Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkät juoksutrikoot jalassa? En tajua tätä villitystä

Vierailija
15.04.2017 |

Ensin oli legginsit, ne oli ok jos oli hame tai mekko, pelkät leggarit jalassa lyhyemmän paidan kanssa oli ihan nou nou. No nyt ne on keksineet, että urheilutrikoissa voi kulkea julkisesi ilman mitään pepun päällä. Harva näistä tyypeistä on ikinä urheillut, yhdellä oli korkkarit, juoksutrikoot ja biletoppi. Eipä paljoa eroa pelkistä leggareista.
On tietysti tyyppejäkin jotka ihan selvästi olleet urheilemassa kun muutkin kuteet on urhailuvaatteita.

Mikä villitys tää nyt on? Ihmiset haluaa näytellä persettään vai? Mä en TAJUUUU

Kommentit (298)

Vierailija
21/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä käytän niitä ihan vapaa-ajallani, saatan mennä kouluun ne jalassa, kun menen salille loppupäivästä tai käyn pikaisella kauppareissulla . Ymmärrän tuohtumuksen, jos materiaali on todella ohutta, että kaikki näkyy läpi. Itse käytän paksuja trikooja ja niiden kanssa pitkiä paitoja peittääkseni pepun. Ja ps. en ole tietääkseni mikään sotanorsu sillä BMI on jtn 19 luokkaa. q:

Vierailija
22/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ei ole mitään eroa siihen jos olisi kireät farkut.

No kyllä ne farkut on sentään vähän paksumpaa ja peittävämpää materiaalia. Ei niitä kireitä farkkujakaan tietenkään ihan kaikkien tarvitsis jalkaansa laitta.

Kankaan paksuus ei peitä muotoja, no kamelinvarpaan peittää. Siinä olen ssamaa mieltä että kaikkien ei kannattaisi muotojaan esitellä.

Ei kangas muotoja peitä, mutta jos edes ne alushousujen rajat ja saumat peittäisi. Ne kun paistaa ohuemmista trikoista läpi rumasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutrikoot on mukavat jalassa, mutta niin on vaikka kapealahkeiset collegehousutkin, tai verkkarit (näit myös nykyään saatavilla ihan pilllimallina, niin ei ole siitä kiinni). Mutta trikoita käytetään kun halutaan esitellä pyllyä. Tarpeeksi napakoilla trikoilla saa aika hyvin nostettua pyllyä ja litistettyä reisiä. Eli perseen esittelyä trikoilla haetaan.

Vierailija
24/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä ne farkut on sentään vähän paksumpaa ja peittävämpää materiaalia. Ei niitä kireitä farkkujakaan tietenkään ihan kaikkien tarvitsis jalkaansa laitta.

Kankaan paksuus ei peitä muotoja, no kamelinvarpaan peittää. Siinä olen ssamaa mieltä että kaikkien ei kannattaisi muotojaan esitellä.

Ei kangas muotoja peitä, mutta jos edes ne alushousujen rajat ja saumat peittäisi. Ne kun paistaa ohuemmista trikoista läpi rumasti.

Kannattaisikin käyttää juoksutrikoita ilman alushousuja, mutta silloin niitä pitäisi vaihtaa useammin.

Vierailija
25/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin rumasti?

Vierailija
26/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kamalaa jos on pelkät juoksutrikoot eikä kenkiä, sukkia saati yläosaa. En minäkään tykkäisi jos joku tulisi siinä "asussa" töihin. 

Vierailija
27/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kun leggingsit on haukuttu ihan no no -vaatteeksi, niin mikä ero näihin on? Kalsarit mitkä kalsarit. Ei voi juoksutrikoissa julkisilla paikoilla liikkuva mossottaa muiden leggareiden käytöstä kun itse näyttää ihan samalta.

Vierailija
28/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvä vartaloisella naisella urheilupöksyt on kaunista.

Vierailija
29/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä vois sanoo että todella hyvä muoti ilmiö. 👅

Vierailija
30/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän melkein aina juoksutrikoita. Teen töitä kotona, loppuajan touhuan lasten kanssa. En todellakaan ala tekemään kumpaakaan farkuissa tai mekoissa, joita muutoin kyllä tykkään pitää. En vaihda vaatteita käydessäni asioilla (ruokakauppa, työhöni liittyvät ostokset, postireissut). Toki silloin, jos menen virallisemmille asioille (pankki, yritystapaamiset) tai vaikka miehen kanssa syömään. Enkä kyllä toisaalta yhdistä trikoisiin myöskään korkkareita tai biletoppeja, kuljen meikittä ja tukka ponnarilla. 

Vierailija
31/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä vois sanoo että todella hyvä muoti ilmiö. 👅

Exhibitionisti keskustelussa miehet sanoi, että miehillä juoksutrikoissa ottaa herkästi eteen. Pitäkää siskot silmät auki!

Vierailija
32/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ja jos näitä käytettäisi edes pelkästään vapaa-ajalla, mutta kun ne juoksutrikoot jalassa lähdetään töihinkin. Ja todellakin ne on ne persevimmät ja reitevimmät, jotka näitä käyttää. Kai ne kuvittelee näyttävänsä sporttisilta ja tiukkojen trikoiden puristavan röllykät kiinteän näköisiksi. Totuus nyt kuitenkin on se että läski ei lihakseksi muutu, edes kompressiotrikoihin ahtautumalla.

