Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä v*ttua sitä keksis tänään? EI MITÄÄN TEKEMISTÄ!

Vierailija
14.04.2017 |

Kertokaa mitä teen tänään. P*rkeleen tylsä päivä tulossa..

M21

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ilma. Mene ulos.

Vierailija
2/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ainakin pitkällä metsälenkillä ihmettelemässä kevään tuloa, oli kyllä aika kylmä pääsiäiseksi, -1 astetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä käteen. Sitten ruiskaset mällit maljaan ja juot ne.

Vierailija
4/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En v*tussa mene ulos, keksikää nyt jotain oikeata tekemistä minulle. En jaksa mitään lässynlää p*skaa kun masentaa..

ap

Vierailija
5/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain mitä et yleensä tee, esim. kirjoita satu tai tunteikas novelli, leivo kakku, kuuntele klassista musiikkia kynttilän valossa.

Olettaen, ettet yleensä tee noita.

Vierailija
6/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Ulkona on helkutin kylmä ja lunta maassa. Piti niin tehdä pihahommia ja paskat sanon minä.

Vierailija
7/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa leffa vaikka jostain ja tilaa ruokaa.

Vierailija
8/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika!

Yksin olen Helsingissä. Lapset isänsä kanssa matkoilla. Työvuoro la-su yöllä ja muuten ei mitään sovittua. Tosi tyhjä olo. 

Itsepähän valitsin. Kysyttiin Porvooseen mökille (ihan oikeasti Porvoo), mutta kieltäydyin. 

Vierailija
9/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihana olotila, jos ei olisi mitään tekemistä ;)

Vierailija
10/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo pizza.

Vierailija
11/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En v*tussa mene ulos, keksikää nyt jotain oikeata tekemistä minulle. En jaksa mitään lässynlää p*skaa kun masentaa..

ap

Kateeksi käy. Sä olet sentään nuori. Oma 18v lähti just kavereidensa kanssa viihteelle. Nauti sääkin nuoruudesta, äläkä angstaa siellä.

Vierailija
12/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita kevätsiivous.

Vierailija
13/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne. Ehdotin miehelle yhteisiä tekemisiä, yhteistä ateriaa, seksiä yhdessä (lähinnä runkkaa yksinään). Mitään ei kerkee eikä jaksa kun on niin kiire harrastaa. Käski pyytää jonkun toisen, tule sinä?

Vierailija
14/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Aurinko piristää mieltä.

Oikeaa tekemistä: Kerää roskia kaduilta roskiksiin.

Vierailija
15/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kateeksi käy. Sä olet sentään nuori. Oma 18v lähti just kavereidensa kanssa viihteelle. Nauti sääkin nuoruudesta, äläkä angstaa siellä.

Pidä sä akka turpa kiinni. Et tiedä mun elämästä mitään, joten turha tulla siihen pullistelemaan. 

Mene vaan haravoimaan sitä pihaasi ja haravoi vaikka itteski vittuun! Mulle ei ala keski-ikäiset akanretkut vittuilemaan.. -.-

Soita kriisipuhelimeen, ehkä ne osaa neuvoa sulle sopivaa puuhasteltavaa!

T: n 32

Ap

Vierailija
16/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kirkkoon kuulemaan pääsiäisen sanomaa. Syö suklaamunia ja juo kaljaa.

Vierailija
17/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita äitilles ja kysy siltä. Olet muuttanut omillesi liian varhain?

Vierailija
18/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pikku ängsteri gängsteri teini nukkumaan. Luet itsellesi iltasadun niin nukahdat.

Vierailija
19/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siivonnut tänään koko kämpän lattiasta kattoon. Järjestelin tavarat, imuroin, luuttusin, pyyhin pölyt, pesin kylpyhuoneen, vessan ja keittiön pinnat. Pesin pyykit ja vaihdoin lakanat. Pesin ikkunat sisäpuolelta. Järjestin vaatekaapeista ja eteisestä talvivaatteet ja -kengät pois varastoon.

Meni kohtalaisen kivuttomasti nyt kun aurinko paistoi ja kuuntelin samalla musiikkia. Nyt täällä on helpompi olla ja hengittää. Ehkä voisi kutsua jopa vieraitakin pääsiäisenä. Olen ollut koko kevään tosi kiireinen ja sottaisuus on käynyt hermoille jo pari viikkoa.

Vierailija
20/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin. Rankka koulutusviikko takana ja viime yönä sain vihdoinkin nukuttua kunnon yöunet. Kävin äsken shoppailemassa ja kohta otan päiväunet. Sitten käyn suihkussa, laittaudun baari-iltaa varten ja kuuntelen musiikkia. Hyvä fiilis!

N23