Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotin kivoja pääsiäisvapaita kaksin miehen kanssa

Vierailija
14.04.2017 |

Mies oli pari päivää pois ja suunnittelin tälle päivälle ruuat jälkiruokineen. Illaksi juustoja ja viiniä.

Eilen ajoin miehen auton ojaan. Lähti käsistä lumisella tiellä ja mies vaihtoi kesärenkaat,vaikka olin sitä mieltä ettei vielä pitäisi.

Sen jälkeen,kun oli selvää,että minä oon säikähdystä lukuunottamatta ok niin kävikin ilmi huoli autosta. Illalla sanoi jo selvemmin vähän vitsaillen,että auto on hälle tärkee.

Tänään suuttumus sai vallan,kun tankkikin oli liki tyhjä. Olin menossa juuri tankkaamaan,kun se haveri sattui. Siinä kun mut hinattiin ojasta ym niin bensaa kului lisää. Menin suoraan kotiin enkä uskaltanut enää ajaa lisää.

Nyt mies on vihainen ja huutaa. Tuntuu,että vain autolla on väliä ja minä tälläinen idiootti,joka en tankkaa ajoissa.

Se siitä kivasta pääsiäisestä.

En kehtaa muualla puhua harmiani niin kirjoitan tänne.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, mikä mies sulla. Ei tule muuttumaan, joten pidä ja kärsi, tai pakene.

Vierailija
2/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on tuollaisessa suhteessa, toistakymmentä vuotta. Ihan hirveää katsella vierestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että itse selvisit säikähdyksellä! Lähde vaikka kävelylle kuuntelemasta miehen huutoa.

Jos autolle ei käynyt mitään, niin mitäpä asiasta enää kiukkuamaan. Jos kävi, niin korjaamot on auki pääsiäisen jälkeen. Bensaa saa varmasti huoltoasemalta tänäänkin.

Vierailija
4/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesärenkaat, mies syyttäköön itseään.

Vierailija
5/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo mieheltä tyypillistä käytöstä? Ethän sinä sinne ojaan tahallasi ajanut ja veikkaan, että sama olisi voinut käydä miehelle itselleenkin.

Vierailija
6/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen syy. Kyllä auto voi lähteä käsistä,vaikka olisi kokenut kuljettaja. Muutama tieltä suistuminen liukkaalla, niin ei olla vielä vaihdettu. Kuurainen tie on liukas.  Pelko tuosta jää. Sympatiat ap:lle. Moni on vaihtanut takaisin talvirenkaat, myös etelässä. Ap, et ole ainoa, et todellakaan. Miehen syy, täysin.

Vierailija
7/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katseli kuvia,joita otin ja väittää,että olisi pitänyt saada auto pysäytettyä. Näkyy kai että renkaat on pyörineet.

En tiedä. Minä en saanut enkä osannut. Olin todella säikähtänyt ja vollotin siellä ojassa,kun ihmisiä pysähty auttaan. En ole ikinä ollut vastaavassa tilanteessa ja oon arka ajaan.

Vierailija
8/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on tärkeysjärjestykset kohdallaan.

Jätä se sika.

Vierailija
9/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinkysymys: jos et osaa lumisella tiellä ajaa autoa, jossa on kesärenkaat,niin miksi ihmeessä lähdit ajamaan?

Ei voi olla miehen syy, että tietoisesti otat riskin!

Laitatko miehen syyksi senkin, että korkokengillä kompastut mukulakivikadulla, jos mies ei ole erikseen kieltänyt sinua siellä kävelemästä?

Luonnollisesti olet jo kertonut miehelle, että maksat korjauskulut? Turha menettää bonuksia tuollaisen takia.

Vierailija
10/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olet itse kunnossa, hyvä ettei sinulle käynyt mitään. Harmi siihen päälle että suunniteltu mukava yhteinen pääsiäinen meni pilalle, koska miehesi on hemmetinmoinen törppö. Onko sinulla vielä fiilistä kokkailla edes itselllesi? Ota ainakin ne jälkkärit, juustot ja viini sen kunniaksi ettet vahingoittunut.

Miesten suhtautuminen autoihin on joskus käsittämätöntä. Minä olen joskus spinnannut talvella pääkallokelillä ja tuli kaiteesta pieni pusu auton kulmaan. Takanani ajanut rekka onneksi ehti pysähtyä sen sijaan että olisi törmännyt minuun, jolloin olisin saattanut esimerkiksi kuolla. Oma mieheni suhtautui asiaan ymmärtävästi ja oli iloinen että olen kunnossa. Miehen ystävä sen sijaan, joka näki auton heti kolarin jälkeen kun auto vietiin säilöön hänen työpaikalleen korjausta odottamaan, oli todella järkyttynyt että olin aiheuttanut tämän viiden sentin lommon meidän kolmen tonnin autoon. Hänestä se oli todella paha vaurio.

