Lue keskustelun säännöt.
APUA!! Uskallanko antaa lapsille??
17.03.2006 |
Avaamaton possupihvipakkaus, vimmeinen käyttöpäivä 15.3. eli toissapäivänä.
Vieläkö voi paistaa ja syödä? Saksalaista lihaa näyttää olevan...
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta en enää tänään, enkä varsinkaan lapsille.
kai ne nyt vois käyttää :-(
-ap