Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "iskisin" noin viisikymppisen varatun naisen?

Vierailija
14.04.2017 |

Vinkkejä tänne, kiitos! Hän on erittäin kaunis ja ihana tapaus...en ole eläissäni ollut näin rakastunut keneenkään. En vain pysty unohtamaan häntä; hän on elämäni rakkaus. Mulle kävisi salasuhde tai tapailusuhdekin, jopa ystävyys/kaveruus, jossa läheisyyttä. Help!

T. Nuorempi & rakastunut

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hyvin tunnet hänet? Mistä tiedät iän? Oletko reilusti nuorempi?

Vierailija
22/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä viisikymppinen nainen näyttää? Kuulostaa epätodennäköiseltä että olet rakastunut viisikymppiseen. Minkä ikäinen itse olet ja miksi et ole naimisissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hyvin tunnet hänet? Mistä tiedät iän? Oletko reilusti nuorempi?

En tunne todellisuudessa varmaankaan kovin hyvin tai syvällisesti, mutta riittävän hyvin tietääkseni, että hän on aivan upea ihminen kaikilla tavoin. Kieltämättä ihastumisessani on ollut paljon sellaista aika "perinteistä" viehtymystä fyysiseen olemukseen ja kauneuteen myös. Iän (suunnilleen) olen päätellyt tietyistä hänen kertomistaan seikoista. Luulin häntä aluksi huomattavasti nuoremmaksi. Olen nuorempi itse; tosin en varmaankaan enempää kuin noin 12-15 vuotta nuorempi.

Vierailija
24/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä viisikymppinen nainen näyttää? Kuulostaa epätodennäköiseltä että olet rakastunut viisikymppiseen. Minkä ikäinen itse olet ja miksi et ole naimisissa?

Hän on todella harvinaislaatuisen upea, älykäs, tyylikäs, seksikäs brunette ja hänellä on erittäin kauniit silmät ja hymy. Voisin suunnilleen hukkua niihin hänen hypnotisoivan ihastuttaviin silmiinsä. Ikääni en tässä tarkkaan halua kertoa, mutta sen voi suunnilleen päätellä aiemmasta viestistäni. Olen itse eronnut...valitettavasti ja hyvinkin ns. "pätevistä" syistä (niitä tarkemmin avaamatta tässä).

Vierailija
25/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereitako olette?

Vierailija
26/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös oon 5-kymppinen ja mulla on selsisuhde itseäni vanhemman miehen kanssa, koska kotona ei ole ollut vuosiin läheisyyttä eikä seksiä. Lähde lounaalle hänen kanssaan ja varavasti edeten haistelet mikä tilanne on. Edessä voi olla useita lounaita rai tapaamisia ennen kuin tstäväasteelta edetään mihinkään.

Niin ja vaihdevuosista ei tietoakaan. Menkat tulevat säännöllisesti.

Vierailija
27/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastuksesi kanssa samaa ikäluokkaa ja voin sanoa, etten ikinä  voisi kuvitella seurustelevani itseäni  huomattavasti  nuoremman miehen kanssa. Nykyistä miestäni en pettäisi tai jättäisi, eikä mikään salasuhde kiinnosta pätkän vertaa.

Vierailija
28/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, kerranhan täällä eletään! !

Vierailija
29/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentele luulevasi naista nuoremmaksi kuin mitä se on. Ei liikaa mutta niin että luulet sen olevan sua viisi vuotta vanhempi jos se on 15. Tiedän naisen joka on vietelty noin tosin naista kiihotti se että se tiesi miehen huijaavan häntä. Nainen kun tykkäsi pahoista pojista jotka on valmiita menemään miten pitkälle vaan saadakseen haluamansa. Voi olla että sun ihastukseesi tämä ei tehoa...

Vierailija
30/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viiskymppisenä vielä tule vaihdevuodet! Omassa suvussani naisilla on alkanut menopaussi noin kuusikymppisinä. Jos elämäntavat on kunnossa, ei polta eikä käytä liikaa alkoa, vaihtarit ei ala vielä niin nuorena.

N.41

Vaihdevuodet voi alkaa jo alle 40v.

Vierailija
31/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi iskisit viisikymppisen? Ei noin vanhan kanssa voi enää harrastaa seksiäkään.

Vierailija
32/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on todella harvinaislaatuisen upea, älykäs, tyylikäs, seksikäs brunette ja hänellä on erittäin kauniit silmät ja hymy. Voisin suunnilleen hukkua niihin hänen hypnotisoivan ihastuttaviin silmiinsä. Ikääni en tässä tarkkaan halua kertoa, mutta sen voi suunnilleen päätellä aiemmasta viestistäni. Olen itse eronnut...valitettavasti ja hyvinkin ns. "pätevistä" syistä (niitä tarkemmin avaamatta tässä).

Ei teidän ikäeronne suuri ole. Joten ei tuossa mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
33/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi iskisit viisikymppisen? Ei noin vanhan kanssa voi enää harrastaa seksiäkään.

Naisethan pystyvät seksiin koko elämänsä murrosiän jälkeen. Miehillä taas lakkaa ottamasta eteen, joten eivät enää pysty.

Vierailija
34/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa että noi salasuhteeseen kannustavat kommentit saa noin paljon ylänuolia..

Vierailija
35/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla täällä aiemminkin hehkuttanut nainen. Ei heteronaisesta lepakkoa saa tekemälläkään.

Vierailija
36/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mutta ei kiitos. Rakastan edelleen miestäni, jonka kanssa olen ollut yhdessä teinistä asti. Saan häneltä kaiken, mitä tarvitsen ja haluan, joten ei kiinnosta pätkääkään mikään toinen mies, salasuhde tai muukaan.

Vierailija
37/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkajaisiksi riippuu varmaan paljon siitä kuinka paha naisen ikäkriisi on ja kuinka huonossa parisuhteessa on ja kuinka kokematon on. Kyllä. Moni tuon ikäinenkin voi olla todella kokematon. Todellakaan ei kannata panna sen varaan että saat jonkun "opettajan" siitä sänkyysi tai että perheellinen osaisi flirttailla itsevarmasti ja käydä treffeillä.

Vierailija
38/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen paljon tämä ketju on saanut yläpeukkuja ja kannustusta. Vertaan siis siihen ketjuun jonka itse aloitin kertomalla että olen rakastunut hyvän ystäväni vaimoon. Miten tämä eroaa siitä? Se että nainen on varattu ja 50? Joo, bro code, mut silti.

Vierailija
39/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen paljon tämä ketju on saanut yläpeukkuja ja kannustusta. Vertaan siis siihen ketjuun jonka itse aloitin kertomalla että olen rakastunut hyvän ystäväni vaimoon. Miten tämä eroaa siitä? Se että nainen on varattu ja 50? Joo, bro code, mut silti.

En tiedä mitä siinä oli mut ap ei halua ainakaan rikkoa naisen liittoa. Jos pettäminen ei koskaan paljastu kenellekään, onko sitä edes oikeastaan tapahtunut.

Vierailija
40/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, mutta ei kiitos. Rakastan edelleen miestäni, jonka kanssa olen ollut yhdessä teinistä asti. Saan häneltä kaiken, mitä tarvitsen ja haluan, joten ei kiinnosta pätkääkään mikään toinen mies, salasuhde tai muukaan.

Ap on nainen, käsitin. Eipä se asiaa muuta tosin, päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi