Oletteko huomanneet naiset että syötte saman verran kuin miehenne.
Minä olen huomannut tämän itsessäni, sen takia varmaankin lihonnut.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on tosi vähän. Reilut 1000 kaloria.
En jaksa listata hiilareita, mutta yli puoli kiloa lihaa vaatii syömistä, kaloreista huolimatta.
Höpsis. Kanahan on tosi höttöistä. T. N
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on tosi vähän. Reilut 1000 kaloria.
En jaksa listata hiilareita, mutta yli puoli kiloa lihaa vaatii syömistä, kaloreista huolimatta.
Kukas kukkakeppi siellä oikein huutelee.
Olen huomannut. Olen saman mittainen, teen fyysistä työtä ja treenaan salilla monta kertaa viikossa ihan tosissani enkä peilaile, niin oon itseasiassa miestäni paljon paremmassa kunnossa ja laihempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa miehistä ylipainoisia on 66%, naisista ylipainoisia on 46%.
Toisin sanoen yli puolen miehistä joutaisi syödä pienempiä annoksia, naisista alle puolien.
Lähde: THL
http://www.vauva.fi/keskustelu/2654479/miksi-miehilla-lihas-luokitellaa…
Toi THL:än tutkimus on yhtä kattava kun virpominen jäätyneellä koiranpaskalla.
Asioita on helpompi tutkia, kun sovitaan jotkut tietyt mittarit niiden tutkimiseen (esim. BMI). Ennenhän naisille oli matalammat raja-arvot, mutta WHO linjasi painoindeksin samaksi sukupuolten välillä, koska se on yksinkertaisempaa niin. Tuo laskukaava ei tosiaan huomioi esim. miesten suurempaa lihasmassaa ja nestemäärää eikä ota huomioon pituutta (pituus korreloi BMI:n kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen yli puolen miehistä joutaisi syödä pienempiä annoksia, naisista alle puolien.
Joo, jos pelkkää BMI:tä tuijotetaan. Joku salimake on kuitenkin paremmassa kunnossa kuin peruspirkko. Sano bmi mitä tahansa. Nykyään bodaus on niin yleinen harrastus, että toi ylipainoistutkimus pitäs vaihtaa rasvaprosenttiin perustuvaan tutkimukseen ja vaikka vielä sisäelinrasvan määrittämiseen.
T: ylipainoinen hyväkuntoinen
Treenaavat naiset harvemmin haluavat nostaa lihasmassa, mutta treenaavat miehet nimenomaan haluavat nostaa lihasmassaa.Sitten mennään työpaikkalekurille ja kaikki hyppäävät vaakaan.Eli 185cm kynäniska ilman päivänkään harjoittelua 77kg mitoissa on THL:än mukaan "terveempi" kuin saman mittainen 4-5 treeniä viikossa urheileva +90 kiloinen sälliVoi morjens mä sanon :)
Aika nopeasti naiset lähtivät livohkaan tästä keskustelusta kun lyötiin vähän faktaa pöytään.Nainen haluaa kuulla totuuden, sen totuuden mikä naista miellyttää :)
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeasti naiset lähtivät livohkaan tästä keskustelusta kun lyötiin vähän faktaa pöytään.Nainen haluaa kuulla totuuden, sen totuuden mikä naista miellyttää :)
Mitä faktaa? Toisen fakta on toisen fiktio näkemättä asioiden laajuutta ja monimutkaisuutta.
Tästäköhän johtuu, että feministit on usein lihavia? Eivät halua jäädä kakkoseksi miehille syömisessäkään.
Kilpirauhanen on todettu palstalla ainoaksi lihomisen syyksi. Ei ylensyönti tietenkään.
Syön enemmän, mutta olenkin normaalipainoinen ja mies on alipainon rajoilla
ei yksiselitteistä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä faktaa? Toisen fakta on toisen fiktio näkemättä asioiden laajuutta ja monimutkaisuutta.
Etusivulla 23 naista yläpeukuttaa tätä tekstiä:
Kun tutkimus kumotaan sivulla kaksi, ei näy naisia keskustelemassa.Ihan tyypillistä että naisille riittää se totuut mihin nainen haluaa uskoa.
En syö saman verran, koska teemme omat ruuamme, eli ei syödä yhteistä. Punnitaan ruuat jne., niin tulee syötyä just sen verran ku pitää eikä ahdettua nii paljo ku av-mammat.
Menkää Prismaan katsomaan karkkihyllyille millaista sellupersettä siellä pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön enemmän kuin mun mies, mutta olen häntä hoikempi. Mies vaan lihoo ja minä laihdun. Sillä on vaikutusta mitä syö, ei niinkää sillä miten paljon syö.
Just samat sanat!
Ps. Joko teillä on etureppu? :(
Well. Itse ainaki syön vähemmän, kun mieheni, koska en jaksa syödä paljoa. Ja paljon kasviksia, koska liha ei oikeen enää maistu. :s
MINÄ EN SAA LIHOA.
MINUN TÄYTYY LIHOA.
LIHOTAN ALIPAINOISTA KISSAANI.
OLEN LIHONUT.
HÄN ON LIHONUT.
Vierailija kirjoitti:
ei yksiselitteistä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etusivulla 23 naista yläpeukuttaa tätä tekstiä:
Kun tutkimus kumotaan sivulla kaksi, ei näy naisia keskustelemassa.Ihan tyypillistä että naisille riittää se totuut mihin nainen haluaa uskoa.
Sallikaa mun nauraa :D kunnon fatlogic taas käytössä! BMI on ihan varteenotettava systeemi kansan ylipainon määrittelemiseen. Saa olla aikamoinen bodaaja ennenkuin voi laskea itsensä BMI-outlieriksi, normaali saliheppu (lue: ei ammattibodaaja tai ammattiurheilija) ei todellakaan yletä lihasmassaltaan ylipainon puolelle pitäen samalla rasvaprosentin alhaalla.
Arnold Schwarzeneggerin BMI oli 30 kun hän oli koko uransa kaikkein kovimmassa kisakunnossa. HÄN oli tuolloin BMI-outlier. Voin luvata että noista 66% ylipainoisista miehistä ehkä pari prosenttia voi rehellisesti sanoa samaa.
Riittää että menee kadulle kävelemään ja katsoo vastaantulevia miehiä. Vai että lihaksikkaita rasvattomia himobodaajia :D anna mun kaikki kestää...
Syön paljon vähemmän kuin mieheni. Olen hoikempikin. Söisin kyllä enemmän mutta ruokahaluni on olematon. Meinaan laihtua alipainon puolelle :/
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huomannut tämän itsessäni, sen takia varmaankin lihonnut.
Älä yleistä omaa käytöstäsi koskemaan kaikkia naisia,jookos?
Ota pienempi lautanen käyttöön.
Joo, jos pelkkää BMI:tä tuijotetaan. Joku salimake on kuitenkin paremmassa kunnossa kuin peruspirkko. Sano bmi mitä tahansa. Nykyään bodaus on niin yleinen harrastus, että toi ylipainoistutkimus pitäs vaihtaa rasvaprosenttiin perustuvaan tutkimukseen ja vaikka vielä sisäelinrasvan määrittämiseen.
T: ylipainoinen hyväkuntoinen