TIESITKÖ, ETTÄ SALKKAREIDEN SANNI (NAYTTELIJÄ KERTTU RISSANEN) polttaa tupakkaa?
Oli nähty polttamassa. Iltalehdessä oli kuvakin.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Revin Kertun julisteet seiniltä ja vaihdoin tyttäreni nimen Kertusta KukkaMaariaksi.
Tuhosin kaiken mikä voi muistuttaa minua Kertusta. Minulle häntä ei ole enää olemassa.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Kuka viitsii polttaa enää? Pohjasakka? Meidän töissä ei kukaan. Joskus humalassa joku ehkä.
Olikohan se juonut Alkoholiakin? Ei kai...
En tiennyt. Mutta sen tiesin että Kertulla on aivan uskomaton vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Kuka viitsii polttaa enää? Pohjasakka? Meidän töissä ei kukaan. Joskus humalassa joku ehkä.
Meillä firman Toimitusjohtaja polttaa tupakkaa. Mitäs siihen sanot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä firman Toimitusjohtaja polttaa tupakkaa. Mitäs siihen sanot.
Mieheni ToimitusJohtaja polttaa 3ea eri tupakkaa. T:ToimitusJohtajan vaimo
Vierailija kirjoitti:
No hui kamalaa.
On kyllä todella järkyttävää! Onneksi ei ole alkoholisti eikä käytä hamppua, kokaiinia, amfetamiinia yms.
Paremmassa piireissä käytetään.
Hyvä luoja! Kohta varmaan kuullaan että söi siellä ravintolassa lihaakin!
Tupakka kahvin kanssa ja ruoan jälkeen ymmärrän.
Mutta että joku kaataa liuotinaineita sisäänsä ja tuhoaa aivonsa ja sisuskalunsa sillä!
Tiesin kertulla olevan erittäin märkä pil lu.
Niin? Suomi on vapaa maa ja myös naiset saavat polttaa tupakkaa jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt. Mutta sen tiesin että Kertulla on aivan uskomaton vartalo.
Monilla tupakoitsijoilla on. Tupakka korvaa napostelun ja pitää hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mitä sitten? Aika moni polttaa tupakkaa.
no hyi hemmetti mikä röökihoro. ei tarvitse sitten hänenkään naamaa enää katsella.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Suomi on vapaa maa ja myös naiset saavat polttaa tupakkaa jos siltä tuntuu.
t. tupakoiva pubiruusu
Revin Kertun julisteet seiniltä ja vaihdoin tyttäreni nimen Kertusta KukkaMaariaksi.
Tuhosin kaiken mikä voi muistuttaa minua Kertusta. Minulle häntä ei ole enää olemassa.