Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi viikolla ihastukselle sähköpostia. Jännittää. Mitä mieltä viestistä?

Vierailija
14.04.2017 |

Ensi viikolla sen teen viimein. Silloin voi käydä niin että joudun virallisessa asiassa soittamaan hänelle. Mutta todennäköisesti niin ei käy, emmekä ehkä näe pitkään aikaan. Siksi ajattelin sähköpostia. Minulla on kaksi vaihtoehtoa:

A) Hei! Ei olla nähty vähään aikaan, mitä kuuluu? Olet ihana!

Tämän vaihtoehdon lähetän, jos emme nyt näe.

B) Hei! Oli ihana nähdä! :) Mitä kuuluu?

Tämän lähetän, jos törmäämme ja moikkaamme.

Mitä mieltä näistä? Enempää tekstiä ei vaan synny. Hän tietää minut kyllä, uskon ettei viesti tule yllätyksenä.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä molemmat vaihtoehdot on just hyviä! Se viesti saakin "huokua" ihastumista ja tuollaista hieman "teinifiilistä", koska sitähän se ihastuminen just on. Mä oon itse 48 vuotias nainen ja kun viime joulukuussa tapasin "elämäni rakkauden" niin meidän viestit oli täynnä tuollaista "olet ihana"-tekstiä (ja on edelleenkin).

Vierailija
22/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 28v, mies viisikymppinen. Ettei ihan teinejä olla enää, ei. Meillä on sellaista leikkimielistä muutenkin, miksi en olisi pikkutyttö? Ainakin mun ajatukset häntä kohtaan tulee selviksi. Ap

Aika raju ikäero, sinähän voisit olla vaikka hänen lapsensa. Oletko nyt miettinyt tätä ihan loppuun asti kuitenkaan? Tiesitkö että viisikymppisellä ei ole tavatonta että on jo erektio-ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää sille varatulle lääkärimiehelle? Vai onko teitä hulluja enemmänkin täällä. Tyhmä kysymys, tietenkin teitä on.

Vierailija
24/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kyllä että jättäisin sanan ihana pois. Kysyisin vaan mitä kuuluu. Mutta hän ei siitä ehkä osaa ajatella, mitä minulla on mielessä ;) Ehkä kuitenkin jätän sen pois. Mutta muotoilen viestiä vielä uudestaan. Ap

Vierailija
25/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään ap, kuinka kauan olet viestiesi sisältöä miettinyt? Oletko tosissasi niiden kanssa...? :D Juu, jos olet teini, niin viestit ovat varmaan ihan ookoo, mutta muuten, noh, ne ovat niin kuin joku jo kirjoittikin, hieman säälittäviä. Vaihtoehto B on vähemmän säälittävä, mutta se A on kuin alakouluikäisen kynästä. Jos kerran niin aikuinen olet, niin laita nyt vaikka kahville kutsua tai jotakin ehdotusta tilanteen eteenpäin viemiseksi. Ja jos sieltä vastausta tulee, niin lue se ja vastaa/soita pojalle, älä jää kikattelemaan tilanteelle.

Vierailija
26/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies lääkäri?

Vierailija
27/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou! Sillä bimbolla joka ihastui lapsettomuushoidot tehneeseen lääkäriin on uusi stalkkauksen kohde :( Joku työkaveri? Erikoistunut viisikymppisiin varattuihin miehiin?

Vierailija
28/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on, flirttiä pitkään. No voi ei, kun ei saa olla yhtään teini! Ei edes ihastuneena :) Ap

Vierailija
29/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 28v, mies viisikymppinen. Ettei ihan teinejä olla enää, ei. Meillä on sellaista leikkimielistä muutenkin, miksi en olisi pikkutyttö? Ainakin mun ajatukset häntä kohtaan tulee selviksi. Ap

Joo, on se kiva olla ihastunut. Oletko neitsyt vielä? Mitäs meinasit setämiehen kanssa puuhastella, jos hänet saat? Leikittekö jotakin roolileikkiä vaikka niin, että sinä olet siinä ujo pikkutyttö ja setämies on vanhempi kokenut setä, joka käskee ja sinä tottelet? Vai mitä ajattelit? Onhan tuossa tietenkin sille setämiehelle ainesta vaikka mihin, mutta kuinka kauan? Jep, naurettavaa...

Vierailija
30/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko sama joka stalkkasi sitä lääkäriä?

Vierailija
31/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se naimisissa?

Vierailija
32/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, mitä jos keskittyisit siihen raskauteesi ja omaan mieheesi? Älä jahtaa lääkäriäsi, äläkä työkaveriasi (pomoasi? ) Ne 50-kymppiset ukot flirttaa, mutta älä heti retkahda.

Vierailija
33/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä molemmat vaihtoehdot on just hyviä! Se viesti saakin "huokua" ihastumista ja tuollaista hieman "teinifiilistä", koska sitähän se ihastuminen just on. Mä oon itse 48 vuotias nainen ja kun viime joulukuussa tapasin "elämäni rakkauden" niin meidän viestit oli täynnä tuollaista "olet ihana"-tekstiä (ja on edelleenkin).

Ehkä siinä vaiheessa kun juttu on jo molemmille selvä, mutta työkaverille joka ei tiedä ihastumisestasi niin ehkä ei ole paras lähestyminen.

Vierailija
34/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä raskaana oleva nainen 28v se jahtaa kaikkia muita, paitsi sitä omaa miestä. Mitä sitten kun maha tulee tielle?

Vierailija
35/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata käyttää sanaa ihana. Ihqu on parempi.

Vierailija
36/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä.

Vierailija
37/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti neuvolassa puututaan tämän naisen ongelmiin.

Vierailija
38/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin siis puuttuisivat? Mä nautin seksistä raskaanakin, harmi että se on teille ongelma :) Ap

Vierailija
39/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se paljastui, olet se sama hullu. Voi lapsi raukkoja...

Vierailija
40/59 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee ja pettää miestään ja vielä raskaana. Eikä tunne siitä huonoa omaatuntoa. Lähentelee lääkäriään ja työkaveriaan surutta. Eiv...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän