Eräs mies lähetti mulle hyvän pääsiäistoivotuksen enkä tiedä vittuileeko se vai mitä?
Mitä vastaan sille?! Viimeks ollaan riidoissa "erottu". Voi olla vittuiluakin🤔
Kommentit (17)
Joo oli 😂 Mut mistä tiedän vittuileeko se? Miks se laitto viestin vaikka toivotteli jo hyvät jatkot 🤔 Miks se taas tuli sekottamaan mun pään ja muistutti edes olemassaolosta?! Tein ison työn että pääsin edes tähän asti.
Mitähän sua hyödyttää arvailla jonkun toisen motiiveja? Mua ainakin kammottaa sellaiset tyypit jotka koittaa olla niin arvoituksellisia aina, oikeasti vaan yrittävät saada toisen epävarmaksi voidakseen manipuloida. Taidatkin olla oikein sopiva uhri kun noin hermostut yksinkertaisesta viestistä. Älä vastaa äläkä mieti.
Mitä tuosta voi tulkita?
Olet miehen mielessä edelleen. Olet hänen osoitelistallaan.
Ehkä kaipaa sinua - ehkä tosiaan kokeilee kepillä jäätä; haluaisi olla tekemisissä vielä.
Toisaalta mm. täälläkin oli se mies, joka 2 v päästäkin haluaa kostaa exälle.
Itse tunnet miehen ja tiedät suhteenne: sinä olet paras tekemään tulkinnan, mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Oliko viesti munarikasta pääsiäistä ;D
Onko sinulla pääsiäismunia kotona? Lähetä kuva, ja vastaa, että yksi julmetun iso!
Kokeilee kepillä jäätä. Varsinkin, jos olet antanut ymmärtää olleesi kiinnostunut ja "lääpälläsi" häneen (en tarkoita tätä pahalla!) ennen eroa/"eroa", niin todennäköisesti haluaa yrittää, tehoaako hänen vetovoimansa vielä - toivoo ehkä seksiä, ehkä huomiota, ehkä seuraa.
Vastaisin vain, että kiitos samoin.
Laita sille viestinä "Jos saat kakkosta tänä pääsiäisenä, varo ettei pashat lirahda lakanalle"
Mikä antikliimaksi. Aina se sama "munarikasta pääsiäistä". En vastaisi tylsään viestiin mitään.
Olet ap edelleen ihastunut. Mies tietää sen ja kunhan kokeilee oletko vielä hollilla.
😄
Olihan se vittuilua, tottakai. Onko teillä ollut tapana leikkimielisesti piikitellä toisianne? Onko se teidän yhteisen maailmanne piirre?
Oliko viesti munarikasta pääsiäistä ;D