Mitä tekisit, jos olisit 140 kiloinen?
Kommentit (8)
pelkäisin kuolemaa
kokisin toivottomuutta
niinkuin nyt satakiloisenakin...
Minä olin raskauden alussa tasan satakiloinen, nyt viikolla 28 olen vieläkin satakiloinen. Eli perhana, tässähän suorastaan laihtuu :)
Laihduttaisin normaalipainoon ruokavalion ja liikunnan avulla.
Tuon kokoiset naiset kulkevat mustien miesten perässä. Tekisin varmaan itsarin tuossa painoluokassa. Yöks!
Se oli todella suuri järkytys kyllä jos yht' äkkiä tulis tuo vajaa 90kiloa lisää (nyt painan 55kg ja on just sopiva).
-Pelkäisin et saisin jonkun sairauskohtauksen, koska säälisin niitä ambulanssi kuskeja jotka joutuis kantaa mun ruhoa.
-En kestäis katsoa itseäni peilistä.
-Ja yäks jos joutuisin tollasen massan kanssa pyörimään petiin jonkun ukon kanssa, säälittää jo valmiiks sitä äijä rukkaa.
-Entäs vaate ostokset, hmmm masentaa.....
-Tai talo missä ei ole hissiä.... Sydäri viimeistään kolmannessa kerroksessa.
-Perseen pyyhkiminen olis varmaan kans aika fantsuu.
-Uimahalli ja ranta olis varmaan pannassa paitsi jos haluisin käydä läjäyttämässä pommin altaaseen.
Vierailija:
-Ja yäks jos joutuisin tollasen massan kanssa pyörimään petiin jonkun ukon kanssa, säälittää jo valmiiks sitä äijä rukkaa.
Tuskin olisit sen kanssa sänkyyn asti päässyt, jos sitä haittaisi kilot.
ja nyt olen siitä saanut melkein 30kg pois, eli melkein lähtöpainossa ollaan, ja uuden raskauden pahoinvointi tiputtaa painoa entisestään, sillä en voi syödä isoja määriä :) *ylpee itsestään*