Oletteko huomanneet naiset että syötte saman verran kuin miehenne.
Minä olen huomannut tämän itsessäni, sen takia varmaankin lihonnut.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Lihonut
Kuten haluat, jos voisit vastata vielä kysymykseen.
Mä syön enemmän kuin mun mies, mutta olen häntä hoikempi. Mies vaan lihoo ja minä laihdun. Sillä on vaikutusta mitä syö, ei niinkää sillä miten paljon syö.
Saatan syödä enemmänkin. Mä vaan teen raskaampaa työtä.
Minä syön tosi paljon mutta nähtävästi kulutan myös koska en liho.
Tänään on vielä 250g kananrintaa syömättä, 400g kanaa syöty plus proteiinirahka ja litra maitoa.
En välttämättä haluaisi naista joka syö näin paljon.
^syön enemmän koska liikun enemmän. Painoni on ollut sama koko aikuisikäni.
Suomessa miehistä ylipainoisia on 66%, naisista ylipainoisia on 46%.
Toisin sanoen yli puolen miehistä joutaisi syödä pienempiä annoksia, naisista alle puolien.
Lähde: THL
Juu syön saman verran ja hän lihoaa, minä en :D Meistä toinen käy salilla 6 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön enemmän kuin mun mies, mutta olen häntä hoikempi. Mies vaan lihoo ja minä laihdun. Sillä on vaikutusta mitä syö, ei niinkää sillä miten paljon syö.
Syödään kyllä samaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on vielä 250g kananrintaa syömättä, 400g kanaa syöty plus proteiinirahka ja litra maitoa.
Tuohan on tosi vähän. Reilut 1000 kaloria.
Mutta enhän mä syö yhtä paljon? :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikkumattomalle naiselle riittää noin 500-750 kaloria päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä minäkin ajattelin, aika vähän hiilareitakin josta kroppa saa muunlaistaAp- energiaa ja kuidun saanti heikkoa.
Ap-_- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syödään kyllä samaa ruokaa.
Syödään mekin samaa ruokaa, mutta ei kai sitä tule syötyä ihan kaikkia päivän aterioita käsi kädessä saman pöydän ääressä istuen? Miehen omavalintaiset lisukkeet ja ennen kaikkea juomavalinnat lihottaa miestä, minä valitsen viisaammin. Minä teen fyysisempää työtä kuin mies.
Ap-_- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä minäkin ajattelin, aika vähän hiilareitakin josta kroppa saa muunlaistaAp- energiaa ja kuidun saanti heikkoa.[/quote Sori toi Ap tossa välissä, sekoilen. :D
Olen huomannut, tästä puhuttiinkin yksi päivä yhdessä miehen kanssa. Ei ollut kuulemma ajatellut sen kummemmin, kuulemma mukava vaan että ruuasta tykkään. Ja oikeastaan olen kyllä aina syönyt tosi isoja annoksia, aina eniten ystävistänikin, mutta olen myös ystävistäni pienimpiä, ja siis lyhyt ja hoikka, aina ollut. Vaikka syön yhtä paljon kuin 185 cm pitkä normaalipainoinen mieheni, joka hänkin "suuriruokainen ", ainakin muiden mielestä:) esim. Teen kaalilaatikkoa 6 hengen ohjeella , ja syömme se kahdestaan yhdellä kertaa..
Vierailija kirjoitti:
Suomessa miehistä ylipainoisia on 66%, naisista ylipainoisia on 46%.
Toisin sanoen yli puolen miehistä joutaisi syödä pienempiä annoksia, naisista alle puolien.
Lähde: THL
http://www.vauva.fi/keskustelu/2654479/miksi-miehilla-lihas-luokitellaa…
Toi THL:än tutkimus on yhtä kattava kun virpominen jäätyneellä koiranpaskalla.
En jaksa listata hiilareita, mutta yli puoli kiloa lihaa vaatii syömistä, kaloreista huolimatta.
Lihonut