Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkot kiinni seuraavat 4 päivää :O

Vierailija
14.04.2017 |

Voihan perhana! Mun piti huomenna käydä ostamassa ruokajuomat pääsiäispöytään kun eihän lauantai mikään pyhäpäivä ole. Mutta just tarkistin huvin vuoksi niin eihän Alko edes ole auki huomenna :( argh!

Kohtalotovereita?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin meinasin jättää viiniostokset huomiselle, mutta kävin onneksi jo eilen kun oli alko matkan varrella.

Oletin myös että alkot olisivat huomenna auki.

Vierailija
2/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän luodaan loistavia markkinoita pimeän viinan ja viinin myyjille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama ._. noh, pitänee ostaa marketista jotkut hyvät oluet vaikka sitten, kyllähän olut sopii onneksi ihan hyvin lampaan kanssa.

Vierailija
4/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten holhouksen tarve on kaksijakoinen. 

Toisaalta huudetaan parveketupakonnin kieltämisen perään ja ollaan niin kuuliaisia asiassa kuin asiassa mm. pyöräilykypärät. 

Sitten kuin tämän kieltoyhteiskunnan seurauksena Alko on kiinni, niin jo on toinen ääni kellossa. 

Vierailija
5/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta huudetaan parveketupakonnin kieltämisen perään ja ollaan niin kuuliaisia asiassa kuin asiassa mm. pyöräilykypärät. 

Sitten kuin tämän kieltoyhteiskunnan seurauksena Alko on kiinni, niin jo on toinen ääni kellossa. 

Suomalaiset nauttii erityisesti muiden holhoamisesta. Parveketupakoinnin kielto on helvetin hyvä juttu jos ei itse tupakoi, samoin alkon kiinniolo ja rajoitukset, jos ei itse käytä.

Vierailija
6/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 litraa punkkua, olutta, pullo konjakkia ja lakkalikööriä.

Eikköhän noilla pärjää.

Vierailija
7/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen muistelin että alko ei ole tänään tai lauantaina auki, joten muistin ostaa punkut. On kyllä muutaman pääsiäisenä unohtunut. Kuinkahan pitkään vielä menee ennen kuin Alkon monopoli puretaan ja myynti vapautetaan sivistysmaiden tapaan?

Vierailija
8/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERRANEN AIKA MITEN KAUHEAA

Vierailija
9/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh, ärsyttää. Oli tarkoitus ostaa huomenna pullo viiniä ystävän syntymäpäiväjuhliin, mutta ei sitten. Olin myös olettanut, että huomenna olis normaalisti auki. Noh, ostan sitten kontin olutta, jos se kerran on parempi...

Vierailija
10/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki on vuodelta 1932. Ei tietenkään tarvitsisi päivitystä  ; ) 

Vierailija
11/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ostin 2 litraa kossua, 0,5 litraa Mojito snapster 30%, pullon cavaa, energiajuomia ja limonaatia. Vain juopotteluseura puuttuu, mutta menee nämä kai yksinkin.

Vierailija
12/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Kuten Pohjois-Koreassakin rajoitettu elämä on kauheaa.

Vierailija
13/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suljeppa koneesi. Sinun määräsi  on nyt tullut täyteen. Onko ok?

Vierailija
14/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saanko kysyä miksi ihmeessä alko on lauantaina kiinni kun ei ole mikään pyhäpäivä?? Olen ollut nyt töissä 48h putkeen ja enpä eilen kerennyt alkoon, ajattelin että kerkeää sen kuohuvan ja punaviinin hakea lauantainakin sunnuntain pääsiäisateriaa varten. Kyllä nyt ketuttaa aika reilusti tämä Suomen p*ska alkoholipolitiikka. Mietin jo että käviskö itärajan toisella puolella, mutta totesin että tuskin helpolla hyviä viinejä löydän. T-T

Vierailija
15/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan, että on välillä kiinni. Ärsyttää suomalaiset, kun pitää kitata viinaa terveytensä kustannuksella.

Vierailija
16/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh mä ostinkin kunnolla vodkaa niin riittää!

Vierailija
17/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistysmaissa aikuisen ihmisen sallitaan itse päättää milloin asioi alkoholia myyvissä liikkeissä ja saako ihmisnen tupakoida ostamansa asuntonsa parvekkeella kaikessa rauhassa.

Esimerkiksi Pohjois Koreassa ja Suomessa taitaa olla eri asia?

Vierailija
18/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset nauttii erityisesti muiden holhoamisesta. Parveketupakoinnin kielto on helvetin hyvä juttu jos ei itse tupakoi, samoin alkon kiinniolo ja rajoitukset, jos ei itse käytä.

Parveketupakoinnin kielto on helvetin hyvä juttu vaikka polttaa! Ainakin itsetuhoaminen vähenee kun joutuu könyämään ihan ulkomaailmaan. Harvemmin viina käryää naapurin nenään kuten moukkien rööki.

Tupakoinnin saisi kieltää. Olin tätä mieltä silloin kun vielä itsekin poltin. 15 vuotta meni, että pääsin irti. Nyt yli vuoden "kuivilla".

Vierailija
19/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistysmaissa aikuisen ihmisen sallitaan itse päättää milloin asioi alkoholia myyvissä liikkeissä ja saako ihmisnen tupakoida ostamansa asuntonsa parvekkeella kaikessa rauhassa.

Esimerkiksi Pohjois Koreassa ja Suomessa taitaa olla eri asia?

Sinä se tässä väärässä olet. Sinä haluat, että muut joutuvat tupakoimaan, koska sinäkin tupakoit. (passiivisesti) Koko tupakointi tulee kieltää. Heti.

Vierailija
20/78 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen viinani aina Tallinnasta. Sinne pääsee muuten näin pääsiäisenäkin. Alko kuskoon omille nilkoilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi