Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitin huudon huutonetissä. Mitä nyt tapahtuu?

Vierailija
23.03.2006 |

Soitanko minä huomenna myyjälle vaionko myyjä ruukannut ottaa yhteyttä vai miten?

T. Ekaa kertaa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan soita, vaan laita nyt heti sähköpostia ja kysy myyjältä tilinumeroa, johon voit huutosi maksaa.

Huudon maksettuasi voit laittaa vielä meiliä, et olet maksanut kohteen, jolloin myyjä tietää tarkkailla tiliään ja pystyy nopeasti postittamaan tuotteen sinulle.

Mulle on kerran yksi ostaja soittanut ja täytyy myöntää, et olin jokseenkin vaivaantunut puhelimessa. Tän kerran jälkeen poistinkin puhelinnumeroni huutonetin tiedoista. Paljon helpommin asiat hoituu sähköpostilla.

Vierailija
2/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo vaan, että ei ollut linkkiin viittaavaakaan mun tekstissä :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole kukaan soittanut, mutta tekstiviestillä on muutamat kyselleet tietoja. Ja kyllä on naurettavaa, mutta mua ärsyttää tekstareilla viestitellä varsinkin kun kyse on jostain parin euron tavarasta. Menee vähän idea mun mielestä siinä mielessä, että itse käytän huutonettiä just sen takia, että on ilmainen. Toinen syy, paljon helpompi kirjoittaa kuin jotain tekstaria kun kumminkin joutuu koneella istumaan, että muistaa edes mistä on kyse...

Ja kertokaa missä tässä on joku linkki?!!!

Vierailija
4/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen poistanut puhelinnumeroni huuto. netistä juuri siksi, että en tykkää siitä, että joku soittelee. Eikä ne tekstiviestitkään mitään ilmaisia ole. Paljon helpompi hoitaa asiat sähköpostilla.

Kerran tosin sain palautteen (oli positiivinen), mutta siinä luki jotenkin näin " vaikka en tykkääkään hoitaa asioita pelkästään sähköpostilla .." . Itse ainakin koen sähköpostin paljon mielekkäämmäksi, koska myyn melko paljon niin inhottavampi olisi koko ajan soitella ihmisille. Muutenkaan en tykkää vieraiden ihmisten kanssa jutella puhelimessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä