksutrikoot ja biletoppi. Eipä paljoa eroa pelkistä leggareista.
On tietysti tyyppejäkin jotka ihan selvästi olleet urheilemassa kun muutkin kuteet on urhailuvaatteita.

Mikä villitys tää nyt on? Ihmiset haluaa näytellä persettään vai? Mä en TAJUUUU

Kommentit (298)

Vierailija
41/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä vois sanoo että todella hyvä muoti ilmiö. 👅

Joo.

Tästä valittaa ne naiset, joiden kropat ei kestä trikoita. Siis valaat ja laihaläskit tikut

Vierailija
42/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä vois sanoo että todella hyvä muoti ilmiö. 👅

Joo.

Tästä valittaa ne naiset, joiden kropat ei kestä trikoita. Siis valaat ja laihaläskit tikut

Siis samat jotka valitti leggingseistä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä juoksutrikoits julkisilla paikoilla, ellei tule treeneistä, ole menossa treenaamana, jos ei ole lenkillä. Pikaisesti lähikaupassa voi pyörähtää huonommat vaatteet päällä.

Mun mielestä se näyttää typerältä, kun ihmiset liikkuu kaupungilla urheiluvaatteet päällä, ilman että on mitään aikomusta mennä urheilemaan. Mua hävettää vähän käydä lähikaupassa trikoot jalassa lenkin jälkeen.

T. N20

No voi hyvänen aika sentään, isot on sinullakin murheet, tyttö hyvä!

Älkää hyvät ihmiset kuluttako kultaakin kalliimpaa aikaa elämästänne miettimällä, mitä muut ajattelevat teistä. Sairaana, terminaalivaiheessa elävänä, jos saisin yhden asian elämästäni muuttaa, niin jättäisin väliin ne hetket, jolloin elin miettien, kannattaisiko tehdä sitä ja tätä ja peläten muiden ihmisten mielipiteitä minusta ja tekemisistäni. Ei ole sen arvoista. Meillä on vain tämä elämä, eläkäämme sitä niin kuin itse haluamme. Jos juoksutrikoot on mukavat jalassa ja tekee mieli mennä ne päällä kauppaan tai vaikka baariin, niin sitten mennään. Mitä väliä paheksuuko tai tykkääkö joku? Niin kauan kun toisille ei tee pahaa, niin oman elämänsä saa käyttää ihan siihen mihin huvittaa. Vaikka siihen toisien jatkuvaan dissaamiseen täällä netin syövereissä. Kannattaako semmoseen lyhyttä elämäänsä tuhlata, niin se onkin toinen juttu.

Hyvää kevättä kaikille!

Vierailija
44/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietysti tyyppejäkin jotka ihan selvästi olleet urheilemassa kun muutkin kuteet on urhailuvaatteita.

Mikä villitys tää nyt on? Ihmiset haluaa näytellä persettään vai? Mä en TAJUUUU

Aivan mahtavaa, muistuttaa miksi olen pitänyt itseni kunnossa, jotta voin "setämieheillä" timmei kimmoi tärskyille

Vierailija
45/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla usein salille mennessä juoksutrikoot, tennarit ja rotsi tai parkatakki. Ja hiukset letillä, ei meikkiä. Oonkin joskus ehtinyt miettiä, että näytänköhän siltä että pidän trikoita huvikseni vaan. Tosin fillaroin, niin eipä näy pylly.

Vierailija
46/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään väärää ole, että haluaa persettään esitellä. Juoksutrikoot nyt vaan on sellaiset perseenesittelyhousut, jos niitä arjessa "muuten vaan" käyttää. Ei sen kummempaa.

Vierailija
47/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näitä on tosiaan nyt nuorten naisten päällä näkynyt usein viimeaikoina. Olen ajatellut, että onpa urheilullista porukkaa meillä, ovat varmaan juuri lenkiltä tulleet tai liikkumaan lähdössä, mutta heille ne ovat siis ihan arkivaate? Ne ovat todella huomiota herättävät arkisissa tilanteissa, tiukat ja kiiltävät ja todellakin, ihan vyötäröön asti rohkeasti esillä. No ei siinä mitään, mukavat varmaan jalassa.

Vierailija
48/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin liikuntaa harrastavat. Liikuntainto lienee trendinä vaan alaspäin. Hyvähän se toki on, jos trikoot saisivat ihmiset liikkeelle ja pitämään huolta itsestään. Veikkaan kyseessä kuitenkin olevan itsensä esittely ja huomiohakuisuus.

Vierailija
49/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on katkeraa tekstiä :D

Vierailija
50/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eräs tuttu, joka tykkää näytellä isoja läskitissejään hyvin avonaisissa paidoissa valittaa juurikin näistä trikoista, miten on niin noloa esitellä persettään. Niimpä niin.

Mitkä isot rinnat eivät ole läskiä? :O Silarit?

Vierailija
51/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän juoksutrikoot silloin kun ihminen parhaillaan liikkuu juosten. Muuten vaikuttaa samalta kuin väärällä tavoin pukeutunut.

Te, jotka kerroitte työkavereidenne pukeutuvan juoksutrikoisiin: millä alalla työskentelette ja millä seudulla?

Aika kummalta vaikuttaisi jos vaikkapa rahoitusalalla asiantuntija tulisi asiakastapaamiseen juoksutrikoot yllään. Oikeastaan ainut ammattikunta, johon juoksutrikoot sopisivat, olisi joku liikunnan alan ammattilainen.

Vierailija
52/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään perseen esittely, päinvastoin. Täällä asiasta itkevät ovat ilmeisesti vain kateellisia, kun toiset ovat vähemmän estyneitä.

Vierailija
53/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa yhtään perseen esittely, päinvastoin. Täällä asiasta itkevät ovat ilmeisesti vain kateellisia, kun toiset ovat vähemmän estyneitä.

No en ole kateellinen, itsellni ei vain ikinä tulisi mieleen mennä pelkät legginssit jalassa yhtään minnekkään, hame tai mekko sen kanssa kuuluu olla. Näkyy paljon sellaisia, joilla pelkät leggarit ja sitten gina tricon pitkä perustoppi, mikä ei todellakaan peitä kuin puolet perseestä. Trikoot on vähän sama juttu

ap

Vierailija
54/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä näkee tosiaan paljon ihriksillä eli sellaisilla pullanaamaisilla läskeillä, ehkä ei laardit lylly niin voimallisesti kun on tiukkaa trikoota ympärillä. Samoin aikanaan läskeillä näki paljon legginssejä ja tunikayhdistelmää, ja vielä tissien alle sidottuna ns. tissivyö, jolla yrittivät luoda vaikutelmaa vyötäröstä. Ehkä läskit tykkää pukeutua mukavasti, jotkut osaavat tosin tehdä sen tyylikkäästi. Eri asia tietenkin ulkoilu- ja liikuntahommissa, mutta noista näkee, että eivät juuri sellaista harrasta.

Vierailija
55/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: Mukavuus. Ei kyllä hittoakaan kiinnosta kenenkään, etenkään jonkin av mamman mielipiteet mun vaatteistani. Toivottavasti sulle nyt tuli hyvä mieli, kuvitteletko tosissaan, että tämän aloituksen nähtyään kaikki lopettaa käyttämästä juoksutrikoita, hahhah! Käytän kahta kauheemmin.

Vierailija
56/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen estynyt kun en pysty pitämään luentoa juoksutrikoot jalassa. Eiköhän se kuitenkin ole ihan tervettä estyneisyyttä? Veikkaan, että ei hyvää tekisi uralleni moinen arki-asuvalinta.

Vierailija
57/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi,

painan 84kg ja suurimman osan ajasta kuljen juoksutrikoissa. Lisäksi jalassani on kyllä alkkarit, sukat ja kengät. Miksi tämä haittaa yhtään ketään?

Syy pukeutumiseeni on se, että kotosalla viihdyn mukavissa vaatteissa, töissä tulee kuuma, jos on esim. Farkut tai collarit minulla on fyysinen työ jossa täytyy vaatteiden joustaa. Lisäsäksi harrastan liikuntaa. Enkä näe syytä miksi en laittaisi urheiluvaatteita päälle jo aamulla, jos olen menossa salille, kävelylle, juoksemaan tai jumppaan illalla ja päivän aikana ei ole edustus menoa. Jos piipahdan julkisilla paikoilla asioimassa en ala vaatteita vaihtaa. Eli mulla voit nähdä trikoot, epäurheilullisen takin,( jonka alla tosi on tekninen paita ja urheluliivit) ja nahkakengät tms.(joiden alla urheulusukat) sitä et näe, että kassissani on juomapullo ja treenikengät. Ja tosiaan sellua löytyy, mut ei se piilottamalla poistu. Tutkimuskin sen osoittaa, että ihminen liikkuu ts. Kuluttaa enemmän, kun on joustavat kuteet päällä.

Laitathan linkin viittaamaasi tutkimukseen, jonka mukaan ihminen kuluttaa enemmän joustavissa vaatteissa.

Vierailija
58/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso perse on nyt muotia .

Vierailija
59/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Mä käytän juoksutrikoita vapaa-ajalla olin sitten menossa salille tai ruokakauppaan. Olen hoikka ja kiinteäkroppainen. Ne on mukavat ja suht siistit päällä.

Mutta en ikinä töihin niissä menisi.

Vierailija
60/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen näkee kilsan päästä onko liikuntaa harrastettu.