Voisiko tomaateista ottaa kannat pois edes juhlissa tarjottaessa?
Kommentit (17)
Kyllä varmasti voit, silloinhan se on kivempi syödäkkin. Itse leikkaan ne aina pois.
Kohta 40 vuotta olen syönyt ne kantoineen ja syön vastakin.
Meillä suomalaisilla on vielä asiat tosi hyvin, kun tällaisesta jaksetaan puhua.
Vielä ällömpää on joku kylmä lohihässäkkä, jossa on mukana ruodot! Tällaista olen saanut mm. Naantalin Merisalissa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko muissakin asioissa yhtä ehdoton ja muutosvastainen? :)
Lue vaikka maailman uutisia ja suhteuta vähän noita sun "ongelmias".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mieleen yhtään asiaa, jossa olisin erityisen muutosvastainen, mutta minusta asia, jota en koe vähääkään ongelmana ei tarvitse muuttaa. Muuten olen avoin uutta kohtaan.
Ja voi kun rakastan tollasia piiloaggressiivisia hymiöitä. Käytätkö niitä useinkin? ;) Vai vain yrittäessäsi näpäyttää? :)
Ja voisiko ne edes juhlissa tarjotessa säilyttää oikein, eli ei pilata niitä laittamalla jääkaappiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mieleen yhtään asiaa, jossa olisin erityisen muutosvastainen, mutta minusta asia, jota en koe vähääkään ongelmana ei tarvitse muuttaa. Muuten olen avoin uutta kohtaan.
Ja voi kun rakastan tollasia piiloaggressiivisia hymiöitä. Käytätkö niitä useinkin? ;) Vai vain yrittäessäsi näpäyttää? :)
Sehän on taattua av:ta. Näpäytys hymiöllä.
Mansikoista voisi myös mielellään irrottaa sen kannan eikä pelkkiä lehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamma veti herneet nenään. Ihan asiallinen kysymys oli. Hymiö oli vain kevennys, osoittamaan ettei asia niin vakava ole.
Ärsyttää suunnattomasti ne tomaatin kannat. Poistan ne aina, oli arki tai juhla. En minä hedelmäsalaattiinkaan jätä omenankaroja joukkoon.
Ja kyllä, kyseessä on first wirld problem, mitä sitten?
Tämä! Inhoan sitä kun kantoja ei ole leikattu pois ja muutenkin on liian isoina lohkoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamma veti herneet nenään. Ihan asiallinen kysymys oli. Hymiö oli vain kevennys, osoittamaan ettei asia niin vakava ole.
En ole mamma. Koko ajan tulet vain kopeammaksi. Eikö sinulle ole kotona opetettu käyttäytymistä, kun tällainen nälviminen on sinusta täysin ok?
Kyllä voisi