Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "iskisin" noin viisikymppisen varatun naisen?

Vierailija
14.04.2017 |

Vinkkejä tänne, kiitos! Hän on erittäin kaunis ja ihana tapaus...en ole eläissäni ollut näin rakastunut keneenkään. En vain pysty unohtamaan häntä; hän on elämäni rakkaus. Mulle kävisi salasuhde tai tapailusuhdekin, jopa ystävyys/kaveruus, jossa läheisyyttä. Help!

T. Nuorempi & rakastunut

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että läheskään kaikki eivät halua olla nuoremman kanssa, koska se korostaa omaa ikää.

Vierailija
42/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole selvää, että naisen voi iskeä jos hänen suhteensa on huono ja hän on valmis eroamaan. Ei ole kovin ihana ihminen jos salasuhteeseen suostuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä mä saisin itselleni viis vuotta nuoremman miehen? Meillä oli joskus juttua mutta kaatu siihen et se oli sillon alaikänen.

N26

hyi sinua. häntä kiinnostaa enemmän oman ikäiset

Vierailija
44/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ei tuossa iässä se 10- vuotta ole enää niin suuri ikäero, että siinä voisi kuvitella olevansa nuorukainen tai mikä onkin.

Kuullostaa minulta haavelulta.

Saavuttamaton on kiinnostavampi.

Vierailija
45/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen paljon tämä ketju on saanut yläpeukkuja ja kannustusta. Vertaan siis siihen ketjuun jonka itse aloitin kertomalla että olen rakastunut hyvän ystäväni vaimoon. Miten tämä eroaa siitä? Se että nainen on varattu ja 50? Joo, bro code, mut silti.

En tiedä mitä siinä oli mut ap ei halua ainakaan rikkoa naisen liittoa. Jos pettäminen ei koskaan paljastu kenellekään, onko sitä edes oikeastaan tapahtunut.

Mun mielestä toi on pahempi. Salasuhde siis. Ennemmin kerron mun kaverille, että nyt kävi näin, ja pöytä on puhdas. Tuo on moraalitonta paljon enemmän. Tää on siis vaan mun mielipide. T: Mies joka on rakastunut ystävänsä vaimoon.

Vierailija
46/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä mä saisin itselleni viis vuotta nuoremman miehen? Meillä oli joskus juttua mutta kaatu siihen et se oli sillon alaikänen.

N26

hyi sinua. häntä kiinnostaa enemmän oman ikäiset

Tässä yks päivä kehui kuinka olen kaunistunut siitä kun tapailtiin. :)

N26

Vierailija
47/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen paljon tämä ketju on saanut yläpeukkuja ja kannustusta. Vertaan siis siihen ketjuun jonka itse aloitin kertomalla että olen rakastunut hyvän ystäväni vaimoon. Miten tämä eroaa siitä? Se että nainen on varattu ja 50? Joo, bro code, mut silti.

En tiedä mitä siinä oli mut ap ei halua ainakaan rikkoa naisen liittoa. Jos pettäminen ei koskaan paljastu kenellekään, onko sitä edes oikeastaan tapahtunut.

Mun mielestä toi on pahempi. Salasuhde siis. Ennemmin kerron mun kaverille, että nyt kävi näin, ja pöytä on puhdas. Tuo on moraalitonta paljon enemmän. Tää on siis vaan mun mielipide. T: Mies joka on rakastunut ystävänsä vaimoon.

Ideaalitilanteessa haluaisin toki naimisiin sen naisen kanssa ja jopa perheen hänen kanssaan sekä pelata ns. avoimin kortein. Mutta en haluaisi rikkoa hänen liittoaan missään tapauksessa. Eri asia olisi se, jos hän päätyisi jostain muusta syystä eroon miehensä kanssa.

Vierailija
48/49 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan kysyminen taitaa olla järkevin....

Voihan niitä kiinnostaa kolmen kimppa? Ei sellasta erikseen huudella missään, osuu kohdalle jos osuu

Vierailija
49/49 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se elää menetettyä nuoruuttaan niin isket kuin se olisi nuori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi