Oletteko huomanneet naiset että syötte saman verran kuin miehenne.
Minä olen huomannut tämän itsessäni, sen takia varmaankin lihonnut.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei yksiselitteistä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeasti naiset lähtivät livohkaan tästä keskustelusta kun lyötiin vähän faktaa pöytään.Nainen haluaa kuulla totuuden, sen totuuden mikä naista miellyttää :)
Mitä faktaa? Toisen fakta on toisen fiktio näkemättä asioiden laajuutta ja monimutkaisuutta.
Etusivulla 23 naista yläpeukuttaa tätä tekstiä:
Suomessa miehistä ylipainoisia on 66%, naisista ylipainoisia on 46%.
Toisin sanoen yli puolen miehistä joutaisi syödä pienempiä annoksia, naisista alle puolien.
Lähde: THL
Kun tutkimus kumotaan sivulla kaksi, ei näy naisia keskustelemassa.Ihan tyypillistä että naisille riittää se totuut mihin nainen haluaa uskoa.
Sallikaa mun nauraa :D kunnon fatlogic taas käytössä! BMI on ihan varteenotettava systeemi kansan ylipainon määrittelemiseen. Saa olla aikamoinen bodaaja ennenkuin voi laskea itsensä BMI-outlieriksi, normaali saliheppu (lue: ei ammattibodaaja tai ammattiurheilija) ei todellakaan yletä lihasmassaltaan ylipainon puolelle pitäen samalla rasvaprosentin alhaalla.
Arnold Schwarzeneggerin BMI oli 30 kun hän oli koko uransa kaikkein kovimmassa kisakunnossa. HÄN oli tuolloin BMI-outlier. Voin luvata että noista 66% ylipainoisista miehistä ehkä pari prosenttia voi rehellisesti sanoa samaa.
Riittää että menee kadulle kävelemään ja katsoo vastaantulevia miehiä. Vai että lihaksikkaita rasvattomia himobodaajia :D anna mun kaikki kestää...
Voit alkaa myös seuraamaan naisia.Vittu mitä läski selluperseitä kadut pullollaan :D Luuletko tosiaan että joku palstan läski av-ämmä ilmoittaa oikean painon kysyttäessä?Anna mun kaikki kestää :D :D
Niin, missä vaiheessa sanoin ettei naiset ole ylipainoisia? Turhaan tulit ölisemään, vastasin suoralla lainaukselka viestiin jossa puhuttiin nimenomaan MIEHISTÄ.
Suomalaiset on läskiä kansaa, miehet ja naiset yhtälailla. Tää "joo oon iso mut se on kyl lihasta!!1" -läskilogiikka vaan tuppaa olemaan ainutlaatuista miehillä.
Mähän syön aivan valtavia annoksia jos vertaa yhteenkään miespuoliseen ystävääni.
Ero on siinä että he syövät sen pizzan, hampurilaisen jne joka ei annoskooltaan ole iso.
Minä syön papuja, salaattia, tempeä, vihanneksia, juureksia, tofua, sieniä, hedelmiä, seitania..
Inbody mittaukset käyttöön niin saadaan huomattavasti parempia tuloksia.Tosin sellaisia ei oteta käyttöön koska feministien mielestä tulos on tällä hetkellä täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on vielä 250g kananrintaa syömättä, 400g kanaa syöty plus proteiinirahka ja litra maitoa.
En välttämättä haluaisi naista joka syö näin paljon.
Minä syön aamiaiseksi jo pelkästään kaksi paistettua munaa, pekonia tai makkaraa ja papuja. Lisäksi leipää jossa päällä kermajuustoa ja tietty kahvia ja tuoremehua. Lounaaksi aina kunnon satsi ruokaa salaatteineen kuin myös päivälliseksi. Iltapalana usein pizzaa, pannaria tai lättyjä.
T. Hoikka nainen joka ei urheile
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on vielä 250g kananrintaa syömättä, 400g kanaa syöty plus proteiinirahka ja litra maitoa.
En välttämättä haluaisi naista joka syö näin paljon.
Minä syön aamiaiseksi jo pelkästään kaksi paistettua munaa, pekonia tai makkaraa ja papuja. Lisäksi leipää jossa päällä kermajuustoa ja tietty kahvia ja tuoremehua. Lounaaksi aina kunnon satsi ruokaa salaatteineen kuin myös päivälliseksi. Iltapalana usein pizzaa, pannaria tai lättyjä.
T. Hoikka nainen joka ei urheile
Eli syöt saman/hieman alle kuin kulutat. Miksi tämäkin piti erikseen kertoa?
Mun annokset on kyllä pienempiä kuin miehellä lukuunottamatta keittoa jota molemmat ottaa sen 3dl. Minä syön sen kanssa 1 leipäsiivun, mies 2. Siinä ero.
Minä en myöskään syö iltapalaa (tai korkeintaan 1/2 banaanirahkan) mutta mies saattaa tehdä itselleen munakkaan tai voileipiä.
Painoeroa 35kg, minä pienempi. Kumpikaan ei ole lihava.