Lapseni on syntyneet 23.9.1996, 24.10.1998, 14.4.2003, 8.5.2009. Mitä ajattelet? :)
Kommentit (34)
Sulla on hyvä muisti. Taidat olla nainen koska mies ei muistaisi noin montaa päivämäärää.
Hyvää syntymäpäivää yhdelle heistä!
No mitäs tuosta. Minulla on kaksi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että kukahan noidenkin lasten elämän maksaa. Käytkö töissä vai oletko tehtaillut lapsilauman, jotta olet voinut lorvia vuosikausia kotona veronmaksajien rahoilla.
Tuo nyt on aivan typerää. Kyllä mun äidilläkin on neljä lasta eikä ole kotona lorvinut. Meillä on kaikilla 4-6 vuotta ikäeroa, ja jokaisen lapsen välissä on ollut töissä, nuorimmaisen vielä ollessa tissillä kävi töissä ja koulussa iltaisin, luki itsensä merkonomiksi alle nelikymppisenä kun nuorena oli ollut varaa vain ammattikoulun käymiseen. Äitini on kotona laatottanut kylppärinkin itse, opetteli tekemään veljensä neuvoilla kun ei ollut varaa taloa rakentaessa paljon vieraalla teettää, äidiltä minä olen oppinut jo lapsena esim. tapiseeraamaan, on tullut tapetoitua useempi kämppä elämän aikana, ei tarvi odotella aina että mies tekee.
Ajattelen, että minkä ihmeen takia tämäkin kysymys vaati hymiön?
Mun lapset on syntynyt 1.1.2011, 4.4.2014 ja kolmannen laskettu aika on 6.7.2017. Toivon, että menee päivällä yli. Ite oon syntynyt 15.5.1985. Mitä mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että kukahan noidenkin lasten elämän maksaa. Käytkö töissä vai oletko tehtaillut lapsilauman, jotta olet voinut lorvia vuosikausia kotona veronmaksajien rahoilla.
Tuo nyt on aivan typerää. Kyllä mun äidilläkin on neljä lasta eikä ole kotona lorvinut. Meillä on kaikilla 4-6 vuotta ikäeroa, ja jokaisen lapsen välissä on ollut töissä, nuorimmaisen vielä ollessa tissillä kävi töissä ja koulussa iltaisin, luki itsensä merkonomiksi alle nelikymppisenä kun nuorena oli ollut varaa vain ammattikoulun käymiseen. Äitini on kotona laatottanut kylppärinkin itse, opetteli tekemään veljensä neuvoilla kun ei ollut varaa taloa rakentaessa paljon vieraalla teettää, äidiltä minä olen oppinut jo lapsena esim. tapiseeraamaan, on tullut tapetoitua useempi kämppä elämän aikana, ei tarvi odotella aina että mies tekee.
No voi vttu ku sä oot sitten taitava! Oikee supernainen! Kyllä nyt jokainen maailman rekkalespo ja feminatsi palvoo sua jeesuksena!
Että itse en moiseen ryhtyisi, aina pikkulapsivaihe...
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että miksi levittelet lastesi syntymäpäiviä täällä, ja että millainen ihminen kyselee tuollaisia.
Nimenomaan. Todella ärsyttävän typerää levitellä lasten syntymäpäiviä tällä foorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen syntynyt 27.2.1966.
Ajattelen, että oli mukava käväistä tyttären perheen mökkityömaalla katsastamassa tilanne. Poikani uudella hienolla urheiluAudilla käytiin, äitiään kyyditsi. Joka sekin oli mukavaa.
Miksi haluat tietää mitä ajattelen?
Tä? Mikä ihmeen aloitus? Mitä jostain randomeista syntymäpäivistä pitäisi ajatella?
Jos mä laittaisin mun kolmen lapsen syntymäpäivät tänne, voisin tehdä mitä ajattelette näistä hymiö hymiö hymiö -aloituksen, koska kahdella heistä on ihan sattumalta numeroiden perusteella jännä syntymäpäivä.
Onko kaikilla lapsilla sama isä? Mä kunnioitan jaksamistasi olla pienten äiti noin pitkällä aikavälillä.
Ajattelen, että pitäis kohta lähtä liikenteeseen ja kyläileen. No nyt mietin että yläkerrasta kuuluu tömps tömps tömps, naapuri on siis kotona. Hiukan tuntuu viileältä ilma iholla kun on t-paita päällä ja oli juuri takaovi auki.
Nyt mietin, että taidanpa katsoa star trekkiä jakson, ennenkuin lähden liikkeelle.
Olo tuntuu hiukan väsyneeltä.
Oho, nyt naapuri meni varmaan parvekkeelle, kun kuului sellainen ääni.