Vierailija
11/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ajokortiton mies ja autoilematon mies ihmettelee miksi naiset aina vaativat ajokorttia tai autoa. Usein on kuultu että ajokortittomuus on turnoff.

Pitäkää ne rallikuskinne :D

Kylläpä minua naurattaa ja olen vahingoniloinen. Tuollaista se autollisten elämä on.

Vierailija
12/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tietysti ajanut niin hienosti aikaisemmin, että teillä on kolarittomia vuosia niin paljon, että bonukset eivät pala?

Oikeasti miestä ottaa päähän, että oli vaihtanut kesärenkaat.  Miksi muuten läksit lumisateella ajamaan kesiksillä?  Moni ihminen kun säikähtää niin rupeaa huutamaan.

Vierailija
13/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap maksaa korjauskulut omista rahoistaan?

Vierailija
14/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kai ymmärrät kuitenkin itse, että syy ei todellakaan ollut sinun? Älä anna miehesi raivoamisen muuttaa sitä faktaa, että onnettomuus EI OLLUT sinun syytäsi. Miehelläsi ei ole oikeutta raivota sinulle, ei syyllistää sinua eikä aiheuttaa sinulle pahaa mieltä. Hänen pitäisi lohduttaa sinua, koska koit juuri jotakin todella pelottavaa, mikä varmasti jää mieltä vaivaamaan pitemmäksikin aikaa.

Jos tuollainen kohtelu on teillä tavanomaista, niin kannattaa kyllä harkita, kannattaako suhteeseen jäädä ellei mies suostu työstämään käyttäytymistään. Tuollainen tulee nimittäin vain vahvistumaan ajan myötä. Kohta saat raivoamista siitäkin, kun et osannut tuoda oikeaa vessapaperia, vaan toit just sitä kymmenen centtiä kalliimpaa. Ja muovikassistakin maksoit, kun unohdit ottaa kassin kotoa mukaan. Älä vaan ala uskoa, että tuollainen käyttäytyminen sinua kohtaan on jotenkin aiheellista ja oikeutettua.

Vierailija
15/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kai ymmärrät kuitenkin itse, että syy ei todellakaan ollut sinun? Älä anna miehesi raivoamisen muuttaa sitä faktaa, että onnettomuus EI OLLUT sinun syytäsi. Miehelläsi ei ole oikeutta raivota sinulle, ei syyllistää sinua eikä aiheuttaa sinulle pahaa mieltä. Hänen pitäisi lohduttaa sinua, koska koit juuri jotakin todella pelottavaa, mikä varmasti jää mieltä vaivaamaan pitemmäksikin aikaa.

Jos tuollainen kohtelu on teillä tavanomaista, niin kannattaa kyllä harkita, kannattaako suhteeseen jäädä ellei mies suostu työstämään käyttäytymistään. Tuollainen tulee nimittäin vain vahvistumaan ajan myötä. Kohta saat raivoamista siitäkin, kun et osannut tuoda oikeaa vessapaperia, vaan toit just sitä kymmenen centtiä kalliimpaa. Ja muovikassistakin maksoit, kun unohdit ottaa kassin kotoa mukaan. Älä vaan ala uskoa, että tuollainen käyttäytyminen sinua kohtaan on jotenkin aiheellista ja oikeutettua.

Kenen syy se sitten oli? Jos paikalle olisi osunut poliisi, niin sillekö olisi voinut kertoa, että vaikka ajoin, niin syyllinen on mieheni?

Kun autoa hinataan ojasta, ei bensaa kulu yhtään, koska hinattavan auton moottori ei ole käynnissä. Ihan en ymmärrä, miksi ihmeessä ap sai siinäkin tilanteessa bensaa kulutettua lisää.

Vierailija
16/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepas ajatuksella...

Ap:n mukaan mies on vaihtanut renkaat ojaanajon jälkeen kesärenkaisiin...

Vierailija
17/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, jotka antaa kohdella itseänsä miten tahansa, ja sitten on meitä, jotka eivät anna.

Vierailija
18/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro meille, että miksi ihmeessä auton moottori oli käynnissä, kun sitä hinattiin. Varmaan laitoit vielä käsijarrunkin varmuudeksi päälle?

Vierailija
19/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepas ajatuksella...

Ap:n mukaan mies on vaihtanut renkaat ojaanajon jälkeen kesärenkaisiin...

Epäselvästi ja epävarmasti kirjoitettu, ota tuosta selvää oliko kesärenkaat alla vai ei.

Vierailija
20/47 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut eivät hallitse autoa? Olkoon keli mikä hyvänsä / renkaat. Jos auto ei pysy hallinnassa, kannattaa olla ajamatta autoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä