Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen tulevaisuus huolettaa

Vierailija
13.04.2017 |

Poikani on 19 vuotias lukion päättävä nuori, ja olen huolissani hänen tulevaisuudestaan. Hän sai ylioppilas kirjoituksista kaksi ämmää kolme beetä ja yhden aan eli aika surkeat numerot. Sen lisäksi hän ei hakenut yhteishaussa mihinkään, vaan aikoo hakea vasta armeijan jälkeen. Mutta eihän noilla papereilla edes pääse mihinkään. Sen lisäksi hänen ainoa ajanvietteensä tuntuu olevan kännääminen ja kaupungilla norkoilu, töiden lisäksi mitä on noin 2kertaa viikossa. Eli olenko aiheetta huolissaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat kasvaa armeijassa. Moni reipastuu myös sen jälkeen, kun tapaa jonkun tytön. Sen jälkeen kavereiden kanssa kännääminen kiinnostaa paljon vähemmän.

Totta kai olet huolissasi. Äidit on! :)

Vierailija
2/3 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mä sain vielä huonommat arvosanat lukiosta, mutta nyt mulla on kuitenkin kaksi AMK-tutkintoa. Ja ihan vakkarityössä olen omalla alallani. Ei se lukio koko elämää määrää, vaan silläkin on merkitystä jatkaako sitä samaa perseilyä kuin lukioaikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pojalla edes tietoa mitä haluaa opiskella? Jos on selkeä ala mikä kiinnostaa, niin kyllä se pääsykokeisiin lukeminenkin sitten sujuu. Vaikeampaa on, jos mikään ei tunnu kiinnostavan. Tuo, että on töissä pari kertaa viikossa on hyvä juttu. Oli homma mikä hyvänsä, niin siitä saa rahaa ja jotain ryhtiä elämään ja lisäksi oppii vähän työelämän pelisääntöjä. Ja aina on helpompi saada niitä opintojen aikaisia kesätöitä kun on edes jotain työkokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä