Lue keskustelun säännöt.
VOIKO 1 1/2 VUOTIAALLE ANTAA MAITOA JOS TÄMÄ HERÄÄ YÖLLÄ?
Kommentit (3)
aika monet tuon ikäiset juo maitoa edelleen öisin, ainakin välillä.
Oma 1v5kk saa myös yömaitoa silloin tällöin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun lapsi lopetti yösyömiset 4,5kk iässä.
IHAN MITÄ VAAN TAHTOO SYÖDÄ/JUODA.
ANNA KOKISTA