Apua. Oikeastiko jossain työkaverit ilmestyvät juoksutrikoissa töihin?

Ihan oikeasti. Ei meillä mitään virallista pukukoodia työpaikalla ole, mutta lähtökohtana kuitenkin siisti, ei paljastava pukeutuminen. Parin miellestä mielestä juoksutrikoot täyttää kriteerit. Useimpien mielestä onneksi ei.

Huh. Tosin omat työkaverini lähinnä 30-50-vuotiaita miehiä ja voisi olla aika hupaisaa, mikäli ilmestyisivät pääsiäisen jälkeen töihin juoksutrikoissaan.

Vierailija
33/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän villityksen vuoksi käyn joka päivä xxl:ssä katselemassa herkkuperse myyjiä.

Vierailija
34/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä juoksutrikoits julkisilla paikoilla, ellei tule treeneistä, ole menossa treenaamana, jos ei ole lenkillä. Pikaisesti lähikaupassa voi pyörähtää huonommat vaatteet päällä.

Mun mielestä se näyttää typerältä, kun ihmiset liikkuu kaupungilla urheiluvaatteet päällä, ilman että on mitään aikomusta mennä urheilemaan. Mua hävettää vähän käydä lähikaupassa trikoot jalassa lenkin jälkeen.

T. N20

Mistä sä tiedät kuka on menossa urheilemaan/tulossa urheilemasta? Itse kuljen aina urheiluvvatteissa, koska urheilen aamuin illoin. Mutta sitä varmaan harva arvaa, sillä olen pullukka.

Vierailija
35/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

painan 84kg ja suurimman osan ajasta kuljen juoksutrikoissa. Lisäksi jalassani on kyllä alkkarit, sukat ja kengät. Miksi tämä haittaa yhtään ketään?

Syy pukeutumiseeni on se, että kotosalla viihdyn mukavissa vaatteissa, töissä tulee kuuma, jos on esim. Farkut tai collarit minulla on fyysinen työ jossa täytyy vaatteiden joustaa. Lisäsäksi harrastan liikuntaa. Enkä näe syytä miksi en laittaisi urheiluvaatteita päälle jo aamulla, jos olen menossa salille, kävelylle, juoksemaan tai jumppaan illalla ja päivän aikana ei ole edustus menoa. Jos piipahdan julkisilla paikoilla asioimassa en ala vaatteita vaihtaa. Eli mulla voit nähdä trikoot, epäurheilullisen takin,( jonka alla tosi on tekninen paita ja urheluliivit) ja nahkakengät tms.(joiden alla urheulusukat) sitä et näe, että kassissani on juomapullo ja treenikengät. Ja tosiaan sellua löytyy, mut ei se piilottamalla poistu. Tutkimuskin sen osoittaa, että ihminen liikkuu ts. Kuluttaa enemmän, kun on joustavat kuteet päällä.

Vierailija
36/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten ne juoksutrikoot erosivatkaan leggingseistä?? Onhan leggingsejäkin eri vahvuisia, mutta siltikään ne eivät ole hyväksytyt, etenkään ilman pitkää paitaa.

Meilläkin töissä jotkut käyttää noita urheilutrikoita ja lyhyttä paitaa...

Vierailija
37/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juostessa ainakin juoksutrikoot ovat todella mukavat. Miehenä suhtauduin ennakkoluuloisesti niihin, mutta rohkenin kerran kokeilla ja paluuta ei ole. Trikoot + shortsit on vielä jopa ihan tyylikäs yhdistelmä, eikä pippeli pullota häiritsevästi. Mukavuudessa trikoot ovat aivan eri tasolla kuin jotkin lepattavat verkkarit. Trikoot urheiluun ja kauppaan sitten farkuissa.

No mutta eikö miehet voisi alkaa kulkea myös kaupungilla kauppareissusta business-tapaamiseen tuossa trikoot-shortsit-combossa?

Vierailija
38/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Kyllä kyseessä on juurikin tuo perseennäyttämisvimma. Yleensä nämä ovat vieläpä jotain hyvin muhkeakoipisia (suomeksi ylipainoisia) isopeppuisia tylleröitä, jotka kuvittelevat olevansa kovinkin seksikkäitä tekoripsissään ja kilo pakkelia naamassa. Lähinnä herättää naurun tyrskähdyksiä seurata eläkeläisten ilmeitä bussipysäkillä kun peppupylleröt lyllertää ohitse. 

Näin se varmaan on, että näyttämisen halua se on, eikä siinäkään aina mitään pahaa ole. Tässäkin asiassa tosin pätee, että hyvällä kropalla voi laittaa päällensä lähes mitä tahansa, ja ylipainoisemman kannattaa pari kertaa miettiä, vetääkö ne kaikkein vartaloa myötäilevimmät trikoot vai sittenkin jotain muuta.

Vierailija
39/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä juoksutrikoot muuten kuin urheilussa on hieman pyöreällä samoin kuin n. 5 vuotta sitten muodissa olleet freddy-housut oli pyllyttömillä ylilaihoilla.

Vierailija
40/298 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako 95/65/95 käyttää trikoita?

Näyttääkö sotanorsulta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä