Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko ihmiset tänä päivänäkin vielä homofobisia?

Vierailija
13.04.2017 |

Oletko itse? Miten tuntemasi miehet/naiset?

Erityisesti kiinnostaisi kuulla miten tavallisten "hetero" miesten bi-uteliaisuuteen suhtaudutaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen hyvin homofobinen. Se että joku vähän silloin tällöin homostelee puskissa on ihan ok mutta se homoidentiteetti kaikkine lieveilmiöineen on jotain mistä soisin pääsevän eroon. Se on nykyaikamme typerä keksintö. Ei koskaan aiemmin ole ollut mitään samanlaista. Toki vaikkapa kreikkalaiset homosteli mutta heillä oli silti vaimot ja perheet.

Vierailija
22/26 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Yritin kommentoida eilen, mutta kaikki 3 kommenttia poistettiin. Itse en ole moinen, mutta enpä ole niihin tietoisesti törmännytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/26 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homofobiset ihmiset ovat itse homoja yrittävät vain peitellä sitä syrjimällä vaikka ovat itse. Eivät vain uskalla kohdata omaa homouttaan.

Vierailija
24/26 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olemme. On inhottavaa hengittää samaa ilmaa, mitä joku h... on hengittänyt.

Vierailija
25/26 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää homofobia -termiä, on myös olemassa heterofobia. Intersektionaaliset termit kääntyvät lähes aina itseään vastaan. Toksinen maskuliinisuus, turvallinen tila, mikroilme, patriarkaainen yhteiskunta, manspeining, uhriutuminen, cancelointi, jne.

Vierailija
26/26 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En homoile kun se on syntiä ja muistakin syistä, kuten siitä syystä että olen hetero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi