Voiko miehen jättää päiväksi yksin kotiin?
Ikää sillä on jo 37. Häneltä loppui työt tehtaalta ja toistaiseksi ei ole mitään tiedossa. Uskallanko jättää aikamiehen kuudeksi tunniksi yksin kotiin? Olen kaupassa töissä ihan tuossa lähellä, että hädän hetkellä pääsen pian paikalle. Mies osaa itse käyttää puhelinta ja käydä myös vessassa. Välipalaa osaa ottaa kaapista itse.
Kommentit (31)
Tämä oli hauska avaus ja myös monet kommentit on hauskoja mutta kyllä tämä pistää ihmettelemään moderointipolitiikan logiikkaa
t:mies
Meillä ei tällä hetkellä onnistuisi.
Liikaa oluen, pizzan ja työkalujen perään & voisipa pahimmillaan olla joku uusi autonraatoprojekti pihalla odottamassa. Nyt koulutus käynnissä ja voin seksin jälkeen poistua kauppareissulle niin että mies ei poistu sohvalta urheilukanavan ääreltä.
Ehkä ensi syksynä pääsisin jo töihin ?!
Pitkästyessään voi huudella postiluukusta herjoja rappukäytävässä kulkijoille. Älä jätä ikkunoita raolleen ohikulkevat naiset voivat villitä vaikka minkälaisiin karkaamisiin. Jätä vanha kinkunluu kaluttavaksi , sen parissa kuluu tunti jos toinenkin. Ikävissään voi myös penkoa pyykkikorista vaatteitasi nuuskittavaksi .Älyllinen haastava ajankulu olisi suotavaa esikoulunharjoituskirjat toimivat varmasti. Tai alaasteen matematiikassa riittää pohdittavaa siihen asti , että palaat.
Vierailija kirjoitti:
Ompa tyhmä aloitus no mitä muuta voi odottaa jos on oikein kaupankassana:D
Minua miehenä tämä ketju on huvittanut suuresti. Tosin epäilen, että jos sukupuolet käännettäisiin, harvaa naurattaisi.
Minä ostin leikkikaveriksi sellaisen aikuisen kokoisen nuken. Liitin siihen pienen langattoman kaiuttimen josta kuuluu välillä kehuvia ja välillä toruvia ääniä. Ilman ääniä alkaa nylkyttämään nukkea :(. Hyvin on viihtynyt naapureiden mukaan, ei yhtään huutele ja metelöi tai karkaile enää :).
Ai, onko teillä kaikilla jotkut lassukat miehinä? Mun mies ei kotona viihdy, vaan keksii kyllä kaikenlaista miehekästä puuhastelua missä vaan. Verstaat, metsä, kalastus jne.
Vierailija kirjoitti:
Ai, onko teillä kaikilla jotkut lassukat miehinä? Mun mies ei kotona viihdy, vaan keksii kyllä kaikenlaista miehekästä puuhastelua missä vaan. Verstaat, metsä, kalastus jne.
ilon pilaaja
Itse olen sulkenut miehen häkkiin, (mahtuu seisomaan ja makaamaan, joten miestensuojelijat olkaa rauhassa) tuhoaa muten hermostuksissaan paikkoja, suukapula on pakko olla muuten kiljuu koko päivän, aamulla olen juottanut sille pari litraa vettä joten pärjää kyllä ja häkissä on potta mitä on hienosti käyttänyt, toimii meillä :)